Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل گفت: کرامت نزد خداوند به اندازه ای مهم است که سومین آیه از نخستین سوره نازل شده بر قلب پیامبر اکرم(ص)، سخن از کرامت دارد.

حجت الاسلام «سمیع الله مردان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل با گرامیداشت دهه کرامت گفت: ده روز آغازین ماه ذی ‌القعده، از ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) تا ولادت پربرکت شمس الشموس حضرت علی بن موسی الرضا (ع) به دهه کرامت شناخته می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آران و بیدگل افزود:  کرامت یعنی حالتی که در آن، انسان با دور از پستی، رذالت و فرومایگی، عزت نفس و  بزرگواری داشته باشد  و این دو بزرگوار، مظهر کرامت انسانی و منزّه از هرگونه فرومایگی و مجهز به سلاح تقوی و پرهیزگاری بودند.

 

حجت الاسلام مردان ادامه داد: دهه کرامت تجلی کرامت انسانی در وجود شاخص ترین فرزندان امام موسی بن جعفر(ع) و نویددهنده‌  ادامه حیات اسلام و ارزش ‌های انسانی در سایه آموزه‌های دینی و قرآنی است.

 

این کارشناس مذهبی تصریح کرد: ائمه اطهار به ویژه امام رضا(ع) کرامات بسیاری دارند که به عنوان اعجاز شناخته می شود و نسل جوان ما باید با شناخت و معرفت بیشتر نسبت به شخصیت ائمه اطهار(ع) سیره آنان را الگوی خود قرار دهند./

پایان پیام/513

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهرستان آران و بیدگل آران و بیدگل اصفهان جشن های دهه کرامت ولادت امام رضا دهه کرامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۲۹۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ واحد متخلف بهداشتی در آران و بیدگل پلمب شد

رئیس مرکز بهداشت آران و بیدگل از پلمب چهار واحد متخلف بهداشتی در آران و بیدگل خبر داد. - اخبار استانها -

محسن قمصری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در آران و بیدگل، ضمن اشاره به اجرای طرح سلامت نوروزی در شهرستان آران و بیدگل اظهار داشت: بیش از بیش از یک هزار و 100 مورد بازدید بهداشتی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی در این شهرستان انجام داد.

وی با اشاره به آغاز طرح سلامت نوروزی از پانزدهم اسفند ماه، گفت: با توجه به همزمانی تعطیلات نوروزی و ماه مبارک رمضان، تشدید نظارت بر اماکن عمومی و مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، آشامیدنی و بهداشتی در دستور کار بازرسان بهداشت محیط قرار گرفته است.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان آران و بیدگل ضمن اشاره به اقدامات صورت گرفته افزود: در این بازدیدها که از سطح عرضه و اماکن اقامتی انجام شده، بیش از 850 کیلوگرم مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته و فاسد کشف و جمع آوری شده است.

وی همچنین از صدور 174 مورد اخطاریه بهداشتی برای اماکن عمومی حساس و مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی در شهرستان آران و بیدگل خبر داد و گفت: هفت پرونده تخلف به مراجع قضایی ارجاع شده و چهار واحد متخلف نیز پلمپ شده‌اند.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان آران و بیدگل به رسیدگی به 41 شکایت مردمی در این مدت اشاره کرد و گفت: 49 بازدید مشترک با حضور کارشناسان سایر ارگان‌های نظارتی شهرستان نیز انجام شده است و انجام حدود یک هزار و 400 مورد سنجش پارامترهای مواد غذایی، نظیر شوری و پی اچ خمیر نان، دمای نگهداری مواد غذایی، سنجش مطلوبیت روغن مصرفی و بررسی بار میکروبی سطوح، و نیز انجام بیش از 600 مورد کلرسنجی آب آشامیدنی در سطح این شهرستان از دیگر اقدامات انجام شده است.

وی ضمن هشدار به متصدیان فروشگاه ها و انبارهای نگهداری مواد غذایی، عرضه و نگهداری مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته و مرجوع کردن این مواد به شرکت های پخش مواد غذایی را ممنوع اعلام کرد و گفت: در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

انتهای پیام/803/

دیگر خبرها

  • برنامه های شاخص شب قدر در آران و بیدگل اعلام شد
  • مراسم‌های شاخص شب قدر در آران و بیدگل اعلام شد
  • سوال مسابقه روز هجدهم طرح «زندگی با آیه‌ها» در آران و بیدگل
  • ممنوعیت ورود گردشگران به کویر مرنجاب و سیازگه
  • مشارکت ۱۵ هزار نفر در پویش ملی «زندگی با آیه‌ها» در آران و بیدگل
  • سوال مسابقه روز هفدهم طرح «زندگی با آیه‌ها» در آران و بیدگل
  • ورود گردشگران به این کویر ممنوع شد
  • نگاهی به آیین سنتی هوم بابایی در آران و بیدگل + فیلم
  • ۴ واحد متخلف بهداشتی در آران و بیدگل پلمب شد
  • سوال مسابقه روز شانزدهم طرح «زندگی با آیه‌ها» در آران و بیدگل