Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، امید صبری پور پیش از ظهر امروز شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان شادگان و با محوریت آئین تکریم و معارفه فرماندار سابق و جدید این فرمانداری این شهرستان، ضمن قدردانی از اعتماد استاندار خوزستان به وی برای قبول این مسئولیت، اظهار کرد: امیدوارم با همدلی و همکاری همه دستگاه‌ها در راستای توسعه بیشتر شهرستان شادگان گام برداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اصلی‌ترین برنامه‌ام برای فرمانداری این شهرستان استفاده از تمام ظرفیت‌های منطقه برای پیشبرد اهداف نظام و ترقی اقتصادی و فرهنگی شهرستان شادگان است و در این راستا نیازمند همکاری و همدلی تمام کسانی هستم که می‌توانند برای منطقه به هر نحوی کمک کنند.

سرپرست جدید فرمانداری شادگان از اعتماد مسئولان برای این انتصاب تقدیر و تشکر کرد و گفت: مسئولان خدمتگزاران مردم هستند زیرا مردم ولی‌نعمت ما و صاحبان اصلی این انقلاب و نظام هستند لذا همه ما باید با وحدت، تعامل و همدلی دست در دست یکدیگر دهیم و هر آنچه را در توان داریم برای این مردم از هیچ کوششی فروگذار نکنیم.

صبری پور در پایان با اشاره به اینکه این شهرستان دارای ظرفیت و پتانسیل‌های تاریخی، طبیعی، مذهبی و گردشگری است، عنوان کرد: این پتانسیل و ظرفیت به عنوان یک مزیت اصلی می‌تواند زمینه‌ساز توسعه و رشد شهرستان و رونق اقتصادی شود.

کد خبر 4959215

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری شادگان مشارکت مردمی مسئولیت اجتماعی توسعه و پیشرفت ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد قزوین شیوع کرونا گرگان مواد مخدر استانداری سمنان خطبه های نماز جمعه ایلام سازمان تبلیغات اسلامی بیرجند دهه کرامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۲۹۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل طرح‌های نیمه تمام راهسازی صومعه سرا مستلزم ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ داود توفیقی معاون عمرانی فرمانداری صومعه سرا در جلسه شورای ترافیک این شهرستان با اشاره به تعطیلی و یا کُند شدن طرح‌های جاده سازی در شهرستان صومعه سرا مانند جاده ۴ بانده پونل، فومن به صومعه‌سرا و پیربازار به نوخاله و افزایش تصادفات جاده‌ای در این شهرستان، گفت: برای تسریع در اجرای این طرح‌های نیمه تمام جاده‌ای به بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم که مسئولان شهرستان و استان باید برای تامین آن تلاش کنند.
معاون عمرانی فرمانداری صومعه سرا افزود : در آستانه فصل کشاورزی و برای پیشگیری از تصادف در جاده‌های روستایی، رانندگان تراکتور و تیلر باید بر روی ماشین‌های کشاورزی علائم هشدار دهنده و شبرنگ نصب کنند.

دیگر خبرها

  • زمین از مردم، ساخت و ساز از مسئولان
  • امام جمعه موقت تهران: عملیات وعده صادق یک طوفان‌الاقصی ایرانی بود / هیچ‌چیز برای امروز ما، حیاتی‌تر از وحدت نیست
  • عملیات روانی و روایت نادرست دشمنان از سیل بلوچستان
  • ساختمان قدیم فرمانداری کرمان مرکز سرمایه‌گذاری خارجی می‌شود
  • استان سمنان تشنه است/ ضرورت اهتمام مسئولان در رفع مشکلات مردم
  • آسیب دیدن فرهنگ کار از جمله نگرانی‌ها در منطقه سیستان است
  • هنر موجب توسعه و ماندگاری فرهنگ می‌شود
  • باران بهاری خیابان‌ها چابهار را هم سیلابی کرد
  • سرپرست فرمانداری سرایان منصوب شد
  • تکمیل طرح‌های نیمه تمام راهسازی صومعه سرا مستلزم ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار