Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، مدیران عامل باشگاه‌های مس سونگون و گیتی‌پسند اصفهان را به این کمیته احضار کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، به دلیل عدم رعایت ماده 71 مقررات انضباطی و انجام مصاحبه در خبرگزاری‌ها توسط مدیران عامل دو باشگاه گیتی‌پسند اصفهان و مس سونگون ورزقان، کمیته انضباطی اعلام کرد که روز دوشنبه 9 تیر ماه، جلسه‌ای درباره تخلفات صورت گرفته در این باره تشکیل خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمیته انضباطی: با متخلفان فینال لیگ برتر فوتسال قاطعانه برخورد می‌کنیم

بر این اساس، مدیران عامل دو باشگاه باید جهت ادای پاره‌ای از توضیحات، در این جلسه حضور داشته باشند.

انتهای پیام/

R1402/P/S3,27/CT12 واژه های کاربردی مرتبط کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تیم فوتسال گیتی پسند تیم فوتسال مس سونگون

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تیم فوتسال گیتی پسند تیم فوتسال مس سونگون کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تیم فوتسال گیتی پسند تیم فوتسال مس سونگون کمیته انضباطی مدیران عامل گیتی پسند مس سونگون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۲۷۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پس از انتشار فیلم جنجالی از نکونام؛ چرا سرمربی استقلال احضار نشد؟

آفتاب‌‌نیوز :

تیم‌های فوتبال استقلال تهران و شمس آذر در هفته بیست و چهارم لیگ برتر روز جمعه ۳۱ فروردین به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با نتیجه ۳ بر ۲ به سود استقلال به پایان رسید تا این تیم کماکان در صدر جدول قرار بگیرد.

در پایان این بازی، فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که نشان می‌داد جواد نکونام به همراه کیانوش رحمتی (سرمربی و مربی استقلال) رفتار ناپسندی را مقابل سکوی هواداران انجام می‌دهند.

در همین حال امروز یکشنبه دو اردیبهشت، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به مربی استقلال مهلت داد تا ظرف ۴۸ ساعت آینده دفاعیات خود را به این کمیته ارسال کند. این در حالی است که کمیته انضباطی برای سرمربی استقلال هیچ درخواستی نداشته است.

یکی از مسولان کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت که جواد نکونام هیچ شاکی نداشته و فقط از مربی استقلال شکایت به کمیته انضباطی رسیده است و هیچ گزارشی هم از سوی ناظر بازی در خصوص رفتار نکونام به فدراسیون ارسال نشده است.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • احضار دوباره سیدحسین حسینی به کمیته انضباطی | او چه گفت؟
  • پس از انتشار فیلم جنجالی از نکونام؛ چرا سرمربی استقلال احضار نشد؟
  • دلیل احضار نشدن جواد نکونام به کمیته انضباطی فدراسیون
  • دلیل احضار نشدن نکونام به کمیته انضباطی
  • فوری: احضار دوباره سیدحسین حسینی به کمیته انضباطی
  • کمیته انضباطی حسینی را احضار کرد
  • احضار گُلر استقلال به کمیته انضباطی
  • کمیته انضباطی گلر استقلال را احضار کرد
  • احضار حسینی به کمیته انضباطی و فرصت ۴۸ ساعته به رحمتی
  • فوری: احضار سیدحسین حسینی به کمیته انضباطی