Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رییس کمیسیون داوران اتحادیه جهانی کشتی از عملکرد کمیسیون داوران ایران ابراز رضایت کرد. تاریخ انتشار: 09:32 - 07 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۲۴۳۴

خبرگزاری میزان - طبق اعلام سایت فدراسیون کشتی، آنتونیو سیلوستری رییس آلمانی کمیسیون داوران اتحادیه جهانی کشتی با ارسال ایمیلی به فدراسیون کشتی ایران از برگزاری وبینار تخصصی این فدراسیون در رابطه با قوانین، مقررات و مسائل مختلف داوری ابراز رضایت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخشی از پیام سیلوستری که خطاب به ناصر فروتن رییس کمیسیون داوران کشورمان ارسال شده، آمده است: «به‌خاطر شنیدن این اخبار خوب از شما ممنونم. خوشحالم که کمیسیون داوری ایران توانسته تا این وبینار را با کمک شما، امامی و سایر همکاران برگزار کند، چرا که جامعه کشتی ایران خانواده‌ای بزرگ با داوران ملی و بین‌المللی متعدد به شمار می‌رود.»

ریاست کمیسیون داوران اتحادیه جهانی در ادامه ضمن اعلام آمادگی برای ارائه هرگونه کمک در زمینه برنامه‌های آتی کمیسیون داوران ایران، ابراز امیدوای کرده تا این همکاری نزدیک و فی ما بین با فدراسیون کشتی ایران در آینده نیز ادامه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: رقابت مجازی فرنگی‌کاران در اتحادیه جهانی کشتی انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اتحادیه جهانی کشتی فدراسیون کشتی ناصر فروتن اتحادیه جهانی کشتی کمیسیون داوران اتحادیه جهانی کشتی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۲۶۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقره‌داغ تیم داوری مبارزه جنجالی کشتی در باکو/ چی چی اوغلو از المپیک محروم شد

به گزارش قدس آنلاین، مبارزه جنجالی چندی پیش فرانک چامیزو کشتی گیر کوبایی الاصل ایتالیا و توران بایرانوف از آذربایجان در مرحله نیمه نهایی مسابقات کسب سهمیه المپیک در قاره اروپا که به سود بایراموف و کسب سهمیه المپیک این کشتی گیر به پایان رسید جنجال زیادی به پا کرد که با شکایت فدراسیون کشتی ایتالیا به اتحادیه جهانی کشتی به دلیل ناداوری همراه شد.

پس از بررسی های انجام شده توسط اتحادیه جهانی کشتی،‌ تیم داوری این مبارزه توسط کمیته انضباطی اتحادیه جهانی با محرومیت های سنگین روبرو شدند.

بر این اساس ابراهیم چی چی اوغلو داور سرشناس کشتی جهان از ترکیه و مدرس اتحادیه جهانی کشتی و همچنین داور اوکراینی این مبارزه تا پایان سال ۲۰۲۴ تعلیق شدند. به این ترتیب چی چی اوغلو حضور در المپیک پاریس را از دست داد و ار سوی اتحادیه جهانی نقره داغ شد.

همچنین الکسی بازولین روس به عنوان رییس تشک و تا پایان ماه ژوئن ۲۰۲۴ و قاضی عراقی این مبارزه نیز تا پایان ماه سپتانبر با محرومیت روبرو شدند.

کمال بوعزیز دیگر چهره شاخص دواری جهان از تونس به همراه گوسل آمریکایی نیز که وظیفه بازبینی صحنه های داوری را بر عهده داشتند نیز تا پایان ماه ژوئن ۲۰۲۴ محروم شدند.

اتحادیه جهانی اعلام کرد بر اساس بند ۵۳ قوانین کشتی، در صورت پایان یک مبارزه و تعیین فرد برنده، امکان تغییر نتیجه وجود ندارد.

اتحادیه جهانی کشتی همچنین فرانک چامیزو کشتی گیر ایتالیا را در سید یک مسابقات جهانی گزینشی المپیک به عنوان مرحله آخر کسب سهمیه قرار داد.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • خبر خوش وزیر ورزش درباره سربازی ورزشکاران
  • کیومرث هاشمی: معافیت‌هایی برای نفر سوم جهان و دوم و سوم آسیا در راهند
  • برگزاری نشست کمیسیون‌های سه گانه فدراسیون دوومیدانی | انتخاب روسا و نمایندگان کمیسیون ها در مجمع
  • برگزاری نشست کمیسیون‌ ورزشکاران و مربیان فدراسیون دوومیدانی
  • تقوی: خوشحالی و رضایت مردم از والیبال از همه چیز مهم‌تر است
  • نقره داغ تیم داوری کشتی جنجالی در باکو؛ چی چی اوغلو از المپیک محروم شد
  • نقره‌داغ تیم داوری مبارزه جنجالی کشتی در باکو/ چی چی اوغلو از المپیک محروم شد
  • داوران معروف UWW محروم شدند، برنده کشتی جنجالی عوض نشد
  • اتحادیه اروپا نباید از توصیه واشنگتن برای رضایت رژیم جنایت‌کار اسرائیل پیروی کند
  • اتحادیه اروپا نباید از توصیه واشنگتن برای رضایت رژیم جنایتکار اسرائیل پیروی کند