Web Analytics Made Easy - Statcounter

لیلا اژدری مدیرکل دفتر همکاری و توافق‌های ملی گردشگری، در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه میراث و گردشگری  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، وقوع اتفاقات خوب در صنعت گردشگری را نوید داد و بیان کرد: ما در حوزه تنوع محصول دو دستورالعمل را در دستور کار داریم؛ یکی از این دستورالعمل‌ها مربوط به کمپ‌های گردشگری عشایری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: امیدوارم ما دستورالعمل کمپ‌های گردشگری عشایری را نهایتاً برای پایان تابستان مصوب و به استان‌ها ابلاغ کنیم تا مجوز گردشگری عشایری صادر شود.

بیشتر بخوانید

راه اندازی نخستین كمپ گردشگری عشایری كشور در استان چهارمحال وبختیاری

مدیرکل دفتر همکاری و توافق‌های ملی گردشگری گفت: تعیین شاخص‌ روستا‌های هدف گردشگری یکی دیگر از برنامه‌های قرار گرفته در دستور کار معاونت گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به حساب می‌آید. این امر در یک کارگروه تخصصی ملی بررسی و مراحل کارشناسی آن طی می‌شود.

اژدری ادامه داد: ما پس از نهایی شدن دستورالعمل تعیین شاخص‌ روستا‌های هدف گردشگری، یک ارزیابی از روستا‌های کشور خواهیم داشت تا بتوانیم از میان لیست ۵۰۰ تایی موجود که البته با توجه به تغییر‌های تقسیمات کشوری نیاز به بازنگری دارد، چند روستای هدف گردشگری را به فهرست خود اضافه کنیم.

او از تلاش معاونت گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برای نهایی کردن بحث مراکز گردشگری دریایی خبر داد و اظهار کرد: کارگروه‌های رسیدگی به این موضوع به زودی تشکیل می‌شوند و این کارگروه‌های تخصصی با همکاری سایر وزارتخانه‌ها و سازمان‌های مربوط دستورالعمل صدور مجوز برای فعالیت مراکز گردشگری دریایی را تنظیم و تدوین خواهند کرد.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت میراث فرهنگی گردشگری عشایری صنعت گردشگری گردشگری عشایری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۲۴۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی شبکه ملی روستا در صدا و سیما

ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: شبکه ملی روستا در صدا و سیما راه‌اندازی شود چراکه آمادگی لازم برای تولید محتوای این شبکه را داریم.

ابوطالب شفقت ششم اردیبهشت در مراسم قرعه کشی ضبط مناظره های انتخاباتی نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی که با حضور اعضای هیئت بررسی تبلیغات انتخابات استان در صدا وسیمای مرکز لرستان برگزار شد، بیان کرد: تمهیدات لازم برای برگزاری یک حماسه دیگر در استان فراهم شده است که امیدواریم با پای کار بودن صداوسیمای استان و معرفی نامزدها از این شبکه، حضوری پرشورتر از قبل را در انتخابات ٢١ اردیبهشت ماه رقم بزنیم.

وی افزود: در مراسم قرعه‌کشی امروز، جایگاه نمایندگان در مناظرات و اولویت‌بندی سوال‌ها از آنها مشخص شد که یقیناً عدالت در مناظرات مهمترین هدف برای انتخاب نماینده اصلح مردم خواهدبود. استاندار در این مراسم دو پیشنهاد ویژه هم داشت؛ راه‌اندازی شبکه ملی روستا و اینکه نامزدها و منتخبان مجلس دوازدهم می‌توانند پیشنهادات خود را برای آبادانی استان ارائه کنند.

شفقت در ادامه خطاب به مدیرکل صداوسیمای لرستان عنوان کرد: انتظار داریم موضوع راه‌اندازی شبکه ملی روستا در سازمان مطرح شود چون ما آمادگی لازم برای تولید محتوای این شبکه را داریم.

به گزارش ایسنا، دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت ماه در حوزه خرم‌آباد و چگنی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی شبکه ملی روستا در صدا و سیما
  • دستور تخلیه روستای نوده شهرستان زیرکوه صادر شد
  • راه اندازی دبیرخانه مسابقات معماری و شهرسازی شهرداری شیراز
  • خزعلی، معاون رئیسی: آموزش زیست عفیفانه به مربیان در دستور کار است/ در زمینه حجاب، دنبال فرهنگ‌سازی هستیم
  • مدارس سمپاد در مناطق عشایری راه‌اندازی می‌شود
  • ‌راه‌اندازی دبیرخانه دائمی مسابقات معماری و شهرسازی شیراز
  • دبیرخانه دائمی مسابقات معماری و شهرسازی شهرداری شیراز راه‌اندازی شد
  • تقدیم لایحه تشکیل سازمان گردشگری در شهرداری تهران به شورای شهر
  • راه‌اندازی دبیرخانه دائمی مسابقات معماری و شهرسازی شهرداری شیراز
  • تجارت ۱۰ میلیارد‌ دلاری ایران و پاکستان با توسعه زیرساخت‌ها