Web Analytics Made Easy - Statcounter

«شهناز یاری» روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: تعلل در تصمیم‌گیری سازمان لیگ برای ادامه یا لغو مرحله حذفی لیگ برتر به نفع تیم ملی نیست. از طرفی لیگ برتر مردان روز گذشته با برگزاری دیدار دوم فینال به پایان رسید.  حداقل تا ۱۰ روز دیگر زمان برپایی این رقابت‌ها باید تعیین شود و سوای این موضوع در خصوص فصل آینده لیگ برتر نیز باید تصمیم‌گیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با این شرایط هنوز مشخص نیست که سازمان لیگ چه زمانی می‌خواهد فصل بعد را شروع کند؟ و همه چیز به نوعی رها شده است. چگونه با این وضعیت می‌خواهیم تمرین داشته باشیم؟  ملی‌پوشان نیاز به تمرین توپی دارند و باید برای جام جهانی برزیل آماده شوند. سازمان لیگ باید هر چه زودتر تصمیم بگیرد تا هم باشگاه‌ها از بلاتکلیفی خارج شوند. زمان کوتاهی برای آماده کردن ملی‌پوشان باقی مانده و آنان باید تا آذر ماه از شرایط خوبی برای حضور در جام جهانی برخوردار باشند.

سرمربی تیم ملی فوتسال زنان ادامه داد: در این مدت جلسه‌ای را با «داود پرهیزکار» رییس کمیته فوتسال داشتیم و در خصوص برنامه‌های خود با آنان برای حضور در جام ملت‌های آسیا صحبت کردیم و باید دوباره جلسه‌ای در خصوص حضور در جام جهانی برزیل با او داشته باشیم. این مسابقات شانس دوباره‌ای برای دختران ماست و می‌توانیم در آن شرکت کنیم.

وی یادآور شد: در این مدت فوتسالیست‌ها تمرینات انفرادی در خانه داشتند و با کمک بدنساز تیم، وضعیت بازیکنان کنترل و به من اطلاع داده می‌شود. از طرفی لیگ فصل آینده هفته اول شهریور برگزار می‌شود و بهتر است این مسابقات تا آخر بهمن تمام شود و بازیکنان از اول اسفند در اختیار کادر فنی قرار بگیرند.

یاری گفت: از فصل آینده مرحله پلی‌آف لیگ برتر فوتسال زنان برگزار نمی‌شود و امیدوارم تعداد تیم‌ها هم کم شود. امیدوارم بخاطر شرایط تیم ملی هر چه زودتر لیگ را تمام کنیم تا بازیکنان سریع‌تر در اختیار کادر فنی قرار بگیرند، زیرا بعد از عید مسابقات مهمی را پیش‌رو داریم و زمان کمی برای حضور در این رقابت‌ها در اختیار تیم ملی قرار می‌گیرد. لیگ نباید ادامه‌دار و خسته‌کننده باشد، زیرا آسیب بازیکنان را بالا می‌برد و وقتی بازیکنان دیر به تیم ملی تحویل داده شوند، آمادگی کمتری برای شرکت در مسابقات بین‌المللی دارند.

برچسب‌ها تیم ملی فوتسال ایران تیم ملی فوتسال زنان پروندهٔ خبری رقابت های ورزشی در روزهای کرونایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تیم ملی فوتسال ایران تیم ملی فوتسال زنان تیم ملی فوتسال ایران تیم ملی فوتسال زنان تیم ملی فوتسال فوتسال زنان لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۲۵۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار و نزدیکی جغرافیایی به رونالدینیو!

به گزارش "ورزش سه"، اوسمار در برنامه فوتبال برتر خود را به عنوان یک سرمربی خوش صحبت و خوش مصاحبه نشان داد و در بخشی از این گفتگو در مورد محل زندگی خود (ایالت ریو گرانده) نیز صحبت کرد.

ویدئو: 330725

او در این خصوص گفت: من اهل جنوب برزیل هستم و تقریبا ۴۰۰ کیلومتر با مرز فاصله داریم.

اوسمار در پاسخ به این سوال که در محل زندگی او چه فوتبالیست مشهوری حضور داشته، عنوان کرد: رونالدینیو گائوچو.

سرمربی برزیل درباره یکی از شاگردان مشهورش نیز اینطور صحبت کرد: من آلیسون بکر را از خانه‌اش آوردم که در اینترناسیونال بازی کند. من خودش و برادرش آوردم و فوتبال‌شان با من شروع شد.

دیگر خبرها

  • لیگ ملت‌ها: ۲۹ ستاره منتخب پرافتخارترین تیم جهان
  • گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم/حذف ژاپن شگفتی نبود چون همه پیشرفت کردند
  • شمسایی پس از صعود به جام جهانی فوتسال: به اولین هدفمان رسیدیم/ حذف ژاپن شگفتی نبود
  • واکنش بازیکنان و سرمربی ژاپن به حذف تلخ از جام ملت ها
  • سه شهر میزبان جام جهانی 2024 فوتسال
  • شهرهای میزبان جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال معرفی شدند
  • سقف قرارداد فوتبال زنان در ایران یک میلیارد تومان است
  • اوسمار و نزدیکی جغرافیایی به رونالدینیو!
  • شعبده‌بازی سرمربی ایرانی با تیم ملی افغانستان | آنها به جام جهانی می‌رسند؟
  • گرایی-اسماعیلی؛ سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی باید پیشنهاد بدهد