Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@17:08:05 GMT

فروشگاه های فیزیکی مایکروسافت تعطیل می شوند

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۲۷۲۴۴

فروشگاه های فیزیکی مایکروسافت تعطیل می شوند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سی ان بی سی، مایکروسافت روز گذشته اعلام کرد فروشگاه های خرده فروشی خود را برای همیشه تعطیل می کند. در عوض این شرکت تصمیم دارد روی فروشگاه های آنلاین در Microsoft.com تمرکز کند. 

به گفته سخنگوی این شرکت به کارمندان فروشگاه ها نیز فرصت داده می شود تا همچنان در  شغل دیگری در مایکروسافت کار کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیوید پورتر نایب رئیس مایکروسافت در یک پست وبلاگی نوشت: فروش آنلاین کالاهای ما افزایش یافته زیرا سبد محصولات ما به طور کلی دیجیتالی عرضه می شود. ما  از تمام مشتریان فروشگاه های مایکروسافت تشکر می کنیم و امیدواریم همچنان به طور آنلاین به آنها سرویس بدهیم.

پس از اعلام این خبر ارزش سهام مایکروسافت ۲ درصد کاهش یافت.

این در حالی است که طی دهه گذشته مایکروسافت حضور فیزیکی خود در بازارها را گسترش داده بود تا مانند اپل تجربه خرید را برای مشتریان ارائه کند. در این فروشگاه ها افراد می توانستند نرم افزار و سخت افزارهای جدید مایکروسافت و شرکایش را آزمایش کنند.

اما به نظر می رسد پس از تعطیلی موقت فروشگاه های این شرکت به دلیل شیوع ویروس کرونا، مایکروسافت تصمیم به تعطیلی تمام فروشگاه های خود گرفته است.

دن دیوز یکی از تحلیلگران بازار در این باره به رویترز می گوید: این تصمیمی سخت اما استراتژیک برای ساتیا نادلا مدیر ارشد اجرایی مایکروسافت است. فروشگاه های فیزیکی مایکروسافت درآمد اندکی داشتند و در سال های اخیر بیشتر فعالیت ها به کانال های دیجیتال منتقل شده است.

البته از ۸۳ فروشگاه فقط ۴ مورد آن به عنوان مراکز «تجربه» باقی می مانند و هیچ کالایی نمی فروشند. این فروشگاه ها در نیویورک، لندن، سیدنی و مقر شرکت در ردموند قرار دارند.

کد خبر 4959103 شیوا سعیدی قوی اندام

منبع: مهر

کلیدواژه: مایکروسافت فروشگاه اینترنتی باشگاه مشتریان ویروس کرونا تحقیقات علمی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری شرکت دانش بنیان نوآوری فناوری فضایی تولید فناوری نانو شرکت هواوی امنیت اطلاعات ناسا ماهواره فیس بوک ایالات متحده آمریکا فروشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۲۷۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰ اردیبهشت، آخرین مهلت تبدیل پروانه کسب فیزیکی به الکترونیکی

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان‌رضوی گفت: آخرین مهلت تبدیل پروانه کسب فیزیکی به الکترونیکی بیستم اردیبهشت سال‌جاری است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌رضوی و به نقل از روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان، حامد حسینی، اظهار کرد: با توجه به مکاتبه اخیر وزیر محترم کشور با استانداران و تاکید بر نظارت مستمر فرمانداران شهرستان‌ها بر انجام کار، انتظار می‌رود فرایند تبدیل پروانه کسب و اخذ شناسه یکتا سرعت بیشتری بگیرد.

وی افزود: بر اساس حکم تبصره ۷ ماده ۱ قانون تسهیل صدور مجوزها، همه مجوزهای قدیمی و کاغذی باید، تبدیل به مجوز الکترونیکی (شناسه یکتا) شوند و کسب‌وکارهایی که شناسه یکتا نداشته باشند، به لحاظ قانونی فاقد مجوز محسوب می‌شوند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان‌رضوی در ادامه گفت: همچنین با هوشمند شدن خدمات دولت در آینده نزدیک، صاحبان کسب‌وکارهایی که مجوز الکترونیکی نداشته باشند و نامشان در بانک اطلاعات کسب و کار کشور qr.mojavez.ir نباشد، برای دریافت خدمت در ادارات دولتی و بانک‌ها دچار مشکل خواهد شد.

وی افزود: آخرین مهلت تبدیل پروانه کسب فیزیکی به الکترونیکی بیستم اردیبهشت سال‌جاری است.

لازم به ذکر است که متقاضیان می‌توانند ️با گوشی همراه خود و ورود فقط سه کد (شماره سریال کارت ملی، شناسه/کد صنفی و کد پستی محل کسب) در درگاه ملی مجوزها (mojavez.ir)، به سرعت، رایگان و غیرحضوری مجوز الکترونیکی (شناسه یکتا) دریافت کنند.

کد خبر 746943

دیگر خبرها

  • نوری قزلجه: تعطیلی روز شنبه برای کل کشور یکسان است اما پنج شنبه فقط برای برخی شرکت ها اعمال می شود
  • پیشرفت فیزیکی بیمارستان کسری به ۹۸ درصد رسید
  • دیجی کالا ؛ بزرگ ترین بازار آنلاین موبایل ایران
  • رونمایی از کوچک‌ترین مدل هوش مصنوعی مایکروسافت
  • رونمایی از هوش مصنوعی مایکروسافت برای انجام کارهای ساده
  • مایکروسافت ظاهراً به‌دنبال افزایش همکاری با سامسونگ در حوزه هوش مصنوعی است
  • تعطیلی یک کتابفروشی دیگر در خیابان انقلاب
  • ۲۰ اردیبهشت، آخرین مهلت تبدیل پروانه کسب فیزیکی به الکترونیکی
  • بیش از ۸۰ درصد واحدهای زلزله زده درخوی بازسازی شد
  • خرید آنلاین مواد کامپوزیت دندان از معتبر ترین فروشگاه های اینترنتی