Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر دفتر کانون‌های خدمت رضوی در کهگیلویه و بویراحمد گفت: 14 هزار بسته معیشتی میان نیازمندان در مناطق مختلف استان توسط دفتر آستان قدس رضوی توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، ستار هدایتخواه در جمع خبرنگاران  به برخی اقدامات نمایندگی دفتر آستان قدس رضوی در استان اشاره کرد و گفت: به همت جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، خادمین رضوی تهیه و تولید ماسک در کارگاه‌ آغاز شد و بیش از 100 هزار ماسک و آب ژاول و مواد ضدعفونی تولید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر دفتر کانون‌های خدمت رضوی در کهگیلویه و بویراحمد به توزیع بسته‌های ارزاق توسط آستان قدس نمایندگی استان اشاره کرد و افزود: قبل از سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر رزمایش همدلی و کمک‌های مومنانه، به مناسبت عید نوروز 3 هزار بسته معیشتی تهیه و میان آنها توزیع شد.

وی بیان کرد: در رزمایش همدلی 11 هزار بسته توزیع شد که در مجموعه 4 هزار و 200 بسته با اعتبار 3 میلیارد تومان میان اقشار نیازمند آسیب دیده از کرونا توزیع شد که تنها 700 میلیون تومان توسط دفتر آستان پرداخت شد و سایر مبلغ، کمک خیرین بود.

این مسوول با بیان اینکه فعالیت‌های دفتر نمایندگی آستان قدس همچنان ادامه دارد، گفت: در روز میلاد امام رضا(ع) 52 نانوایی در سطح استان نان رایگان میان مردم توزیع می‌کنند.

 

انتهای پیام/82024

 

منبع: فارس

کلیدواژه: انقلاب اسلامی آستان قدس رضوی یاسوج آب دفتر آستان آستان قدس توزیع شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۲۸۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰ تانکر آب در روستاهای محروم بخش بیارجمند شاهرود توزیع شد

به گزارش خبرنگار مهر، رضا سعیدی صبح چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران به میزبانی سالن جلسات هلال احمر شاهرود از توزیع ۲۰ تانکر آب در روستاهای بخش بی ارجمند شاهرود خبر داد و ابراز داشت: روستای دراز آب از جمله مناطقی که در بحران خشکسالی قرار دارد.

وی ضمن بیان اینکه این تعداد تانکر به همت خیران تهیه شده است، افزود: ۷۰۰ میلیون ریال برای تهیه این تانکرها اعتبار صرف شده است.

معاون داوطلبان هلال احمر استان سمنان بابیان اینکه تأمین تانکر آب بین خانواده‌های منطقه دچار تنش آبی به انجام رسید، ابراز داشت: این منطقه به خاطر خشکسالی با آسیب‌های بسیاری همراه که رفع آنها همراهی خیران را می‌طلبد.

سعیدی ضمن بیان اینکه هشت سبد غذایی نیز بید نیازمندان مناطق کم برخوردار توزیع شد، تصریح کرد: این اقدام به همت اعضا و داوطلبان خانه‌های هلال روستایی و شهری انجام شده است.

وی ضمن بیان اینکه رفع چالش‌های خانواده‌های کم برخوردار و محروم روستاهای در دستور کار است، افزود: از اولویت‌های خدمات داوطلبان تأمین آب و رسیدگی به این خانواده‌ها است.

کد خبر 6087298

دیگر خبرها

  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • ۲۰ تانکر آب در روستاهای محروم بخش بیارجمند شاهرود توزیع شد
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع ۶۰ بسته‌ معیشتی در رشت
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • توزیع بسته‌های معیشتی
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان