Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-23@17:34:16 GMT

در پیش گشایش چند نماد با صف خرید رو به رو بودند؟

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۲۶۳۳۲

در پیش گشایش چند نماد با صف خرید رو به رو بودند؟

به گزارش بورس تابناک، امروز مورخه 7 تیرماه سال جاری در پیش گشایش بازار از 649 نماد حدود 233 نماد با صف خرید و حدود 19 نماد نیز با صف فروش رو به رو بودند. در مقایسه با پیش گشایش روز چهارشنبه مورخه 4 تیرماه 1399، تعداد نمادها با صف های خرید بیشتر و تعداد نمادها با صف های فروش کمتر شده است.

چند خبر مهم 24 ساعت گذشته که می تواند برای بورس بازان مهم باشد

-دستور رئیس جمهور به دژپسند: واگذاری‌ دارایی‌های دولتی در بازار سرمایه تسریع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

- گفت‌و‌گوی رئیس جمهور با رییس کل بانک مرکزی: 1. بانك مركزی حضور پرقدرت در تامين ارز نيازهای ضروری مردم را تداوم بخشد. 2. با همكاري نهادهای ذيربط مانع از تاثيرگذاری عمليات روانی مخرب برخی سودجويان بر بازار ارز شويد.3. بانك مركزی آزادسازی ارزهای صادراتی بلوكه شده كشور را پيگيری كند.4. بازگشايی مرزها و عادی شدن واردات و صادرات می‌تواند به متعادل شدن بازار ارز كمك كند.

- شاهین چراغی عضو شورای عالی بورس خبر داد: حضور رییس سازمان ثبت اسناد و املاک در جلسه شورای عالی بورس برای تسریع در امور ثبتی شرکت‌ها

- بانک مرکزی برای افزایش قدرت بازارسازی در تأمین مصارف ارزی، سقف خرید ارز به صورت اسکناس در بانک‌ها و صرافی‌های مجاز را از ۲۰۰ هزار دلار به ۳۰۰ هزار دلار در روز افزایش داد.

-صندوق بین‌المللی پول: رشد اقتصاد ایران در سال ۲۰۲۱ مثبت می‌شود.

-مجلس سنای آمریکا به اتفاق آرا لوایحی را برای اعمال مجازات و تحریم علیه چین تصویب کرد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: پرونده اکبر طبری دهه کرامت وحید خزایی غلام کویتی پور انفجار شرق تهران هفتم تیر شاخص کل بورس صف خرید صف فروش پرونده اکبر طبری دهه کرامت وحید خزایی غلام کویتی پور انفجار شرق تهران هفتم تیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۲۶۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۲۷ هزار واحدی بورس/ ورود ۳۲۰ میلیارد تومان نقدینگی

به گزارش خبرنگار مهر، در پایان معاملات امروز (۲ اردیبهشت) شاخص کل بورس اوراق بهادار با رشدی ۲۷ هزار واحدی به ۲ میلیون و ۳۱۲ هزار واحد رسید.

همچنین نیز شاخص کل هم‌وزن با رشدی ۸۵۰۰ واحدی به ارتفاع ۷۵۳ هزار واحد رسید.

ارزش معاملات خُرد در بازار امروز (۲ اردیبهشت)، مبلغ ۷ هزار میلیارد تومان بود و حقیقی‌ها در روز جاری حدود ۳۲۰ میلیارد تومان به بازار سهام تزریق کردند.

در بازار امروز ۲۸۸ نماد در محدوده مثبت و ۱۷۱ نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس ۲۴۲ نماد در محدوده مثبت و ۱۱۱ نماد در محدوده منفی معامله شدند.

براساس معاملات امروز، سه نماد «فولاد»، «فملی» و «نوری» بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «آریا»، «فصبا» و «زاگرس» بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس داشته‌، همچنین سه نماد «فولاد»، «ذوب» و «فملی» سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد «فزر»، «کرمان» و «فن افزار» سه نماد پرتراکنش در بازار فرابورس در روز جاری بودند.

کد خبر 6084346 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • افت بازار سرمایه پس از ۴ روز رشد
  • گزارش بورس امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • گزارش روزانه بورس ۴ اردیبهشت/ رشد بورس موقتی بود؟
  • گزارش بورس امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • رشد اندک بورس در سومین روز اردیبهشت
  • گزارش روزانه بورس ۳ اردیبهشت/ بازار متعادل شد
  • واکنش سریع بانک مرکزی به یک خبر دلاری/ گوشت ۲۸۵ هزارتومانی در راه است/ کاهش قیمت طلا و سکه و خودرو در بازار
  • ۲۹۱ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها به بازار سرمایه تزریق شد
  • گزارش بورس امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • رشد ۲۷ هزار واحدی بورس/ ورود ۳۲۰ میلیارد تومان نقدینگی