Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سرپرست اداره کل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر گفت: در چند سال اخیر فعالیت شعبات اجرا برای اخذ مطالبات بانکی افزایش یافته و میزان وصول مطالبات بانک‌ها از بدهکاران بانکی از طریق اجرای ثبت رقمی معادل ۶۲۱ میلیارد و ۱۶۴ میلیون ریال بوده است. تاریخ انتشار: 07:40 - 07 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۲۳۴۱

مهرداد دلجو در گفت‌وگو با میزان، درباره تشکیل پرونده‌های اجرایی در ادارات ثبت اسناد و املاک شهرستان‌های استان در این مدت ۱۳۵۷۹ فقره پرونده تشکیل شده است که نسبت به سال قبل از آن ۶.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۷ درصد افزایش داشته است.

سرپرست اداره کل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر بیان کرد: تعداد پرونده‌های مختومه شده اجرا نیز ۲۲۱۵ مورد بوده که ۹۲ درصد پرونده‌های تشکیلی مختومه شده است که در این شاخص رتبه دوم بین استان‌های کشور هستیم.

وی در خصوص میزان وصول مطالبات بانک‌ها از سوی شعبات اجرای ثبت اسناد بوشهر گفت: در چند سال اخیر فعالیت شعبات اجرا برای اخذ مطالبات بانکی افزایش یافته است و وظیفه و مسئولیت این شعبات برابر بند ب ماده ۱۱۳ قانون برنامه ششم توسعه، شبه قضایی است.

دلجو تصریح کرد: میزان وصول مطالبات بانک‌ها از بدهکاران بانکی از طریق اجرای ثبت رقمی معادل ۶۲۱ میلیارد و ۱۶۴ میلیون و ۹۳۱ هزار و ۱۶۸ ریال بوده است.

بیشتر بخوانید: صدور بیش از ۵۴ هزار سند مالکیت کاداستری

سرپرست اداره کل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر اضافه کرد: در سال گذشته ۱۰۲۷ شرکت تجاری درمراجع ثبت شرکت‌های تابعه این اداره کل به ثبت رسیده است که این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال ۹۷ که تعداد ۹۷۶ شرکت بوده است نشان از افزایش ۵.۲ درصدی ثبت شرکت‌ها می‌باشد.

وی با اشاره به اینکه در امسال تعداد ۳۶۰ مرتبه بازرسی از دفاتر اسناد رسمی استان صورت گرفته است، گفت: این آمار نسبت به سال قبل از آن که تعداد ۳۳۷ مورد بود افزایش ۶.۸ درصدی را نشان می‌دهد.

دلجو بیان داشت: در سال گذشته تعداد ۱۸۵ مرتبه بازرسی از دفاتر ازدواج و تعدادد ۸۲ بازرسی از دفاتر طلاق در سطح استان انجام شده که نسبت به مدت مشابه در سال ۹۷ به‌ ترتیب ۱.۱ و ۱۲.۳ رشد داشته است.

سرپرست اداره کل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر با اشاره به اینکه ثبت اسناد استان بیش از تعهدات خود در سال گذشته درآمد برای استان کسب کرد، گفت: انتظار می‌رود مسئولان ارشد استانی نگاه ویژه‌ای به نوع خدمات ارائه شده از سوی ثبت اسناد به مردم و درآمد‌های این دستگاه برای دولت داشته باشند و اعتبار لازم را در جهت بروز رسانی و تکمیل ارائه خدمت به این دستگاه اختصاص دهند.

وی در پایان افزود: در سال جاری که از سوی مقام معظم رهبری به سال جهش تولید، نام گرفته است تلاش خواهیم کرد تا با ارائه خدمات ثبتی به صورت الکترونیکی در سطح استان در امور ارباب رجوع تسهیل و خدمت رسانی ارتقاء یابد و کارکنان ثبت اسناد استان با تمام توان و استفاده از همه ظرفیت‌ها برای حل مشکلات مردم تلاش می‌کنند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اداره ثبت اسناد و املاک بوشهر وصول مطالبات مطالبات بانک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۲۵۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسویه بیش از ۲۱ هزار میلیارد ریال از مطالبات مراکز درمانی

معاون درمان سازمان تأمین‌ اجتماعی از تسویه بیش از ۲۱ هزار میلیارد ریال از مطالبات مراکز درمانی و داروخانه‌های طرف‌ قرارداد این سازمان در سراسر کشور خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به‌گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، مهدی اسلامی اظهار کرد: پس از آن‌که در روزهای پایانی اسفند سال گذشته، موفق شدیم 1800 میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد تأمین‌ اجتماعی را تسویه کنیم، امروز نیز مجموعاً بیش از 2100 میلیارد تومان از مطالبات مراکز درمانی و داروخانه‌های طرف‌قرارداد این سازمان در بخش غیردانشگاهی به حساب این مراکز واریز شد.

وی افزود: 12 هزار میلیارد ریال از سهم این سازمان در مورد داروخانه‌های طرف قرارداد و 6690 میلیارد ریال از مطالبات مراکز غیردانشگاهی طرف قرارداد تسویه شد. همچنین 2600 میلیارد ریال نیز از مطالبات مراکز دیالیز و 630 میلیارد ریال از مطالبات طرح پزشک خانواده در دو استان فارس و مازندران نیز پرداخت شد که سرجمع مبالغ پرداختی در این مرحله بیش از 21 هزار میلیارد ریال است.

سهام پالایشگاه شازند به سازمان تأمین‌ اجتماعی واگذار شد

اسلامی گفت: با تجهیز منابع صورت‌گرفته و بهبود شرایط ناترازی منابع و مصارف سازمان تأمین‌ اجتماعی، تلاش داریم با استمرار اقدامات تحولی و بهبود فرایند تأمین منابع در سازمان، ‌فاصله زمانی میان پرداختی‌ها به مراکز طرف قرارداد را در سال جاری کاهش دهیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صدور سند مالکیت ۹۹.۵ درصد از اراضی منابع طبیعی استان بوشهر
  • تسویه بیش از ۲۱ هزار میلیارد ریال از مطالبات مراکز درمانی
  • وصول بیش از۱۷۵۴ میلیارد ریال در حق صندوق دولت با پیگیری‌های دستگاه قضا
  • ورود بیش از ۱۱ هزار فقره پرونده به تعزیرات حکومتی در سال گذشته
  • رسیدگی به ۱۲ هزار پرونده و محکومیت ۳۷۷ میلیارد تومانی متخلفان
  • ابر بدهکاران مالیاتی نقره داغ شدند
  • ۱۱۰ هزار میلیارد تومان از ابر بدهکاران مالیاتی اخذ شد/ پرداخت کالابرگ و مطالبات گندمکاران با مالیات مردم
  • تأمین ۴۵ هزار میلیارد تومان یارانه از محل فرار‌های مالیاتی
  • تأمین ۴۵ هزار میلیارد تومان یارانه از محل فرارهای مالیاتی
  • وصول ۱۱۰ هزار میلیارد مالیات معوق از بدهکاران مالیاتی