Web Analytics Made Easy - Statcounter

در این نامه که نسخه‌ای از آن روز شنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت آمده: سالیان متمادی به امید تامین آتیه و اطمینان خاطر از درمان درصدی از حقوق معلمان کسر و به صندوق ذخیره فرهنگیان و صندوق بیمه خدمات و بیمه تکمیلی واریز می‌شود اما شوربختانه ماحصل آن به‌نام معلم و به کام بعضی از هیات‌مدیره‌ها و ابواب جمعی بیمه‌گذار آنها بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

می‌گفتند مصیبت بود پیری و نیستی و این مصداق معلمان بازنشسته‌ای است که پس از بازنشستگی از پیکره آموزش و پرورش جدا و بی‌متولی مانده‌اند و اگر به انواع وجوه دریافتی که از معلم و دانش‌آموز تحت عناوین مختلف بنگرید از بیمه درمان و تکمیلی تا بیمه حوادث آتش‌سوزی و… گنج روانی است که در کنار این گنج روان، رنج بی‌حساب تبعیض برای بازنشستگان آزاردهنده است.

ضعف در پرداخت فاکتورها، مراحل بوروکراسی و مهمتر پوشش ضعیف بیمه کنونی در کنار افزایش هر ساله حق بیمه پایین آمدن سطح تعهدات و قرار دادن سقف در هزینه عمل‌های جراحی، مراجعه به پزشک و داروخانه و عینک، خدمات دندانپزشکی از جمله دندان مصنوعی است.

تبعیض و ظلمی که سال‌ها به بازنشستگان فرهنگی روا شده علاوه بر عدم اجرای کامل قانون همسان‌سازی حقوق و دستمزد، بی‌بهره ماندن از خدمات بیمه طلایی با عدم نصب «هولوگرام» بر روی دفترچه‌های درمان بازنشستگان است که حق بازنشستگان را تضییع می‌کند و زیبنده نظام مقدس جمهوری اسلامی نیست، تفکیک بیمه شاغلان و بازنشستگان و انحصار در دست کارگزاری آتیه‌سازان که بیمه‌گذار نیست فقط کارگزار اداری است سوال برانگیز می‌باشد.

استدعا داریم با توجه به دو وظیفه مهم «تقنین و نظارت» نمایندگان  استان طرح تحقیق و تفحص از بیمه فرهنگیان و در کنار طرح تجمیع صندوق‌های بیمه فرهنگیان و گسترش چتر حمایت بیمه طلایی برای بازنشستگان را مطمح نظر مبارک قرار دهند.

استان یزد ۱۵ هزار بازنشسته فرهنگی و نزدیک به ۱۶ هزار فرهنگی شاغل دارد.

برچسب‌ها مدارس یزد بازنشستگان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس یزد بازنشستگان مدارس یزد بازنشستگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۲۷۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حقوق فروردین بازنشستگان کشوری امروز پرداخت می‌شود

معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق بازنشستگی کشوری گفت: حقوق فروردین ماه بازنشستگان و وظیفه‌بگیران این صندوق طبق مصوبه هیئت دولت همراه با ۲۰درصد افزایش، امروز پرداخت می‌شود. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، جعفر امیرآبادی‌زاده با اعلام خبر واریز حقوق فروردین‌ماه بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری اظهار کرد: حقوق بازنشستگان با هماهنگی سازمان برنامه و بودجه و خزانه داری کل و پیگیری‌های صورت گرفته براساس تصویب نامه شماره 3034 مورخ 14فروردین ماه 1403 هیئت وزیران امروز (چهارشنبه 29فروردین ماه) و تا ساعاتی دیگر پرداخت می‌شود.

اجرای رتبه‌بندی برای 5306 بازنشسته دیگر آموزش و پرورش

امیرآبادی‌زاده تاکید کرد: پیگیری و هماهنگی‌های زیادی انجام شد تا افزایش مصوب هیئت وزیران که در زمان صدور احکام حقوق امسال محاسبه شده بود، در زمان واریز حقوق‌ها نیز عملیاتی شود که خوشبختانه این مهم انجام شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ‌زمان دقیق واریز حقوق فروردین ۱۴۰۳ فرهنگیان
  • عملکرد کارکنان آموزش و پرورش بوشهر روی موج رادیو ایران
  • حقوق فروردین ماه بازنشستگان بر چه اساسی پرداخت می شود؟
  • قاریان و حافظان قرآن بدون آزمون وارد دانشگاه فرهنگیان می شوند
  • زمان پرداخت حقوق فروردین بازنشستگان مشخص شد
  • حقوق فروردین بازنشستگان کشوری امروز پرداخت می‌شود
  • تسهیلات صندوق ذخیره فرهنگیان برای معلمان شاغل
  • میزان افزایش حقوق فرهنگیان و استخدام معلم جدید در ۱۴۰۳
  • زمان واریز حقوق فروردین ۱۴۰۳ فرهنگیان 
  • فیش حقوقی بازنشستگان فرهنگی | دانلود سریع فیش حقوقی بازنشستگان فرهنگی + لینک ورود به سامانه فیش حقوقی فرهنگیان my.medu.ir