Web Analytics Made Easy - Statcounter

خواهر شهید فاجعه هفتم تیر گفت: هرگاه گوساله‌پرستانی خروج می‌کنند، شیعه برای برگشت به جریان اصلی باید بهای سنگینی بپردازد. تازه‌ترین داغی که این موضوع به‌بار آورد، شهادت سردار سلیمانی است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، بانو خوش‌زبان خواهر شهید محمّد خوش‌زبان نوجوان شهید حادثه تروریستی هفتم تیرماه، صبح امروز (شنبه ۷ تیر) در مراسم بزرگداشت سی و نهمین سالگرد شهادت شهید بهشتی و یاران ایشان گفت: محمّد هنگام شهادت ۱۹ سال بیشتر سن نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شهید خوش‌زبان درس می‌خواند و واجبات خود مثل نماز و روزه را به‌جا می‌آورد. همچنین او اهل صبر و نجابت بود. 

خواهر شهید خوش‌زبان درباره بردار شهید خود گفت: او اهل مطالعه غیر درسی بود و شاگرد خصوصی فلسفه مراد خود، یعنی آیت‌الله بهشتی محسوب می‌شد.

وی افزود: محمّد، اصول فلسفه و روش رئالیسم را تمام کرده بود و مشغول مطالعه فلسفه اشراق بود.

خواهر یکی از شهدای فاجعه هفتم تیر با بیان اینکه شهید خوش‌زبان عضو تیم ولی دو و میدانی بود، گفت: او پسر بزرگ خانواده بود و هنوز هم جای خالی‌اش ما را اذیت می‌کند.

وی با تأکید بر اهمیت پیروی از ولایت، ماجرای قوم حضرت موسی(ع) را یادآور شد و گفت: وقتی حضرت موسی(ع) چند صباحی از میان قوم خود خارج شد، «سامری» تا دید خلاء رهبری وجود دارد، گوساله‌ای را آورد تا مردم با پرستش آن، از راه خارج شوند.

خواهر شهید خوش‌زبان افزود: اگرچه حضرت موسی(ع) برگشت، اما تاوان یک عده گوساله‌پرست را کل قوم بنی‌اسراییل با چهل سال سرگردانی، پس دادند.

وی با بیان اینکه پس از انقلاب اسلامی نیز عده‌ای از انقلاب خروج کردند، گفت: شهادت شهید بهشتی، نتیجه خروج آن‌ها از انقلاب است. به‌تعبیری می‌توان شهید بهشتی را اولین شهید دفاع از ولایت دانست.

خواهر شهید خوش‌زبان گفت: هرگاه گوساله‌پرستانی خروج می‌کنند، شیعه برای برگشت به جریان اصلی باید بهای سنگینی بپردازد. تازه‌ترین داغی که این موضوع به‌بار آورد، شهادت سردار سلیمانی است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: شهید شیعه گوساله سردار سلیمانی خواهر شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۲۹۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پروازهای لغو شده فرودگاه اصفهان امروز ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ + جدول

برنامه پروازهای لغو شده امروز فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اطلاعات پروازهای داخلی لغو شده فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان امروز _یک‌شنبه بیست‌وششم فروردین_ به شرح زیر است:

پروازهای داخلی (خروجی) فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی

پروازهای داخلی (ورودی) فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی

جهت اطلاع از تأخیرها و تغییر برنامه پروازی با تلفن ۱۹۹ از اصفهان و شماره ۳۵۲۷۵۲۰۰ از شهرستان‌ها تماس بگیرید یا به تارنمای فرودگاه به نشانی https://isfahan.airport.ir مراجعه کنید.


کد خبر 744318

دیگر خبرها

  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • پاسخ سپاه به اسراییل جریان بزرگ تمدنی را قوت بخشید
  • پاسخ سپاه به اسرائیل جریان بزرگ تمدنی را قوت بخشید
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • تداوم عملیات اجرایی ساخت زیرگذر شورا شهید بهشتی
  • خاموشی چراغی دیگر/ شهر کتاب بهشتی تعطیل شد
  • خاموشی یک کتابفروشی دیگر؛ بهشتی تعطیل شد
  • خاموشی یک کتابفروشی دیگر/ شهر کتاب بهشتی تعطیل شد
  • برنامه پروازهای لغو شده فرودگاه اصفهان امروز ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ + جدول