Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - ضریب ایمنی خط لوله چهارم سراسری با ترمیم 31 نقطه از این خط لوله در منطقه 10 عملیات انتقال گاز افزایش یافت.
به گزارش شانا به نقل از شرکت انتقال گاز ایران، حمید خدری مدیر منطقه 10 عملیات انتقال گاز گفت: با توجه به انجام برنامه‌های پیگرانی و شناسایی نقاط آسیب‌دیده خط لوله چهارم سراسری، تعمیرات این خط لوله براساس یک برنامه زمان‌بندی‌شده در دستور کار تعمیراتی امسال قرار گرفت و خوشبختانه با یاری خداوند و همت کارکنان، این مهم با موفقیت و رعایت الزامات ایمنی انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: خط چهارم یکی از خطوط مهم سراسری است که گاز شیرین خروجی را از پالایشگاه‌ها به مصرف‌کنندگان عمده در شهرها و سایر مناطق انتقال داده و با همه تمهیدات پبش‌بینی‌شده در طراحی و اجرای آن باید به‌صورت مستمر پایش شود تا برای حفاظت از خوردگی، به‌موقع اقدام شود.
مدیر منطقه 10 عملیات انتقال گاز تصریح کرد: در این عملیات 31 نقطه از خط لوله چهارم توسط کارکنان مرکز بهره‌برداری عسلویه و تابناک شناسایی، تعمیر و تعویض پوشش شد.
خدری همچنین با اشاره به دشواری‌های این عملیات یادآورشد: برای دسترسی به این نقاط باید در فواصل مشخص با حفاری و خاک‌برداری به لوله گاز رسید و با تخلیه خاک زیر لوله و برداشتن پوشش قدیمی، لوله حاوی گاز فشار قوی را برای سندبلاست به‌منظور زنگ‌زدایی و نصب پوشش جدید آماده کرد.
وی با اشاره به اهمیت خطوط لوله سراسری در انتقال و تأمین گاز کشور، اظهار کرد: با انجام این عملیات ضریب ایمنی و طول عمر مفید این خط لوله برای انتقال روزانه گاز به شکل قابل توجهی افزایش خواهد یافت.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: خط لوله چهارم انتقال گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۲۸۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصلاح و توسعه هزار و ۶۷۰ متر خط انتقال در روستای دویدوخ راز و جرگلان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی ؛ رضا نعیمی گفت: با هدف دسترسی مطلوب اهالی این روستا به آب شرب، شرکت آب و فاضلاب استان با همکاری و همیاری مردم اجرای عملیات اصلاح و توسعه هزار و ۶۷۰ متر خط انتقال را به اتمام رساند.
وی افزود: با همدلی و کمک اهالی در مجموع این عملیات با اعتباری افزون بر ۳۰۰ میلیون تومان انجام شد.
وی با تاکید بر نقش موثر اهالی در سرعت بخشیدن به عملیات آبرسانی در مناطق روستایی عنوان کرد: حفر کانال و لوله گذاری این عملیات با همکاری مردم و دهیاری روستای دویدوخ به انجام رسید.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان افزود: با اجرای این عملیات ۷۰ درصد اصلاح شبکه‌های فرسوده و ۳۰ درصد عملیات توسعه در این روستا انجام شد.
روستای دویدوخ از توابع شهرستان راز و جرگلان دارای ۲ هزار و ۵۰۰ نفر جمعیت است و منابع آبی آن از سه دهنه چشمه و ۲ حلقه چاه تامین می‌شود.

دیگر خبرها

  • جاده گچساران به زیدون برای انتقال لوله آب فردا بسته می‌شود
  • انجام موفقیت‌آمیز ۲ هزار و ۲۰۰ کیلومتر توپکرانی در نفت و گاز گچساران
  • رفع نشتی در ۵ مرکز بهره‌برداری خطوط انتقال گاز
  • اصلاح و توسعه هزار و ۶۷۰ متر خط انتقال در روستای دویدوخ راز و جرگلان
  • انتقال ۷۷۴ میلیون لیتر انواع فرآورده نفتی در منطقه خلیج‌فارس
  • مردان انتقال در نوروز هم تلاش و خدمت رسانی را تعطیل نکردند
  • اصلاح و توسعه هزار و ۶۷۰ متر خط انتقال در روستای دویدوخ
  • انتقال بیش از ۷۷۴ میلیون لیتر انواع فرآورده نفتی در منطقه خلیج‌فارس
  • انتقال نوروزی ۴۵۸ میلیون لیتر فرآورده نفتی در منطقه خوزستان
  • انجام ۳۳۴۱ مورد بازرسی هوشمند از کارگاه‌های پرخطر خراسان جنوبی