Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ عباسعلی یزدانی نیا در تایباد اظهار کرد: پس از گزارش تصادف بلافاصله تیم‌های امداد و نجات پایگاه شهید تکلو و پلیس به صحنه اعزام شدند و پس از مراحل ابتدایی امداد و نجات ۲ مصدوم این حادثه که در صحنه فوت کردند و سه مصدوم به بیمارستان خاتم انبیا(ص) شهر تایباد اعزام شدند که متاسفانه یکی از مصدومین به علت جراحات بالا جان باخت و ۲ نفر دیگر در بخش بیمارستان بستری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به علت حادثه افزود: تجاوز به چپ راننده تریلی براثر بی مبالاتی و بی احتیاطی باعث ترکیدن لاستیک مستعمل خودرو شد و نهایتا از مسیر منحرف و غیرقابل کنترل شد و با خودروی ۴۰۵ تاکسی برخورد کرد.

یزدانی نیا مطرح کرد: در این حادثه دلخراش که بر اثر بی احتیاطی راننده تریلی رخ داد متاسفانه یک خانم و دو آقا جان باختند.

منبع: خبرگزاری ایلنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: راه تایباد تربت جام دستگاه تریلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۲۲۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی و حریق خودروی حامل سوخت قاچاق در خواف/ راننده جان باخت

رییس پلیس راه خواف گفت: واژگونی و حریق یک دستگاه خودروی سواری سمند حامل سوخت قاچاق روز سه‌شنبه در این شهرستان خراسان رضوی یک کشته و یک مصدوم برجا گذاشت.

سرگرد حسن محمدی روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بدنبال وقوع این حادثه که در محور خواف به قاین به وقوع پیوست، خودروی سواری حامل سوخت قاچاق واژگون و دچار حریق شد.

وی بیان کرد: در این حادثه، راننده خودرو بر اثر شدت جراحتهای وارده فوت کرد و یکی از سرنشینان آن مصدوم شد.

مسوول مرکز اورژانس خواف نیز گفت: بدنبال وقوع این حادثه ۲ آمبولانس از پایگاه اورژانس «خرگرد و بیاس آباد» به محل اعزام شدند.

عبدالرحمن مجددی افزود: مصدوم حادثه بعد از مراقبتهای نخست درمانی به بیمارستان ۲۲ بهمن شهرستان خواف اعزام شد.

مرکز شهرستان ۱۶۰ هزار نفری خواف با ۱۲۳ کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان در فاصله ۲۶۷ کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ۸۱۳ کشته و ۲۱ هزار مصدوم ؛ آمار اولیه تصادفات نوروز ۱۴۰۳ ۵ فوتی و ۹ مصدوم در ۲ تصادف جاده‌ای استان فارس

دیگر خبرها

  • تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه یک کشته و چهار مصدوم بر جا گذاشت
  • ۷ کشته و زخمی در انفجار پایانه شرق تهران
  • یک جان باخته و ۶ مصدوم در حادثه رانندگی مشهد تربت حیدریه
  • حادثه رانندگی در جاده تبریز - صوفیان یک کشته و ۵ مصدوم بر جای گذاشت
  • واژگونی اتوبوس در یزد/ ۱۳ نفر مصدوم شدند
  • تصادف در جاده گچساران_ بهبهان با یک کشته و 3 مصدوم
  • واژگونی اتوبوس در یزد ۱۳ زخمی بر جا گذاشت
  • ۱۱ مصدوم حادثه واژگونی اتوبوس در یزد به بیمارستان منتقل شدند
  • تصادف در جاده گچساران_ بهبهان چهار کشته و مصدوم برجا گذاشت
  • واژگونی و حریق خودروی حامل سوخت قاچاق در خواف/ راننده جان باخت