Web Analytics Made Easy - Statcounter

آخرین اخبار معتبر نقل و انتقالات فوتبال اروپا را هر شب در طرفداری مرور کنید.

طرفداری -  مطابق رسم هرساله و با نزدیک شدن به فصل نقل و انتقالات تابستانی، هرشب به مرور آخرین اخبار معتبر نقل و انتقالات فوتبال اروپا می پردازیم. در این مطلب، به مرور آن دسته از اخبار نقل و انتقالات می پردازیم که توسط رسانه ها و روزنامه های معتبر منتشر شده باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مروری داریم به آخرین اخبار نقل و انتقالات اروپا در تاریخ 26 ژوئن:

والنسیا به دنبال جذب قرضی کپا آریزابالاگا، دروازه بان اسپانیایی باشگاه چلسی به مدت 2 سال به همراه بند خرید دائمی در قرارداد او است. (مارکا)

انتقال اشرف حکیمی به اینتر را باید قطعی دانست. توافق نهایی میان دو باشگاه طی ساعات آینده حاصل می شود و سپس او بازیکن اینتر خواهد بود. اینتر و رئال مادرید روی مبلغ 40 میلیون یورو به اضافه پاداش به توافق می رسند. (فابریتزیو رومانو و جانلوکا دی مارتزیو)

آرتور ملو احتمالا یکشنبه به تورین سفر می کند تا تست پزشکی یوونتوس را پشت سر بگذارد. (رادیو کاتالونیا)

کارلوس توز قراردادش را با بوکاجونیورز تا پایان سال 2020 تمدید کرد. (رسمی)

قرارداد مارکو فن خینکل تا سال 2021 با چلسی تمدید شد. (رسمی)

یوونتوس به جذب گائتانو کاستروویلی، هافبک 23 ساله ایتالیایی فیورنتینا علاقه مند است و نام او در صدر اولویت های فابیو پاراتیچی برای فصل نقل و انتقالات تابستانی دیده می شود. (رومئو آگرستی)

آرسنال و اورتون برای جذب گابریل که قصد جدایی از لیل را دارد، تلاش می کنند. (دیلی میل)

فران تورس بازیکن والنسیا طی هفته های اخیر به باشگاه های زیادی لینک شده است. با وجود اینکه گفته می شود که بروسیا دورتموند، تورس را برای جانشینی جیدون سانچو می خواهد، اما انتقال فران تورس به دورتموند در حال حاضر بسیار بعید به نظر می رسد. آژاکس نیز مقصد تورس نخواهد بود. (اسکای آلمان)

بارسلونا قبل از 30 ژوئن باید از پول فروش بازیکنان درآمد کسب کند. سلتاویگو حق خرید 16 میلیون یورویی رافینیا را در اختیار دارد، اما قصد دارد مبلغ مذکور را تا 10 میلیون یورو کاهش دهد. اسکار گارسیا سرمربی سلتا برای فصل آینده روی رافینیا حساب باز کرده است. (رادیو گالگا)

جاناتان دی گوژمان در پایان فصل و با اتمام قراردادش با آینتراخت فرانکفورت، از این تیم جدا خواهد شد. (کیکر)

آنتونی موسابا مهاجم 19 ساله نایمخن با امضای قراردادی پنج ساله به ارزش 2 میلیون یورو به موناکو پیوست. (رسمی)

بیشتر بخوانید:

آخرین اخبار نقل و انتقالات فوتبال اروپا؛ 25 ژوئن 2020

منبع: طرفداری

کلیدواژه: نقل و انتقالات فوتبال اروپا اخبار نقل و انتقالات آخرین اخبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۲۴۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیوه عجیب سرو غذای ایرانی در اروپا

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 31 ویدیویی از سرو عجیب غذای ایرانی در اروپا در فضای مجازی واکنش برانگیز بوده است. غذاهای ایرانی به درخواست اروپایی‌ها با ترکیب اشتباه و در ظروف کاغذی سرو می‌شود و یک معجون عجیب به مشتری داده می‌شود. صاحب و آشپز رستوران با کلافگی از این رفتار مشتریانش می‌گوید. این ویدیوی بامزه را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • شیوه عجیب سرو غذای ایرانی در اروپا
  • یک سال از آخرین باخت رودری گذشت؛ اگه می‌تونی شکستش بده!
  • پلی به گذشته - گل تماشایی فرناندو تورس با پیراهن لیورپول به ساندرلند (2010/3/28) / فیلم
  • پنجره نقل و انتقالات استقلال چگونه باز می‌شود؟
  • بازی های دوستانه بلای جان سیتیزن ها
  • الخلیفی و چفرین: باور کنید سوپرلیگ را شکست دادیم!‏
  • دریبل های تماشایی در لیگ قهرمانان اروپا / فیلم
  • نقش‌آفرینی علی پروین در نقل و انتقالات زمستانی پرسپولیس!
  • کاهش ارزش لیونل مسی در بازار نقل و انتقالات
  • ممنوع‌الخروجی ۱۶۰۰ انگلیسی در زمان یورو ۲۰۲۴!