Web Analytics Made Easy - Statcounter

داریوش جاوید رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره جزئیات برگزاری امتحانات این واحد دانشگاهی اظهار کرد: با توجه به شرایط استان که در ابتدا از لحاظ شیوع کرونا قرمز بود، آزمون ها را از حضوری به غیر حضوری تبدیل کردیم. همچنین طبق هماهنگی که با واحدهای دانشگاهی داشتیم، آزمون هایمان را در بستر سیدا ۷ برگزار می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خوشبختانه در چند روز اخیر که آزمون ها برگزار شده، کمترین شکایت را از طرف دانشجویان داشتیم. کلیپ های آموزشی هم برای استادان و دانشجویان در سایت بارگذاری شده که با نحوه امتحان آشنایی داشته باشند. به طور میانگین بیش از ۷۰ تا ۸۰ درصد دانشجویان در امتحانات مجازی حضور داشتند در واقع تعداد حضور دانشجویان در آزمون‌های مجازی خیلی بیشتر از کلاس های آنلاین بوده است.

جاوید با اشاره به وضعیت امتحانات دانشجویانی که به اینترنت دسترسی ندارند، ادامه داد: در این راستا ۳ سایت‌ دانشگاه را آماده کردیم که یک سایت در خود شهر و دو سایت در مجتمع دانشگاهی آماده شده است. این موضوع از طریق کانال روابط عمومی اطلاع رسانی شده که دانشجویی که به هر دلیلی امکانات سخت افزاری و دسترسی به اینترنت نداشته باشد، می تواند از امکانات دانشگاه استفاده کند.

رئیس واحد بروجرد با اشاره به دروس عملی تصریح کرد: بیشتر دغدغه ما برای دروس عملی در رشته‌های پزشکی است چرا که خیلی از دانشجویان باید دوره‌های کارورزی در این حوزه بگذرانند. قرار بر این شد دانشجویان در صورت اخذ مجوز از بیمارستان‌های شهرهای خودشان، آن‌ها را مهمان کنیم و مابقی در صورت موافقت شبکه بهداشت، در دانشگاه آزاد بروجرد وشهر بروجرد برگزار شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: خوشبختانه امتحانات با کمترین مشکل برگزار شده است؛ البته فکرمی‌کردیم مشکلات و معضلات بیشتر باشد اما با عنایت پروردگار دو اتفاق میمون و مبارک افتاد؛ اول این که تعداد شرکت کنندگان در آزمون به مراتب از کلاس های مجازی بیشتر بود و دوم این که شکایت دانشجویان خیلی کمتر بوده است و ابراز تمایل بیشتری به برگزاری آزمون های مجازی داشتند.

انتهای پیام/

108 / 167 امتحانات دانشگاه آزاد داریوش جاوید دانشگاه آزاد بروجرد امتحانات مجازی شیوع کرونا

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: امتحانات دانشگاه آزاد دانشگاه آزاد بروجرد امتحانات مجازی شیوع کرونا دانشگاه آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۲۵۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنوع فرصت‌های شغلی در دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران

مدیرکل اداره مهارت دانشگاه تهران از برگزاری دومین نمایشگاه کار این دانشگاه در خردادماه خبر داد. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، فرشته امین مدیرکل اداره مهارت دانشگاه تهران و دبیر علمی دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران با اشاره به برگزاری این نمایشگاه در خردادماه گفت: انتخاب، جذب و استخدام نیروی انسانی به عنوان یکی از چالش‌های مهم سازمان‌ها است. یکی از دغدغه‌های مدیران منابع انسانی این است که نیروی متعد، متخصص و با انگیزه برای سازمان جذب کنند و از دغدغه های دانشجویان نیز می توان به ارتباط رشته تحصیلی آنها با شغل آینده شان نام برد.

وی تاکید کرد: نمایشگاه بازار کار فضایی برای رویارویی کارفرمایان و کارجویان در یک فضای بسیار منحصر به فرد است که هر دو طرف بتوانند انتخاب هوشمندانه داشته باشند.

امین با ارائه گزارشی از نمایشگاه سال گذشته تصریح کرد: سال گذشته نمایشگاه کار را در این دانشگاه از روز اول تا سوم خرداد برگزار کردیم که بیش از 100 سازمان داخلی، بین‌المللی و دانشگاهی در این نمایشگاه حضور داشتند و بیش از 10 هزار دانشجو و فارغ التحصیل از آن استفاده کردند.  با ارزیابی‌های انجام شده متوجه شدیم که درصد خوبی از رضایت دو سویه بین دانشجویان و صنایع در قالب استخدام، کارآموزی و حمایت از پایان نامه‌ها وجود داشت.

دبیر علمی دومین نمایشگاه کار با ابراز امیدواری برای برگزاری برنامه های جذاب و شاداب در  نمایشگاه امسال یادآور شد: این نمایشگاه فرصتی برای جذب نیروی استخدام به وجود آورد، بلکه ایجاد کنسرسیوم‌های بین سازمان‌ها برای تبادل نیروی انسانی و دانش یکی از اهداف ما از برگزاری نمایشگاه است لذا شعار امسال ما شبکه‌سازی با بهترین‌ها برای ساخت آینده انتخاب شده است.

امین تاکید کرد: ارائه تنوع رشته و فرصت‌های شغلی شرط مهم دانشگاه تهران برای سازمان‌های مختلف در نمایشگاه بازار کار است و وظیفه اصلی دانشگاه تهران، حمایت از فارغ التحصیلان و دانشجویان جویای بازار کار است تا با نیازمندی سازمان‌ها و صنایع آشنا شوند. سال گذشته در راستای بازدید از نمایشگاه 5 هزار رزومه به صنایع و شرکتها اعلام شد که برای 490 دانشجوی رشته‌های فنی و علوم انسانی از قبیل حسابداری و مدیریت فرصت شغلی فراهم شد.

این استاد دانشگاه تهران افزود: از امروز درگاه سامانه نمایشگاه باز و کارجویان و کارفرمایان می‌توانند برای شرکت در این نمایشگاه ثبت نام کنند، ملاک ما این است که سازمان‌هایی که می‌توانند فرصت‌های شغلی متنوعی برای دانشجویان ارایه دهند امکان حضور داشته باشند لذا بر خلاف سال گذشته از طیف وسیع تری از سازمان‌ها در این نمایشگاه استفاده کردیم.

به گزارش تسنیم، دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران از 21 خرداد به مدت دو روز در این دانشگاه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • محدودیت تردد در دانشگاه شریف در روزهای کنکور
  • تردد در دانشگاه شریف محدود می‌شود
  • محدودیت تردد در دانشگاه صنعتی شریف اعلام شد
  • برگزاری دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران با هدف اشتغال دانشجویان
  • تنوع فرصت‌های شغلی در دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران
  • برگزاری ۹۰ رویداد در نود سالگی دانشگاه تهران
  • آمادگی مازندران برای برگزاری امتحانات نهایی
  • نگرانی از حضور صلواتی دانشجویان در دانشگاه فنی و حرفه‌ای/ دانشگاه علمی کاربردی با دانشگاه فنی و حرفه‌ای ادغام می شود؟
  • برگزاری ۷ طرح ملی ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر
  • داوطلبان فریب فروش سوالات کنکور را در فضای مجازی نخورند