Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-16@23:47:24 GMT

استقبال ۴۴هزار مخاطب از بازگشایی سینماها

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۲۶۱۱۸

استقبال ۴۴هزار مخاطب از بازگشایی سینماها

مدیرکل روابط عمومی سازمان سینمایی با اشاره به حضور ۴۳ هزار ۹۶۱ مخاطب در سینماهای سراسر کشور در ۶ روز ابتدایی تیرماه، ۶۰ درصد این آمار را متعلق به فیلم «شنای پروانه» اعلام کرد.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی، مسعود نجفی مدیرکل روابط عمومی سازمان سینمایی شب گذشته جمعه ۶ تیرماه در گفت و گوی تلفنی با برنامه «نقد سینما» با بیان اینکه آمار فروش و مخاطب فیلم‌ها از اول تیر روزانه در سایت سازمان سینمایی منتشر شده است، گفت: از اواسط هفته پیش رو این آمار به تفکیک فروشنده، گیشه، تخفیف‌ها، سالن، فیلم و حتی ساعت خرید در سامانه سمفا به صورت آنلاین اعلام خواهد شد تا مورد استفاده سینماگران، منتقدان و اهالی رسانه قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نجفی افزود: با توجه به تاکید رئیس سازمان سینمایی مبنی بر شفاف سازی، در سال گذشته سامانه سینماشهر این اطلاعات را در اختیار مخاطبان قرار می‌داد و امسال قرار است سامانه سمفا آمار اکران را کامل‌تر منتشر کند.

وی با اشاره به آمار مخاطبان سینما بعد از بازگشایی گفت: ۴۳ هزار و ۹۶۱ نفر تا این لحظه مخاطب فیلم‌های روی پرده بودند که از این تعداد حدود ۶۰ درصد به شنای پروانه، ۲۵ درصد به فیلم خوب بد جلف ۲ و ۱۵ درصد به فیلم‌های دیگر اختصاص دارد.

مدیر کل روابط عمومی سازمان سینمایی مخاطبان پنج شنبه و جمعه را حدود ۳۰ هزار نفر عنوان کرد و ادامه داد: تا این لحظه (ساعت ۲۳:۳۰ جمعه ۶ تیرماه) ۱۸ هزار و ۵۷۴ نفر مخاطب فیلم‌های امروز بودند که چند سانس فوق‌العاده همچنان ادامه دارد.

نجفی در پایان خاطرنشان کرد: با آماری که از فروش فیلم‌ها در دو روز اخیر مشاهده شد به روند اکران فیلم‌ها در روزهای آینده می‌توانیم خوشبین باشیم. خصوصاً اینکه باید اعتماد مردم به سالن‌های سینما با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سینماها از سوی پرسنل و تماشاگران جلب شود.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: بازگشایی سینماها شنای پروانه سینما و کرونا روابط عمومی سازمان سینمایی فیلم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۲۶۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۲۲۰ کاراته کا از استان در مسابقات قهرمانی کشور

به گزارش جام جم آنلاین همدان، جعفر سمودی اظهار داشت: مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته در چهار رده بزرگسالان، امید، جوانان و نوجوانان از امروز آغاز شده است.

رئیس روابط عمومی هیات کاراته استان همدان افزود: این‌مسابقات طی روزهای ۲۶ تا ۳۱ فروردین ماه در بخش آقایان و روز یکم اردیبهشت ماه لغایت ۶ اردیبهشت ماه در بخش بانوان در دانشگاه آزاد همدان برگزار می شود.

وی ادامه داد: ۴ هزار و ۷۰۰ نفر با عوامل اجرایی در این مسابقات شرکت کرده اند و ثبت نام کاراته بازان توسط سامانه فدراسیون انجام شده است.

سمودی اضافه کرد: ۲۰۰ دارو در بخش آقایان و بانوان داوری خواهند کرد و داوران در سطح جهانی، آسیایی و ممتاز ملی هستند.

رئیس روابط عمومی هیأت کاراته استان همدان  در خصوص شرکت کاراته کاران استان همدان در این مسابقات خاطرنشان کرد: ۲۲۰ کاراته کار از سراسر استان در بخش آقایان و خانم ها شرکت می کنند و ۶ داور از استان همدان در این مسابقات داریم.

وی با اظهار خرسندی از اینکه اتفاقات خوبی در کاراته استان در چند سال اخیر رخ داده است، گفت: علاوه بر تعداد ورزشکاران و عوامل اجرایی آنها ۱۰ هزار نفر همراه ورزشکاران از سراسر کشور می‌تواند در رونق گردشگری استان موثر باشد.

سمودی با اشاره به نبود افتتاحیه برای این مسابقات عنوان کرد: مراسم افتتاحیه به دلیل حجم بالای شرکت کننده و مقاطع سنی مختلف برگزار نشده اما برای این مسابقات مراسم اختتامیه در نظر گرفته شده است.

رئیس روابط عمومی هیات کاراته استان همدان با بیان اینکه کاراته جزو رشته های مهارتی است که رکوردی نیست بیان کرد: امیدواریم کاراته بازان و داوران و مربیان استان همدان از این مسابقات با دست پر بیرون بیایند.

گفتنی است؛ این مسابقات در روز نخست برای سنین زیر ۲۱ سال برگزار و به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • آمار جدید مخاطبان سریال‌ها و برنامه‌ها/ اعدادی که شبیه معجزه است
  • گاف روابط عمومی آپ | شرکتی با دو مدیرعامل!
  • هشدار درباره وعده‌های جابجایی مسکن ملی در سهند
  • هشدار درباره وعده‌های جابه‌جایی مسکن ملی در سهند
  • حضور ۲۲۰ کاراته کا از استان در مسابقات قهرمانی کشور
  • انتصاب‌های جدید در فدراسیون چوگان
  • لغو پروازهای فرودگاه مشهد به ۱۰ شهر تا فردا صبح
  • یک انتصاب جدید در معاونت آموزشی وزارت بهداشت
  • انتصاب مشاور فرماندار و مدیر روابط عمومی و امور بین الملل فرمانداری تهران
  • سینمایی اجتماعی به سرنوشت سینمای دفاع مقدس دچار نشود