Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام معلمی با بیان اینکه خدمت کریمانه به اقشار آسیب دیده از ویروس کرونا فراموش نشود، گفت: ویروس کرونا به اقشار مختلف جامعه آسیب زده است و هر کسی با خدمت کریمانه می تواند با کمک های مادی و معنوی خود باری را از روی دوش این افراد بردارد.

حجت الاسلام «سید محمد معلمی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: دهه کرامت از اهمیت معنوی بالایی برخورداری است و در همین راستا با لبیک گفتن به فرامین و دستورات اهل بیت (علیهم السلام) باید تلاش کنیم تا از برکات معنوی این دهه بهره مند شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه بشرویه با بیان اینکه نهادهای فرهنگی باید در طول سال به خصوص دهه کرامت به شناسایی و معرفی اهل بیت (علیهم السلام) بپردازند، ادامه داد: اگر همه مردم اهل بیت (علیهم اسلام) را به خوبی بشناسند قطعا از این بزرگواران تبعیت خواهند کرد و در این راستا شاهد افزایش ایثار، از خودگذشتگی، فداکاری و مهربانی در جامعه خواهیم بود.

 

وی با اشاره به اینکه ویروس کرونا به اقشار مختلف جامعه آسیب زده است، افزود: در این راستا می توانیم خدمت کریمانه را سرلوحه کار خود قرار دهیم و هر کس در توان خود می تواند کمک مادی و معنوی به اقشار آسیب دیده و نیازمند داشته باشد.

 

حجت الاسلام معلمی در ادامه بیان کرد: از همه مردم درخواست داریم تا با رعایت پروتکل های بهداشتی و طرح فاصله گذاری اجتماعی سبب قطع زنجیره ویروس کرونا شوند و نگذارند که این ویروس منحوس بیشتر از این آسیب و خسارت به اقشار مختلف جامعه وارد کند.

 

امام جمعه بشرویه در پایان با تاکید بر اینکه آشنا شدن با سبک و سیره زندگی اهل بیت (علیهم السلام) به خصوص امام رضا علیه السلام از اهمیت بالایی برخوردار است، افزود: باید سبک زندگی خود را با سبک زندگی اهل بیت (علیهم السلام) به خصوص امام رضا(علیه السلام) تطبیق دهیم و از این طریق می توانیم سبک زندگی این بزرگواران را نسل به نسل انتقال دهیم و مانع به فراموشی سپردن سبک زندگی این بزرگواران شویم.

پایان پیام/573

منبع: شبستان

کلیدواژه: خدمت کریمانه امام جمعه بشرویه ویروس کرونا دهه کرامت علیهم السلام خدمت کریمانه ویروس کرونا سبک زندگی اهل بیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۲۶۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساماندهی بیش از ۷ هزار آسیب‌دیده اجتماعی در تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران گفت: در طرح ۱۵ روزه ساماندهی آسیب‌های اجتماعی شهر تهران که در ۱۲۴ ناحیه مناطق ۲۲ گانه اجرا شد، درمجموع ۷۲۹۸ نفر ساماندهی شدند.

احمد احمدی صدر افزود: از این بین حدود ۶۵۱ متکدی،  ۲ هزار و ۹۳۳ معتاد متجاهر و ۴۸۲ کودک کار و خیابان بودند و ۳ هزار و  ۲۳۲ نفر را نیز افراد بی خانمان و کارتن خواب تشکیل می‌دادند که همگی ساماندهی شدند.

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران درباره پراکندگی آسیب‌های اجتماعی در پایتخت گفت: متکدیان بیشتر در مناطق یک، چهار، پنج، هفده، بیست و بیست و یک بودند و معتادان متجاهر نیز بیشتر در مناطق چهار، یازده، دوازده، پانزده و شانزده پراکنده بودند، کودکان کار و خیابان نیز در مناطق چهار، پنج، هشت، یازده، پانزده و بیست پراکندگی بیشتری داشتند.

احمدی صدر همچنین گفت: اگر ریشه‌های ایجاد آسیب‌های اجتماعی مانند مسائل اقتصادی، حاشیه نشینی، ورود اتباع غیر مجاز، مباحث فرهنگی و فرهنگ سازی عمومی حل و فصل نشود آسیب‌های اجتماعی دوباره تکرار خواهند شد و لازم است مسئولان، نهاد‌ها و متولیان امر به موضوعات اقتصادی، فرهنگی و فرهنگسازی عمومی بیشتر بپردازند.

دیگر خبرها

  • ساماندهی بیش از ۷ هزار آسیب‌دیده اجتماعی در تهران
  • ساماندهی ۷ هزار و ۲۹۸ آسیب‌دیده اجتماعی
  • بررسی فقهی، پزشکی عبادات و عقود افراد دارای اختلالات گفتاری
  • مراسم عزاداری شهادت حضرت حمزه و حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در قم برگزار می‌شود
  • باید به همه لحظات عمر خود رنگ خدایی ببخشیم
  • تفاوت مغز یک فرد سالم با کسی که آسیب روانی شدیدی دیده است (فیلم)
  • سیل بهاری با سیستان و بلوچستان چه کرد؟ | امدادرسانی تا کی ادامه دارد؟
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است/ دوران شیوع کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است / دوران کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • ترمیم محورهای مواصلاتی آسیب دیده از سیل بلوچستان