Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی گفت: طبق افکار شهید بهشتی، قدرت دو شکل دارد: یکی برتری‌جویی و یکی هم در جهت خدمت به خلق برای رضای خدا. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، اسدالله بادامچیان دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی و از یاران شهید بهشتی، در سی‌ونهمین مراسم سالگرد شهادت آیت‌الله بهشتی و 72 تن از یارانش که پیش از ظهر امروز(شنبه،هفتم تیر 99) در مجموعه سرچشمه تهران، در محل حادثه هفتم تیر برگزار شد، در سخنانی اظهارداشت: شهید بهشتی با صداقت، امانت، درایت و تدبیر سالیان عمر خود را صادقانه به سر برد و به شهادت رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: آقای پرورش، روزی به ایشان گفت این همه شایعات علیه شما وجود دارد و شما به تریبون دسترسی دارید و با استفاده از تریبون‌ها، به این حملات پاسخ بدهید. شهید بهشتی گفت یعنی من از تریبون بیت‌المال برای دفاع از خودم استفاده کنم؟ به ایشان گفته شد به علت اینکه شما شخصیت نظام هستید به شما می‌تازند و شهید بهشتی گفت ما باید ایمانی عمل کنیم.

بادامچیان گفت: خداوند 41 سال است که از شهید بهشتی دفاع کرده و افکار او امروز راه‌ساز آینده است.

منتخب تهران:کشور نیاز به احزاب قوی دارد/حضور جوانان برای تصمیم سازی در گام دوم انقلاب ضروری استگام دوم انقلاب اسلامی با مدیریت جهادی مجلس یازدهم محقق می‌شود

وی ادامه داد: افکار شهید بهشتی خصوصاً در گام دوم انقلاب اسلامی و دوران تحول راه‌ساز آینده است. مقام معظم رهبری در 14 خرداد در سالگرد رحلت امام خمینی(ره) فرمودند که امام تحول‌آفرین بود؛ شهید بهشتی و خودِ مقام معظم رهبری هم تحول‌آفرین هستند.

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی تصریح کرد: شهید بهشتی معتقد بود که انقلاب ما، انقلاب ارزش‌ها، صداقت، دشمن‌شناسی و مقاومت در برابر استکبار و کسانی که می‌خواهند به جای خدمت، جیب خود را پُر کنند، است.

وی گفت: شهید بهشتی بر مسئله بینش تأکید داشت و اسفند 1358 همراه مقام معظم رهبری، شهید باهنر، مرحوم رفسنجانی و مرحوم موسوی‌اردبیلی در نامه‌ای به امام(ره) نوشتند معتقدیم نظام جمهوری اسلامی نیاز به یک تشکیلات قوی دارد. در این نامه عنوان کردند که دشمنان به عظمت این انقلاب پی برده‌اند و دشمنان خارجی و برخی داخلی‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران کار را می‌کنند.

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی تصریح کرد: شهید بهشتی معتقد بود برای اینکه بتوانیم کارهای بزرگ انجام دهیم، باید متشکل باشیم و برای اینکه حرکت مردم به ثمر برسد، امامت و رهبری لازم است و این یک مرحله از تشکیلات است که مردم در پرتو آن می‌توانند به پیروزی برسند. شهید بهشتی معتقد بود ما در ایران باید حکومت اسلامی داشته باشیم و نمی‌توانیم حکومت لیبرال داشته باشیم، حکومت لیبرال نیروی مقابله با دشمن را ندارد و نیروی عظیم مقابله با دشمن در دست مردم است.

بادامچیان خاطرنشان کرد: شهید بهشتی عوامل اصلی دوام نظام اسلامی را رهبری متکی به اسلام اصیل، تشکیلات سیاسی که بتواند مدیریت کشور را به دست بگیرد و قدرت مسلح رزمی که بتواند برابر توطئه‌های خارج و داخل با فداکاری بایستد، می‌دانست و تلاش عوامل شیطانی خُرد کردن چهره‌های اصیل اسلامی که قدرت مقابله با دشمن دارند، می‌باشد؛ اسلام اجتهادی و خالص می‌تواند قدرت نویی در جهان پدید آورد و امروز این قدرت را می‌بینیم که آمریکا چطور مستأصل شده است.

