Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، سید روح اله لطیفی، سخنگوی گمرک ایران: همه  محموله های صادراتی که  از اسفند ماه، از مرز و گمرک  اینچه برون و از مسیر ریلی بنا بود به ترکمنستان یا کشورهای اطراف از طریق این کشور منتقل شوند پس از بازگشایی این مرز وارد ترکمنستان شدند.

وی افزود: در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه 60 واگن و روز پنجشنبه نیز 50 واگن کالا، از مرز اینچه برون استان گلستان صادر و چندین واگن جو نیز از این گمرک وارد کشور شد و واگن‌های خالی نیز برای صادرات محموله‌های جدید آماده سازی شدند و از این پس تمام کالاها، محموله‌های جدید صادراتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استان گلستان ترکمنستان گمرک برون گمرک ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۲۶۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۳۵ درصدی بارگیری در راه‌آهن لرستان

رحمت رحمت‌نژاد اظهار کرد: میزان تناژ بارگیری راه‌آهن لرستان در نخستین ماه سال ۱۴۰۳ به بیش از ۳۵ هزار تن رسید که این رقم تناژ بارگیری ۳۵ درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال گذشته دارد.

وی بیان کرد: میزان تن کیلومتر مبدا - مقصد در اداره کل راه‌آهن لرستان در یک ماه اول سال ۱۴۰۳ به مرز ۱۶ میلیون تن رسید که ۳۳ درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته است.

مدیرکل راه‌آهن لرستان درباره جابه‌جایی بار از طریق راه‌آهن لرستان، گفت: سال گذشته ۴۴۵ هزار و ۴۱۹ تن کالا بارگیری شده است که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال ۱۴۰۱ رشد ۴۰ درصدی را نشان می‌دهد. این میزان بارگیری در سال ۱۴۰۱، ۳۱۷ هزار و ۳۲۷ تن بوده است.

او از افزایش ۴۲ درصدی تعداد واگن‌های قطار‌های باری در استان خبر داد و افزود: در سال ۱۴۰۱ تعداد واگن‌ها ۵۵۱۸ عدد بود که این تعداد سال گذشته ۷۸۲۴ واگن شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • افزایش ۴۷ درصدی صادرات و ترانزیت گمرک سرخس در فروردین
  • ترکمنستان مقصد۴۸ درصد صادرات گلستان/ خبری از یُد در ۱۰ کالای اول صادرات نیست!
  • راه حل برون رفت از مشکلات کشور ایمان به شعار ما می‌توانیم است
  • نقش اینچه درگاهی در موفقیت تاریخی ژیمناستیک ایران
  • رشد ۳۵ درصدی بارگیری در راه‌آهن لرستان
  • اینچه درگاهی: کسب سهمیه المپیک حاصل یک کار گروهی بود
  • اینچه درگاهی: سهمیه المپیک حاصل یک کار گروهی بود
  • محموله صادراتی اسرائیل در مرز بازرگان توقیف شد + جزئیات
  • خیرخواه:اینچه درگاهی برای ژیمناستیک ایران کم نگذاشت
  • توقیف محموله صادراتی رژیم صهیونیستی در مرز بازرگان