Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از برخی بی‌انصافی‌ها در فضای مجازی انتقاد کرد و گفت: بیش از 90 درصد آتش‌سوزی جنگل‌ها و مراتع کهگیلویه و بویراحمد تعمدی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، صبح امروز استاندار کهگیلویه و بویراحمد به همراه معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی و مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری در دیدار با رئیس کل دادگستری و شورای قضایی استان ضمن تبریک هفته قوه قضائیه و گرامی داشت یاد و خاطره شهید آیت الله دکتر بهشتی(ره) و یاران با وفایش، تعامل، همراهی و همدلی را مهمترین عامل پیشبرد در امور استان بیان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین کلانتری با بیان اینکه امروزه  وفاق، انسجام و تعامل میان مدیران استان ستودنی است، گفت: رسالت دستگاه قضا، تحقق عدالت، تامین نظم و امنیت و برخورد با متخلفان است.

وی از اقدامات و خدمات مجموعه دادگستری استان قدردانی کرد و اظهار داشت: حفظ امنیت و آرامش در جامعه مرهون تلاش های شبانه روزی دادگستری و دادستانی استان و برخورد جدی با برهم زنندگان نظم و آرامش در جامعه است.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد به آتش سوزی‌های اخیر در جنگل ها و مراتع استان اشاره کرد و افزود: بیش از ۹۰ درصد آتش سوزی جنگل ها و مراتع تعمدی است.

وی از مسئولان قضایی خواست برخورد جدی با تخریب کنندگان و عاملان آتش سوزی های عمدی را در دستور کار قرار دهند.

کلانتری از برخی بی انصافی‌ها در فضای مجازی انتقاد کرد و افزود: در موضوع آتش سوزی در لوداب عده‌ای به دنبال سیاه نمایی و زیر سوال بردن خدمات بودند در صورتی که نیروهای مردمی، بسیج، دستگاه‌های اجرایی خدمات رسان و عوامل مدیریت بحران استان در اسرع وقت نسبت به خاموش کردن آتش اقدام کردند.

استاندار اقدام برای خرید و تامین تجهیزات اطفای حریق از جمله دمنده و سایر وسایل خاموش کردن آتش در دو ماه اخیر را بی‌نظیر دانست و گفت: با پیگیری‌های انجام شده به اندازه همه این ۴۰ سال در این دو ماه امکانات و تجهیزات در اختیار استان قرار گرفت.

وی همراهی، همکاری و پیش قدم شدن همه اقشار مردم برای خاموش کردن آتش و حفاظت از مراتع و جنگل و این منابع خدادادی را قابل تقدیر و ستایش دانست.

رئیس کل دادگستری استان هم خدمات و عملکرد استاندار کهگیلویه وبویراحمد را ستودنی و قابل تقدیر دانست و گفت: عملکرد صادقانه و دلسوزانه استاندار به محور همدلی و تعامل در بین همه مدیران استان و اعضای شورای اداری و قضایی و سایر شوراهای بالادستی تبدیل شده است.

نگین تاجی مختومه شدن بیش از ۸۰ درصد پرونده های موجود در دستگاه قضایی را از موفقیت های استان دانست و ابراز داشت: دادگستری استان کمک کار خوبی بوده و برای همکاری و هر نوع تعامل سازنده ای برای توسعه و پیشرفت استان اعلام آمادگی می‌کند.

انتهای پیام/82024
 

منبع: فارس

کلیدواژه: امنیت یاسوج کهگیلویه و بویراحمد آتش سوزی کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه جنگل ها و مراتع آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۲۹۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد امروز تا ساعت ۲۱:۳۰

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، در بارش های اخیر در تنگ رواق ۷ میلیمتر، علی کرمی دمچنار ۶،چیتاب ۶، کریک ۵، دشت بز ۴، مارگون ۳، سی سخت ۲.۶
 فرودگاه یاسوج یک میلیمتر باران بارید. 

دیگر خبرها

  • یگانی از ارتش در کهگیلویه و بویراحمد مستقر شود
  • آغاز بزرگترین رقابت علمی کشور
  • کهگیلویه و بویراحمد رویشگاه بزرگ لاله های واژگون
  • سرپرست جدید دیوان محاسبات کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • تامین آب شرب، صنعت و کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد/سدها پر شد
  • اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد امروز تا ساعت ۲۱:۳۰
  • صدور کارت برای بیش از ۱۹ هزار کنکوری در کهگیلویه و بویراحمد
  • ۱۸۰۰ تن عسل در کهگیلویه و بویراحمد تولید شد
  • اجرای آتش بُر در روستای بیشه
  • آمار داوطلبان نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ کهگیلویه و بویراحمد