وی افزود: شهید بهشتی معتقد بود دشمنان و عوامل شیطانی آنها می‌خواهند سازمان اجتماعی و سیاسی که اسلام اصیل را عنوان کرده، باید خُرد کنند و تلاش دیگر عوامل شیطانی دشمن این بود هم آن نیروی نظامی که با فداکاری در راه اسلام آمادگی رزمی تمامعیار نشان می‌دهد را خُرد کنند و این خطرها وجود دارد. 

دبیرکل حزب مؤتلفه گفت: طبق افکار شهید بهشتی، قدرت دو شکل دارد: یکی برتری‌جویی و یکی هم در جهت خدمت به خلق برای رضای خدا. اگر کسی خواست در پی قدرت‌طلبی باشد ملت و اسلام از او دوری گزینند و با کسانی کار کنند که کارشان عبادت است و اینجا جای مجاهدان است.

بادامچیان گفت: علت اینکه شهید بهشتی به شهادت می‌رسد این است که او می‌خواهد با خط اسلام اصیل و امامت و ولایت، یک تشکیلات اسلامی ایجاد کند و دشمنان این را فهمیدند و او را اینگونه به شهادت می‌رسانند. خون شهید بهشتی و شهدای ما موجب شده که انقلاب با شعله گرم خود گام اول را بردارد و زیربنای ایجاد تمدن نوین اسلامی را بهوجود بیاورد؛ برای اینکه گام دوم شکل بگیرد باید ارزش‌آفرین‌های بهشتی‌گونه توسط ملت انتخاب شود و اگر بهشتی‌ها و رجایی‌ها انتخاب شوند، ملت دچار این مشکلات نخواهند ماند.

انتهای پیام/

R1531/P/S1,1412/CT11 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "آمریکا" بادامچیان حزب موتلفه اسلامی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار آمریکا بادامچیان حزب موتلفه اسلامی بیانیه گام دوم انقلاب اخبار آمریکا بادامچیان حزب موتلفه اسلامی دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی شهید بهشتی معتقد گام دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۲۹۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکسی درگوشی حرف زدن میرسلیم و بادامچیان در یک مراسم سیاسی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در چند روز گذشته، نشست برخی از منتخبین دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با حزب موتلفه اسلامی با عنوان اولویت‌های مجلس تحول و تکامل، در موسسه فرهنگی شهدای موتلفه برگزار شد.

در همین راستا، عکسی از گفتگوی مصطفی میرسلیم، نماینده تهران و عضو حزب موتلفه و اسدالله بادامچیان، دبیر کل حزب موتلفه را مشاهده می‌کنید.

۲۷۲۱۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898854

دیگر خبرها

  • «عملیات وعده صادق صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرد»
  • جانشین فرمانده سپاه : عملیات «وعده صادق» صهیونیست ها را مضحکه تمام جهان کرد / دشمنان از هر راهی التماس کردند تا جمهوری اسلامی اقدامی نکند، اما در این عملیات تصمیم حیدری گرفته شد
  • سردار فدوی: صهیونیست‌ها با حمله به کنسولگری حماقت کردند و باید تنبیه اساسی می‌شدند
  • جانشین سپاه درباره احتمال ورود به خودروسازی : هرجا معظم له صلاح بدانند، ورود پیدا می‌کند
  • سردار فدوی: دشمن با اقتدار تنبیه شد / صهیونیست‌ها با حمله به کنسولگری حماقت کردند
  • عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
  • اسرائیل نمی‌تواند از قاعده تنبیه اشتباهاتش سالم بیرون برود
  • عملیات «وعده صادق» صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
  • عکسی درگوشی حرف زدن میرسلیم و بادامچیان در یک مراسم سیاسی
  • «وعده صادق» اخلاقی‌ترین عملیات تاریخ نظامی جهان بود