Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ در بسته خبری پیش‌ِرو بخشی از اخبار گوشه‌‌وکنار استان ایلام گرد‌آوری‌ شده است و در اختیار خوانندگان و مخاطبان خبرگزاری تسنیم قرار می‌گیرد. - اخبار استانها -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام‌، در بسته خبری پیش‌ِرو بخشی از اخبار گوشه‌ و کنار استان ایلام گردآوری‌ شده و در اختیار خوانندگان و مخاطبان خبرگزاری تسنیم قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از گوشه‌وکنار ایلام|20هکتار از اراضی شهرستان بدره طعمه حریق شداز گوشه‌وکنار کاشان| راه‌اندازی سی تی اسکن نیازمند کمک خیران استاز گوشه‌وکنار ایلام| راه‌اندازی پویش «اهدای کتاب، اهدای دانایی»، «اهدای خون، اهدای زندگی» در ایلام

دهلران در وضعیت قرمز و ایلام در وضعیت نارنجی(هشدار) قرار گرفت

محمد کریمیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام از وضعیت قرمز ابتلا به کرونا ویروس و شرایط نارنجی خبرداد و اظهار داشت: رشد بیماری در دهلران بسیار فزاینده است. هم ابتلا و هم فوت در این شهرستان بسیار نگران کننده است.
وی گفت:دو مورد فوتی مبتلا به کرونا امروز متاسفانه هر دو دارای بیماری زمینه ای و هر دو مربوط به شهرستان دهلران بود.
کریمیان افزود:دهلران پس از ایلام دومین تعداد مبتلایان و پس از ایلام و ایوان، سومین تعداد فوتی ها را دارد.

 

سفر معاون مناطق محروم ریاست جمهوری به استان ایلام/بازدید معاونت مناطق محروم کشور از دو شهرستان بدره و هلیلان در استان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، عصر امروز جمعه 6 تیرماه با استقبال رسمی قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام دکتر امید معاون مناطق محروم ریاست جمهوری وارد فرودگاه ایلام شد.
وی در بدو ورود به ایلام راهی شهرستان بدره شد تا پس از بازدید از چند پروژه محرومیت زدایی عصر امروز در کارگروه فرش استان حضور یابد و در خصوص مسائل و مشکلات این حوزه بحث و تبادل نظر شود.
گفتنی است همزمان با سفر معاون مناطق محروم ریاست جمهوری و استاندار ایلام به شهرستان بدره، معاونین مناطق محروم کشور به اتفاق معاون امور عمرانی استاندار ایلام به شهرستان هلیلان سفر نمودند تا از پروژه های محرومیت زدایی شهرستان بازدید بعمل می آورند.
بر اساس این گزارش حضور در قرارگاه سازندگی هلیلان و شورای برنامه ریزی استان از دیگر برنامه های معاون مناطق محروم کشور در سفر دو روزه به استان ایلام است.
شرایط کرونا مهلت اظهار‌نامه‌های مالیاتی را دو ماه تمدید کرد

سعید کریمی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آموزش و اطلاع رسانی دو رویکرد و استراتژی اداره کل امور مالیاتی استان ایلام برای افزایش تسلیم خوداظهاری مودیان مالیاتی است.

مدیرکل امور مالیاتی استان ایلام گفت: مصمم هستیم تعامل و همکاری دقیقی با تشکل های صنفی و مجامع حرفه ای که مشاغل عادی هم جزو آنها هستند، برقرار کنیم.
این مسئول اضافه کرد: هرآنچه که به عنوان ضابطه مشخص شده را در اختیار حرف و مشاغل قرار می دهیم و انان را تشویق می کنیم که از مسیر درست و اصولی مالیات های خود را پرداخت کنند.
کریمی تصریح کرد: خوداظهاری بهترین شیوه برای دریافت مالیات بوده و در تلاش هستیم مودیان مالیاتی را بر اساس این رویه مالیات های خود را پرداخت کنند و ما هم منعی در این راستا نداریم.
مدیرکل امور مالیاتی استان ایلام گفت: اکنون نیز به واسطه شیوع کرونا مهلت اظهار نامه ها دو ماه تمدید شده و مودیان تلاش کنند در زمان مقرر نسبت به تحویل اظهار نامه ها اقدام کنند.
وی ادامه داد: قطعا اظهار نامه های مودیان با داده های امور مالیاتی سنجیده شده که اگر منطبق باشد یقینا همان اظهار نامه تایید می شود و قصد داریم در این راستا و در زمان مقرر اطلاع رسانی ها را انجام دهیم.

انتهای پیام/180/ش

R7718/P/S6,52/CT7

منبع: تسنیم

کلیدواژه: معاون مناطق محروم مناطق محروم کشور گوشه وکنار اظهار نامه ها امور مالیاتی شهرستان بدره استان ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۲۳۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره سردار شهید «صالح میری» در شهرستان بدره برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، یادواره سردار شهید «صالح میری» در شهرستان بدره شامگاه دوشنبه با حضور سردار شاکرمی فرمانده سپاه حضرت امیرالمومنین (ع) استان ایلام، یونس فرجی سرپرست معاونت فرهنگی استان، و تعدادی از مسوولان بنیاد شهید استان و شهرستان بدره، خانواده‌های معظم شهدا با شکوه خاصی برگزار شد.‌

خاطره گویی سردار شاکرمی و سردار موسی بیگی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس در مراسم یادواره شهید صالح میری، اجرای تئاتر خیابانی در حاشیه یادواره سردار شهید صالح میری، تجلیل از نویسندگان کتاب زندگینامه سردار شهید «صالح میری» با عنوان (صالح من) توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بدره از اعم برنامه‌های اجرا شده در این مراسم باشکوه بود.

شهید «صالح میری» فرزند عوضعلی اول فروردین ۱۳۴۴ در شهرستان بدره دیده به جهان گشود. وی تحصیلات خود را تا چهارم دبیرستان سپری و سپس با توجه به شرایط جنگی کشور و لزوم حراست از مرزهای میهن اسلامی دفاع از میهن را بر ادامه تحصیل ترجیح داد. به عنوان پاسدار به لشکر ۱۱ حضرت امیر (ع) سپاه ایلام پیوست و بعد از مدتی فرماندهی گروهان را بر عهده گرفت.

شهید میری سرانجام پس از رشادت‌های فراوان چهارم اردیبهشت ۱۳۶۷ در منطقه گامو کردستان مورد اصابت گلوله مستقیم دشمن قرار گرفت و به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

مزار این شهید گرانقدر در گلزار شهدای بدره قرار دارد.

کد خبر 6085996

دیگر خبرها

  • خسارت باد شدید به برخی از مناطق استان ایلام
  • بازدید میدانی استاندار کرمان از مناطق سیل‌زده شهرستان زرند
  • حمایت‌های بیشتر معاونت توسعه روستایی مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری از حوزه روستایی
  • امروز همه چشم‌ها به یاد خاطره‌ای سرخ، بارانی شدند
  • جاذبه تنگه «کفنه لا»در شهرستان بدره
  • بیش از ۹۵۰ نفر در دوره‌های مختلف تحصیلی سوادآموزی بوشهر جذب شده‌اند
  • یادواره سردار شهید «صالح میری» در شهرستان بدره برگزار شد
  • حضور مجدد استاندار سیستان و بلوچستان از مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان
  • ظرفیت ۱۵ همتی اعتبار مالیاتی تحقیق و توسعه برای حل مسائل
  • ظرفیت ۱۵ همتی اعتبار مالیاتی تحقیق و توسعه در خدمت حل مسائل کشور