Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو با مهر با اشاره به آخرین وضعیت محورهای شمالی اظهار کرد: شاهد ترافیک سنگین در محور هراز مسیر رفت و برگشت محدوده سه راهی چلاو و تردد روان در محورهای چالوس و فیروزکوه، آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) هستیم.

وی افزود: ضمناً محورهای چالوس و فیروزکوه دارای بارش پراکنده باران در ارتفاعات و محور هراز، آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین - رشت فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا با اشاره به آخرین وضعیت ترافیکی سایر محورها گفت: همچنین شاهد ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین – کرج و کرج – تهران حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل کلاک و ترافیک نیمه سنگین در آزادراه ساوه – تهران حدفاصل دهشاد تا احمدآباد مستوفی هستیم.

سرهنگ رحمانی با اشاره به آخرین وضعیت جوی محورهای مواصلاتی گفت: بارش باران در برخی از محورهای استان‌های مازندران و گیلان گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی از تردد شمارهای فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۴.۲ درصد کاهش تردد داشته‌ایم و همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین ۱۱.۹ اوج تردد بین ساعات ۱۹ الی ۲۰ و کمترین تردد بین ساعات ۴ الی ۵ انجام شده است، همچنین محورهای دارای بیشترین تردد طی ۲۴ ساعت گذشته به شرح ذیل هستند:

 

ردیف

نام محور

استان

تعداد وسیله نقلیه

۱

آزادراه کرج - تهران

البرز

۱۲۹۲۹۹

۲

آزادراه کرج - قزوین

البرز

۱۲۷۷۷۱

۳

آزادراه قزوین - کرج

البرز

۱۱۹۵۲۶

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: آزادراه قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۲۸۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران در محور‌های البرز/جاده چالوس باز است

آفتاب‌‌نیوز :

علی زندی فر با اشاره به وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی البرز اظهار کرد: بر اساس اطلاعات دریافتی از دوربین‌های نظارت تصویری مستقر در محورهای مواصلاتی استان، در حال حاضر شاهد بارش پراکنده باران در تمام جاده‌ها هستیم.

وی ادامه داد: گزارش‌های دریافتی نشان می‌دهد تردد در تمامی محورهای مواصلاتی البرز عادی است و ترافیکی مشاهده نمی‌شود.

این مسئول توضیح داد: تمام مسیرهای البرز باز است و هیچ مشکلی برای عبور و مرور خودروها وجود ندارد.

مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده‌ای البرز گفت: انسداد مسیر جنوب به شمال محور کرج-چالوس طی دو روز گذشته برای افزایش ایمنی و جلوگیری از ریزش سنگ صورت گرفته بود. البته قرار بود این انسداد امروز هم تمدید شود اما با توجه به شرایط جوی منتفی شد و تردد در محور برقرار است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • بارش باران در محورهای ۱۲ استان کشور
  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش و تردد روان در جاده‌های شمالی
  • جاده هراز بازگشایی شد
  • بارش باران در محور‌های البرز/جاده چالوس باز است
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت / هراز مسدود شد
  • محور هراز مسدود است
  • محور هراز مسدود است/ بارندگی در راه ها
  • ترافیک سنگین در محور هراز و آزادراه قزوین کرج تهران
  • ترافیک سنگین در محور هراز/ فاقد مداخلات جوی در محورهای شمالی
  • ترافیک در محور هراز سنگین است