Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از ارائه خدمات «اتوبوس کتاب گرد هدهد» به شهروندان تهرانی در ایام دهه کرامت خبر داد و گفت: «اتوبوس کتاب گرد هدهد» با رعایت نکات بهداشتی و با مجوز ستاد کرونا در مناطقی از شهر تهران به شهروندان خدمات می دهد.

«حجت الاسلام میثم امرودی»، رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران درباره مهمترین برنامه های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در ایام دهه کرامت به خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان توضیح داد: همزمان با  ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) تا امام رضا (ع)  و ایام دهه کرامت «اتوبوس کتاب گرد هدهد» در مناطقی از شهر تهران به شهروندان خدمات می دهند؛ در این ویژه برنامه چندین دستگاه اتوبوس با رویکرد اهل بیت(ع) و ولادت حضرت فاطمه معصومه(س)  و امام رضا (ع)  در مراکزی مثل پارک ها با رعایت نکات بهداشتی و با مجوز ستاد کرونا مشغول به کار خواهند شد و به شهروندان تهرانی کتاب خواهند داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران درباره  برگزاری برنامه های فرهنگی هنری متناسب با شان امام رضا(ع) در  ایام دهه کرامت در پایتخت  گفت: برنامه فاخر فرهنگی و هنری در شان امام هشتم(ع)  نه شما و نه ما و نه کل کشور و نه کل دنیا نمی تواند کار خاصی انجام دهد، سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران در حد توان  می تواند برنامه هایی برای ولادت امام رضا (ع) مثل کلیپ، فتو کلیپ، نشان و... تهیه کند، تاکنون نزدیک به 200 آیتم از جنس کلیپ، استوری و فتو کلیپ درباره امام رضا (ع)  در سازمان ساخته شده است که در فضای مجازی منتشر می شوند؛  البته این برنامه ها ها نه فاخر و نه در شان امام رضا(ع) هستند.

 

«حجت الاسلام میثم امرودی» درباره مهمترین برنامه های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در ایام تابستان  اظهار کرد: در ایام تابستان برنامه« دهکده نوجوانان» در پنج فرهنگسرا برگزار می شود این برنامه پاتوقی برای همه نوجوانان با رعایت تمام موازین بهداشتی  است؛ همچنین جشنواره «شش و هفت» که آموزش بازی های مهارتی است در پنج فرهنگسرای شهر  برگزار خواهد شد.  برنامه «عصرانه های شاد» تا آخر تابستان سه روز در هفته در پارک ها  برگزار می شود. همچنین تور «گشت آورد» با محور اقتصاد مقاومتی و با رعایت نکات بهداشتی برگزار می شود.

پایان پیام/32

منبع: شبستان

کلیدواژه: خدمات کتاب شهروندان تهرانی دهه کرامت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران ایام دهه کرامت برنامه ها امام رضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۲۸۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث مجتمع فرهنگی، رفاهی در محور راور_دیهوک

توافقنامه احداث مجتمع فرهنگی، رفاهی و نمازخانه میان‌راهی امام رضا (ع) در محور راور_دیهوک بین استاندار خراسان جنوبی و مدیرعامل بنیاد کرامت آستان قدس رضوی امضا و مبادله شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرنگار تسنیم از بیرجند ، عصر امروز چهارشنبه توافقنامه احداث مجتمع فرهنگی، رفاهی، نمازخانه میان‌راهی امام رضا(ع) در محور راور _ دیهوک (منطقه دیگ رستم) توسط جواد قناعت استاندار خراسان جنوبی و محمد حسین استاد آقا مدیرعامل بنیاد کرامت آستان قدس رضوی امضا و مبادله شد.

بر این اساس مقرر شد؛ مجتمع فرهنگی، رفاهی و نماز خانه میان‌راهی امام رضا(ع) در محور راور_ دیهوک (منطقه دیگ رستم) در مدت زمان یک سال با هدف فراهم کردن امکانات مناسب در مسیر زائران و مسافرانی که از استان های جنوبی کشور قصد عزیمت به مشهد مقدس و زیارت مرقد منور علی بن موسی الرضا(ع) را دارند،  ایجاد شود.

برای انجام این کار هر یک از طرفین، شامل استانداری خراسان جنوبی و بنیاد کرامت رضوی آستان قدس، اعتباری به مبلغ 150 میلیارد تومان تأمین خواهند کرد.

استانداری خراسان جنوبی متعهد شد علاوه بر تأمین زمین ، زیرساخت های مورد نیاز را فراهم کند و بنیاد کرامت رضوی هم عملیات اجرایی این پروژه را تا مرحله تکمیل و بهره برداری و ارائه خدمات و برنامه های فرهنگی بر عهده دارد.

انتهای پیام/251

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری پارکینگ طبقاتی ١۵٠٠ واحدی میدان شهدا تا پایان بهار ۱۴۰۳
  • هم‌افزایی شهرداران کلان‌شهرها در توسعه فرهنگ رضوی در ایام دهه کرامت
  • هم‌افزایی شهرداران کلانشهرها در توسعه فرهنگ رضوی در ایام دهه کرامت
  • جزئیات آتش‌سوزی در شرق تهران با ۶ کشته
  • فعلاً نمی‌توان در مورد مطالبات شهرداری‌ها به‌طور شفاف صحبت کرد
  • احداث مجتمع فرهنگی، رفاهی در محور راور_دیهوک
  • ماجرای خروج کودکان کار اتباع از تهران
  • دومین خانه شهید در تهران افتتاح شد
  • لازم است تلویزیون در طول سال کنار کتاب باشد نه چند روز خاص!
  • تدارک برنامه‌های ویژه رسانه ملی برای سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران