Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون شهردار منطقه 19 تهران از اهدای بسته‌های حمایتی به خانواده های توان‌یاب محلات کم برخوردار جنوب تهران خبر داد.

به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس، محسن فریدی معاون شهردار منطقه 19 تهران درباره حمایت مادی و معنوی از توان‌یابان جنوب تهران اظهارداشت: با مشارکت انجمن خیریه توان گستر،  بسته‌های حمایتی در بین این اقشار توزیع شد و این روند ان شالله ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی هر بسته حمایتی محتوی ارزاق اساسی به ارزش یک میلیون تومان بوده که توسط اداره سلامت این حوزه و با مشارکت انجمن خیریه توان گستر برنا تهیه و توزیع شده است. 

فریدی همچنین به حمایت مالی از دو توان یاب منطقه اشاره کرد و یادآور شد: از روزهای ابتدایی شیوع ویروس کرونا حمایت‌های مختلفی در محلات کم برخوردار منطقه انجام شده که توزیع بیش از 100 بسته بهداشتی شامل دستکش، ماسک و مواد ضدعفونی کننده سطوح و دست از جمله آنها بوده است.

انتهای پیام/
 

منبع: فارس

کلیدواژه: تهران سلامت مشارکت ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۲۹۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خزعلی خبر داد : تعطیل شدن شیرخوارگاه ها

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده از صفر شدن تعداد زنان سرپرست خانوار در صف انتظار و مورد حمایت قرار گرفتن آن‌ها خبر داد.   به گزارش مهر، انسیه خزعلی، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در صفحه شخصی خود در ایکس (توئیتر سابق) نوشت: امروز مشاوران زن دستگاه‌های اجرایی مهمان بهزیستی بودند و خبرهای خوب یکی پس از دیگری بود.   وی افزود: بعد از خبر تعطیل شدن برخی شیرخوارگاه‌ها و سپردن نوزادان به خانواده‌ها امروز خبر صفر شدن عدد زنان سرپرست خانوار در صف انتظار و مورد حمایت قرار گرفتن همه کسانی که در نوبت بودند، موجب آرامش شد. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • زندانی جرایم غیرعمد با حمایت دادستان اردبیل آزاد شد
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • حمایت از بیماران سلیاکی با بسته‌های حمایتی
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • اهدای ۴۷۲۷ قلم لوازم ضروری زندگی به نیازمندان خراسان‌ جنوبی
  • توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان
  • خزعلی خبر داد : تعطیل شدن شیرخوارگاه ها