Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-19@22:17:33 GMT

حال خوبِ دلِ بازیگر «بچه مهندس»/ عکس

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۲۹۸۰۴

حال خوبِ دلِ بازیگر «بچه مهندس»/ عکس

به گزارش افکارنیوز،

کاوه سماک‌باشی، بازیگر ایرانی، که اخیرا در سریال بچه مهندس نیز ایفای نقش کرده بود، تصویر جدیدی از خود را در اینستاگرام منتشر کرده و نوشته است:

اخبار چهره ها - "حقیقت انسان به آنچه اظهار می کند نیست.. بلکه حقیقت او نهفته در آن چیزی است که از اظهار آن عاجز است بنابراین اگر خواستی او را بشناسی نه به گفته هایش، بلکه به ناگفته هایش گوش کن.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حال دلتون خوب".

 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: بازیگر سینما و تلویزیون کاوه سماک باشی بازیگر بچه مهندس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۲۹۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیلا حاتمی: علی حاتمی را تازگی‌ها کشف کرده و عاشقش شده‌ام

لیلا حاتمی در مصاحبه‌ای با مجله فیلم امروز گفته که پدرش را به عنوان یک کارگردان، اخیرا بیشتر کشف کرده و توانسته واقعیت او را بیشتر متوجه شود.

به گزارش فیلم نیوز، حاتمی درباره این مواجهه جدید با آثار پدرش توضیح داده: «تازگی ایشان را کشف کردم و واقعا عاشقش شدم. نمی‌دانم نام کاری که می‌کند را چه باید بگذارم: ایده‌پردازی یا چه چیز دیگری. از حرف‌هایی که می‌زند و شکل حرف زدنش خیلی خوشم می‌آید. منظورم دیالوگ‌هایش نیست. چون مدیوم او برای انتقال ایده‌ها و حرف‌هایش داستانش است. در حقیقت وسیله بیان او داستان‌هایش است و آن‌ها بی‌نظیرند.»

او آثار پدرش را هیجان‌انگیز معرفی کرده و گفته: «برای من خیلی هیجان‌انگیز و منحصربفرد است؛ ناب و نفیس است یک آدم هم ایده‌های جالبی دارد، هم وسیله‌ای که با آن بیان می‌کند از جنس قصه است. علاوه بر این‌ها یک سری دکور قشنگ و جمله قشنگ هم درست کرده. فقط کم مانده در طول کارهایش بغلمان کند و ببوسدمان.»

نگاه علی حاتمی به دنیا و امیدی که در کارهایش وجود دارد هم جزو نکات مهمی است که لیلا حاتمی به آن‌ها اشاره کرده است: «نگاه او به این دنیا خیلی قشنگ است. بعضی‌ها به زور امید می‌آورند توی کارهایشان، اما هیچ زوری در کار‌های علی حاتمی نیست. برای اینکه خودش و دیگران را خشنود کند زور نمی‌زند و برخوردش با زندگی واقعی است. شکل ارتباطش را با دنیا خیلی می‌پسندم.»

در انتهای این ویدئو، بخش‌هایی از صحبت‌های علی حاتمی هم درباره تلاش‌هایش برای بالاتر بردن سطح فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی آمده است. حاتمی در این باره گفته: «من خیلی برای فضاسازی در فیلم اهمیت قائلم. آن زمان در سینمای ایران به برخی نکات خیلی کم توجه می‌شد و ما سعی می‌کردیم به همان مسائل کمتر توجه شده، بیشتر بپردازیم. وقتی یک مجموعه ایرانی را با خارجی مقایسه می‌کردیم جدای از بحث محتوا، می‌دیدیم آن‌ها یک ساخت دیگری دارند. من دلم می‌خواست آن ساخت را رعایت کنم. تمام تلاش من این بود که بتوانم با ارائه فضا‌های مناسب و صحنه‌هایی که درخور قصه باشد به فضا اهمیت بیشتری دهم.»

دیگر خبرها

  • لیلا حاتمی: علی حاتمی را تازگی‌ها کشف کرده و عاشقش شده‌ام
  • (تصاویر) هشت حقیقت جالب در مورد اژد‌های کومودو
  • پنالتی پرسپولیس درست بود؟
  • توسعه همکاریهای دانشگاه فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی با صاحبان صنایع و خدمات
  • آشنایی با اولین گلزن ایران در جام ملت‌های ۲۰۲۴ تایلند
  • عربستان در حال تغیر چهره خود است، اما آیا حقیقت دارد؟
  • ببینید | سیتی ۱ (۳) - (۴) ۱ رئال: حذف پپ به‌دست بهترین‌هایش!
  • افشاگری مالک تلگرام علیه دولت آمریکا
  • پیام حسن روحانی درپی درگذشت همسر محسن مهرعلیزاده
  • افشاگری مالک تلگرام علیه دولت آمریکا/ پاول دورف: می خواستند مهندس من برایشان جاسوسی کند