Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، مجاهد کرباسی، رئیس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد گفت: کارگاه عکاسی گردشگری با حضور ۴۰ عکاس حرفه‌ای و آماتور در روز جمعه ۶ تیرماه ۹۹ با تدریس استاد محسن خیرخواه در باغشهر تاریخی مهریز برگزار شد.

او هدف از برگزاری این کارگاه را آشنایی بیشتر مردم و گردشگران داخلی و خارجی در دوران پسا کرونا با جاذبه‌های کمتر دیده شده باغشهر تاریخی مهریز عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کرباسی اظهار داشت: در این کارگاه عکاسان از برخی جاذبه‌های طبیعی و تاریخی از جمله باغ جهانی پهلوانپور، سرو منگاباد، قلعه مهرپادین، آب انبار خورمیز سفلی، بوم‌گردی کوه سنگی و... عکاسی کردند.

رئیس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان مهریز افزود: این کارگاه در سه مرحله تئوری، عملی و گالری برگزار شد و مرحله گالری این کارگاه با معرفی عکس‌های برتر و با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در نوروز ۱۴۰۰ در قالب نمایشگاهی افتتاح و در معرض عموم قرار خواهد گرفت.

کارگاه عکاسی گردشگری در طول سال و به صورت سریالی با هدف پوشش تمام جاذبه‌های کمتر شناخته شده استان یزد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کارگاه عکاسی عکاسی گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۲۸۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح احیا باغات و بافت تاریخی شهر شاهدیه


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان یزد در بازدید از طرح‌های عمرانی شهرداری شهر شاهدیه در حوزه میراث فرهنگی گفت: شهر شاهدیه با توجه به ویژگی‌های منحصر بفردی که از نظر میراث فرهنگی، ابنیه تاریخی تپه‌های بسیار زیبا باغات انار ویژه‌ای دارد که، یک مجموعه کاملی از جاذبه‌های میراث فرهنگی و گردشگری است.


رستگاری با اشاره به نیاز شاهدیه در معرفی بیشتر به هموطنان برای توسعه پایدار گردشگری گفت: در این راستا در چند سال گذشته مجموعه شهردای و شورای اسلامی شهر شاهدیه همت کرده و برای بازسازی معابر به شکل سنتی، احیای بافت تاریخی و باغات گام‌های بسیار موثری را برداشته اند.


وی در ادامه افزود: در سال جاری نیز چهار طرح ارزشمند در محدوده مرکزی بافت تاریخی شاهدیه توسط شهرداری با اعتبار بیش از صد وبیست میلیار ریال در حال اجرا است.


رستگاری گفت: کارگاه خشت زنی کف و بدنه سازی و احیای باغات از جمله این اقدامات است که قطعا برای توسعه پایدار گردشگری شهر شاهدیه موثر است.

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره سماق درآینده نزدیک باحضور گردشگران داخلی وخارجی
  • برگزاری رویدادی برای ورود به دنیای نوآوری و خلق ایده در اینوتکس ۲۰۲۴
  • اجرای طرح احیا باغات و بافت تاریخی شهر شاهدیه
  • برگزاری جشنواره شکوفه‌های بادام در شهر دژ کرد شهرستان اقلید
  • 5 تا از بهترین ایالت‌های آمریکا
  • جاذبه های گردشگری شهرستان آبدانان
  • رودخانه نوا در سن پترزبورگ روسیه
  • تور اصفهان‌گردی ویژه هفته فرهنگی اصفهان در منطقه ۱۴ برگزار می‌شود
  • سعدی؛ میزبان رویداد هنری گل، مرغ و خوشنویسی شد
  • ‌برگزاری کارگاه آموزشی بازتاب داستان‌های کهن در ادبیات کودک و نوجوان معاصر در شیراز