Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدیرعامل کارگزاری آگاه گفت: در حال حاضر سرویس دهی به برخی مشترکان در حال انجام است و در تلاشیم اختلالات سایت به طور کامل رفع شود. تاریخ انتشار: 10:30 - 07 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۲۴۶۴

محمدرضا سرافراز در گفت‌وگو با میزان درباره اختلال سامانه آنلاین کارگزاری آگاه و آخرین اقدامات صورت گرفته اظهار کرد: در حال حاضر سرویس دهی انجام می‌شود، اما در برخی موارد این سرویس دهی با اختلال روبرو است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل کارگزاری آگاه در زمینه عدم دسترسی برخی کاربران به سامانه گفت: در روز‌های تعطیلات برخی از قطعات و تجهیزات تعویض شد؛ به طور معمول با ورود به بار واقعی بازار اختلالاتی رخ می‌دهد که باید این مشکلات در بار واقعی رفع شود و همکاران ما نیز در حال رفع مشکل هستند.

وی افزود: تمام تلاش ما این است که سرویس دهی به طور کامل انجام شود و در حال بررسی و رفع مشکلات احتمالی هستیم.

سرافراز ضمن عذرخواهی از سهامداران این کارگزاری تاکید کرد: در حال حاضر بسیاری از کاربران امکان دسترسی به سایت را دارند و در مورد افرادی که نمی‌توانند وارد سایت شوند پیشنهاد ما این است که به دفاتر کارگزاری‌های آگاه مراجعه و به صورت حضوری سفارشات خود را ثبت کنند.

مدیرعامل کارگزاری آگاه با اشاره به عرضه اولیه روز چهارشنبه گفت: در روز چهارشنبه به کاربران پیشنهاد شد که با مراجعه به سایتی که در کارگزاری ثبت شده بود بتوانند درخواست خود را اعلام کنند و ما نیز این سفارش‌ها را در باشگاه مشتریان آن‌ها به ثبت رسانیم.

وی افزود: پول آن دسته از مشترکانی که نتوانستند درخواست خود را ثبت کنند به پنل آن‌ها باز گردانده می‌شود.

گفتنی است در روز چهارشنبه ۴ تیر ۹۹ سامانه کارگزاری آگاه به طور کامل از دسترس خارج شد و سهامداران این کارگزاری را با مشکلاتی روبرو کرد.

 

بیشتر بخوانید: شاخص همچنان در مدار صعودی

 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی بازار سرمایه کارگزاری آگاه سرویس دهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۲۷۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخی از نانوایی های گلستان به تولید نان با آرد کامل مجهز می شوند

به گزارش خبرنگار مهر، روح الله مهری ظهر پنجشنبه در همایش روز ملی گندم و نان در استان گلستان اظهار کرد: دیده نشدن تلاش افرادی که در عرصه آرد و نان فعالیت می‌کنند یکی از نکاتی است که در استان مغفول مانده است.

وی با بیان اینکه همان طور برای رفع مشکل صف‌های طولانی نوانایی های استان در آبان سال گذشته همت شد، افزود: اکنون باید برای تولید نان با کیفیت هم تلاش کرد تا رضایت مندی مردم را در استان شاهد باشیم.

مدیرکل غله استان گلستان گفت: طی هفته آینده ۶ نانوایی به تولید نان با آرد کامل مجهز خواهد شد و در اختیار مردم قرار خواهد گرفت که این اتفاق طی دو هفته دیگر تکرار خواهد شد.

وی یادآور شد: طی برنامه ریزی های انجام شده مراکز خرید تضمینی محصولات کشاورزی گلستان از اردیبهشت ماه فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

کد خبر 6081918

دیگر خبرها

  • فارس و صدا و سیما: تاسیسات هسته‌ای اصفهان در امنیت کامل هستند
  • برخی از نانوایی های گلستان به تولید نان با آرد کامل مجهز می شوند
  • عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل به رای گذاشته می شود
  • توضیحات منبع آگاه فارس درباره شایعات خبر مرگ یک دختر در وزرا
  • چطور در بازار بورس سرمایه گذاری کنیم؟
  • دختر فوت شده طرح عفاف و حجاب مرد قمه کش از آب در آمد !
  • پشت‌پرده شایعه فوت یک دختر در مقر گشت ارشاد در خیابان وزرا
  • یک اوباش در «وزرا» سکته کرد، نه یک خانم جوان!
  • فوتی طرح عفاف و حجاب؛ مرد قمه کش از آب در آمد
  • ماجرای شایعه فوت یک دختر بدلیل بی‌حجابی در خیابان وزرا