Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

سرهنگ محمد رازقی رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ درباره آخرین وضعیت ترافیکی معابر اصلی و بزرگراهی پایتخت در صبحگاه شنبه ۷ تیرماه اظهار کرد: بزرگراه شهید همت در مسیر غرب به شرق از جنت آباد، شهید حکیم درمسیر غرب به شرق از شقایق، بزرگراه هاشمی رفسنجانی درمسیر غرب به شرق از سردار جنگل، شیخ فضل الله در مسیر غرب به شرق از جناح، آزادی در مسیر غرب به شرق از محدوده ایران فیلم و مسیر جنوب به شمال نواب از شهید چراغی دارای بار ترافیکی سنگین هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار اجتماعی- رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ افزود: در بزرگراه شهید زین الدین در مسیر شرق به غرب از محدوده شهرک صدف، بزرگراه بابایی در مسیر شرق به غرب از قبل از نیرو زمینی، بزرگراه امام علی (ع) در مسیر جنوب به شمال از گلشن‌دوست، بزرگراه صدر در مسیر شرق به غرب از مقطع جهان تاب، بزرگراه شهید حاج قاسم‌سلیمانی در مسیر شرق به غرب از بزرگراه امام علی (ع)، مسیر جنوب به شمال چمران در مقطع حکیم تا همت، مسیر جنوب به شمال بزرگراه یادگار امام (ره) از مقطع شهید گلاب، مسیر غرب به شرق جاده مخصوص از شیشه مینا و در مسیر غرب به شرق آزادراه از پل غربی بار ترافیکی صبحگاهی را شاهد هستیم.


 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: کنترل ترافیک پلیس راهور ترافیک کنترل ترافیک آزادراه مسیر شرق به غرب مسیر غرب به شرق مسیر غرب به شرق مسیر جنوب به شمال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۲۷۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغو انسداد مسیر جنوب به شمال محور کرج_کندوان به دلیل شرایط جوی آب و هوا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ زندی فر گفت: مسیر جنوب به شمال محور کرج_کندوان ‌که به دلیل نصب توری بر روی کوه امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه مسدود اعلام شده به دلیل شرایط جوی آب و هوا لغو انسداد گردید.

در صورت انسداد مجدد این محور اطلاع رسانی انجام خواهد شد .

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های چالوس، هراز و آزادراه تهران - شمال
  • عملیات عمرانی بهسازی بزرگراه شهید باقری در منطقه ۸
  • آخرین وضعیت ساخت بزرگراه شوشتری در تهران | ۲۶ معارض تجاری و مسکونی در مسیر این بزرگراه خریداری شد
  • ترافیک پرحجم ولی در حال حرکت و بدون مشکل در تهران
  • ضرورت رفع نقص پل های عابر مکانیزه در تهران
  • اجرای عملیات بهسازی بزرگراه شهید باقری
  • دعوت پوتین از کشورها برای گسترش کریدور شمال-جنوب
  • لغو انسداد مسیر جنوب به شمال محور کرج_کندوان به دلیل شرایط جوی آب و هوا
  • در معابر لغزنده پایتخت فاصله طولی را رعایت کنید
  • معابر پایتخت لغزنده است،مراقب باشید/ معابر تهران پر تردد