Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24- سخنگوی حزب اسلامی کار با یادآوری اینکه وزارت کشور اعلام کرده که هر حزبی می تواند فقط در یک جبهه باشد و نمی‌تواند در دو جبهه حضور پیدا کند، گفت:در نهایت احزب اصلاح طلب باید تصمیم بگیرند که عضو کدام جبهه خواهند ماند.

محمد نیشابوری،‌ در ارتباط با نحوه ورود حزب اسلامی کار به انتخابات 1400 اظهار کرد: ‌همان‌طور که همه ارباب رسانه و احزاب می‌دانند حزب اسلامی کار از جمله احزاب شوررای هماهنگی جبهه اصلاحات است و ما برای وررد به هر انتخاباتی از سطح ریاست‌جمهوری، مجلس و خبرگان رهبری  و چه انتخابات‌های محلی مثل شوراها تلاش می‌کنیم تا با مجموعه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات به یک وحدت رویه برسیم و کارهای انتخاباتی‌مان را هماهنگ شده انجام دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای شهر و روستا و در بعضی از حوزه ها در انتخابات میان دوره ای 1400 با همین سیاست و مجموعه پیش می رویم؛ چراکه همیشه با وحدت رویه مشترک پیش رفته ایم.

این عضو شورای مرکزی حزب اسلامی کار تصریح کرد: ما خودمان را با مجموعه شورای هماهنگی، هماهنگ می‌کنیم و ایده ها و نظرات خود را به آنان‌ مطرح می‌کنیم و از نظرات‌مان دفاع می کنیم و در نهایت تصمیم جمعی اخذ شده  را اجرایی می‌کنیم.

وی سپس گفت: در خود حزب نیز بنا را بر این گذاشتیم تا در یک ماه آینده سیاست های انتخاباتی خود را ترسیم کنیم تا توسط شورای سیاسی به دبیر کل محترم اعلام شود و سپس به مجامع سیاسی ارائه دهیم. با توجه به شرایط، انتقادات و نظرات توده های مردم و مطالباتی که دارند و همچنین شرایط اقتصادی باید تصمیم نهایی را اخذ کنیم.

نیشابوری یادآور شد: دو جبهه در مجموعه اصلاح طلبان ثبت شده است یکی شورای عالی سیاستگزای اصلاح‌طلبان و یکی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات.  هر دوی این جبهه‌ها ثبت رسمی شدند و رسمیت دارند. جدیدا شنیده‌ایم وزارت کشور اعلام کرده که هر حزبی می تواند در یک جبهه باشند و نمی توانند در دو جبهه حضور پیدا کنند .

وی ادامه داد: در نهایت احزب اصلاح طلب باید تصمیم بگیرند که عضو کدام جبهه خواهند ماند. ما عضو شورای هماهنگی بوده و خواهیم بود. البته برخی دوستان اصلاح طلب طی چند ماه گذشته گفته‌اند که شورایعالی عملا متوقف شده و ادامه کار نخواهد داد اما هنوز مصوبه نشده است.

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احزاب اصلاح طلبان وزارت كشور احمدی نژاد حزب اسلامی کار شورای هماهنگی اصلاح طلب دو جبهه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۲۵۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصلاح طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خانه ملت، نمایندگان مجلس شورای اسلامی به منظور تأمین نظر شورای نگهبان با اصلاحات تبصره‌های "الف"، "ب" و "پ" ماده ۱۱ طرح دو فوریتی کنترل و ساماندهی اجاره بها املاک مسکونی با ۱۷۸ رأی موافق از مجموع ۲۱۸ نماینده حاضر در جلسه موافقت کردند.

دیگر خبرها

  • خودروهای زرهی لوکس؛ کدام یک را انتخاب می کنید؟ (عکس)
  • برنامه‌ریزی‌ها به سمت ایجاد هماهنگی میان فعالان اجتماعی پیش رود
  • بهترین قطار برای سفر شما کدام است؟ راهنمای انتخاب قطار مناسب
  • تغییر تصمیمات جبهه مقاومت و ضرورت بازنگری دربرخی تحلیل های رسمی
  • دور خیز احزاب برای مرحله دوم انتخابات مجلس
  • تبلیغ نافرمانی مدنی توسط رئیس جبهه اصلاحات
  • واکنش رسمی تراکتور به جذب گل‌محمدی
  • تفاوت پلی کربنات با پلکسی چیست؟‌ کدام‌یک ارزش خرید بیشتری دارد؟
  • اصلاح طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی 
  • استارت انتخاباتی حجاریان!