Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور تیم ملی وزنه برداری بانوان گفت: در حال طراحی جهت شناسایی استعدادها و نخبگان زیر 16 سال برای شرکت در رقابتهای بین المللی در سالهای آینده هستیم.

علی اکبر خورشیدی فر در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص وزنه برداری بانوان و آغاز اردوها تیم ملی، اظهار داشت: در این رابطه هنوز هیچ دستوری از سوی وزارت ورزش و جوانان و ستاد مقابله با کرونا در ورزش به فدراسیون وزنه برداری مبنی برپایی اردوها ابلاغ نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: البته با تمام ملی پوشان وزنه برداری بانوان به صورت تلفنی و اینترنتی در تماس هستم و برنامه های تمرینی و آمادگی آنها را زیر نظر دارم.

مشاور تیم ملی بانوان در مورد شناسایی استعدادهای وزنه برداری بانوان عنوان کرد: با دستور ویژه رئیس فدراسیون، نسبت به شناسایی استعدادها و نخبگان زیر 16 سال وزنه برداری بانوان برای شرکت در رقابتهای قهرمانی جهان و آسیا و المپیک جوانان در سالهای آتی، مشغول بررسی و ارزیابی هستیم تا به یک طرح جامع برسیم. 

خورشیدی فر افزود: با روسای هیأت‌های وزنه برداری استانها درباره وزنه برداری بانوان در ارتباط هستم تا هرچه بیشتر وزنه برداران را زیر نظر داشته باشیم و در نهایت نفرات برتر با حمایت بیشتر به اردوها دعوت شوند.

انتهای پیام/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: وزنه برداری بانوان رئیس فدراسیون خورشیدی فر تیم ملی وزنه برداری وزنه برداری بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۲۵۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابلاغ دستورالعمل بهره‌برداری و نگهداری بوستان‌ها و سایت‌های بانوان در مشهد

حامد فیض‌الهی مدیرکل بهبود محیط زیست شهری شهرداری مشهد گفت: ساخت و نگهداری بوستان‌ها و سایت‌های بانوان که نیمی از جمعیت شهر مشهد را تشکیل می‌دهند، نیازمندی‌های خاص خود را دارد و زمانی اثربخشی بالایی خواهند داشت که بتوانند نیاز‌های بانوان را به درستی برآورده سازند.

او با اشاره به توسعه بوستان‌ها و سایت‌های فضای سبز بانوان در سال‌های اخیر افزود: ایجاد وحدت رویه و انسجام‌بخشی به فعالیت‌های بهره‌برداری و نگهداری از بوستان‌ها و سایت‌های بانوان در قالب یک دستورالعمل جامع و کامل، ضروری است، به همین منظور دستورالعمل بهره‌برداری و نگهداری بوستان‌ها و سایت‌های بانوان با هدف پویاسازی بوستان‌ها و سایت‌های فضای سبز ویژه بانوان ابلاغ شد. 

مدیرکل بهبود محیط زیست شهری شهرداری مشهد ادامه داد: تلاش شده در تدوین این دستورالعمل کلیه جوانب و ابعاد موضوع از جمله ضوابط طراحی و احداث، شرایط نگهداری فضای سبز و ابنیه و تاسیسات، مسائل و برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی، امنیت اجتماعی و الزامات حفاظتی، شرایط و الزامات بهره‌برداری و گروه مخاطبان و همچنین توسعه و بهره‌برداری ظرفیت‌های اقتصادی مورد توجه قرار گیرد.

فیض‌الهی بیان کرد: اجرای این دستورالعمل موجب بهبود کیفی خدمات در بوستان‌های بانوان شده و رضایتمندی هرچه بیشتر بانوان را به همراه داشته باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • سیستان و بلوچستان بالاترین ظرفیت معادن را دارد
  • دلال‌ها آفت فوتبال کشور هستند/ضرورت شناسایی استعدادهای جوان تبریز
  • استعداد‌های برتر ادبی و هنری سیستان و بلوچستان باید حمایت شوند
  • ابلاغ دستورالعمل بهره‌برداری و نگهداری بوستان‌ها و سایت‌های بانوان در مشهد
  • سیدافقهی: خانه نخبگان راه‌اندازی می‌شود/ سبحانیان: دغدغه ما جذب نخبگان در سیستم است
  • خانه نخبگان راه‌اندازی می‌‎شود
  • خانه نخبگان بستری برای شناسایی کنشگران علمی کشور
  • خانه نخبگان راه‌اندازی می‌شود
  • چهار دلیل برای اینکه بدن زنان با وزنه‌برداری حجیم نمی‌شود
  • آیا بدنسازی، بدن زنان را حجیم می‌کند؟