Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@00:01:38 GMT

حدود ۱.۵ تن موادمخدر در سراوان کشف شد

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۳۰۳۳۵

حدود ۱.۵ تن موادمخدر در سراوان کشف شد

سردار محمد قنبری روز شنبه در این‌باره اظهارداشت: ماموران انتظامی سراوان با همکاری پلیس مبارزه با موادمخدر سیستان و بلوچستان با یک سری کار گسترده اطلاعاتی یک باند بزرگ قاچاق موادمخدر که به صورت مسلحانه با استفاده از خودروهای تیزرو قصد جابه جایی محموله سنگین مواد افیونی را از مناطق مرزی به عمق کشور داشتند، شناسایی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تیم‌های عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر سراوان با رصد مداوم تحرکات اعضای این باند مسلح روز گذشته قاچاقچیان را که در یکی از مسیرهای روستایی این شهرستان با یک دستگاه وانت تویوتا و یک دستگاه پژو ۴۰۵ در حال جا به جایی موادمخدر بودند، تحت نظر قرار دادند که سوداگران مرگ به محض ورود به منطقه کمین پلیس با آنها درگیر شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این عملیات با آتش پر حجم تیم‌های عملیات ویژه پلیس، یک تن از قاچاقچیان مسلح به هلاکت رسید و سه نفر دیگر نیز دستگیر شدند.

وی خاطرنشان کرد: ماموران پلیس در بازرسی از ۲ خودروی متعلق به اعضای این باند یک تن و ۴۰۸ کیلو و ۲۴۵گرم مواد مخدر شامل یک تن و ۳۳۶ کیلو و ۹۰۵ گرم تریاک، ۵۰ کیلو و ۹۲۰ گرم حشیش، ۱۰۰ گرم هروئین، ۳۰۰ گرم شیشه، ۲۰ کیلو و ۲۰گرم سایر موادمخدر به همراه سه قبضه سلاح کلاش حاوی ۲۲۴ فشنگ جنگی و یک قبضه کلت کمری حاوی هشت فشنگ جنگی کشف شد.

سردار قنبری با اشاره به معرفی متهمان به مقام قضائی عنوان کرد: برخورد با قاچاق موادمخدر در اولویت کارهای پلیس است و نیروی انتظامی با حضور مقتدرانه در تمامی گلوگاه‌ها و ورودی‌های قاچاق مواد مخدر با قدرت در برابر قاچاقچیان خواهد ایستاد.

سراوان از توابع استان سیستان و بلوچستان در ۳۴۳ کیلومتری جنوب شرق زاهدان مرکز این استان و در همسایگی کشور پاکستان واقع شده است. 

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان سراوان مواد مخدر انتظامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان سراوان مواد مخدر انتظامی سیستان و بلوچستان سراوان مواد مخدر انتظامی سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۳۰۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۵۶ کیلو حشیش از یک‌ منزل

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس از کشف ۵۶ کیلوگرم حشیش در عملیات مشترک پلیس فارس و تهران بزرگ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس فارس، یوسف ملک‌زاده از کشف ۵۶ کیلوگرم حشیش در عملیات مشترک پلیس فارس و تهران بزرگ خبر داد و اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در راستای اقدامات مبارزه‌ای با عناصر اصلی قاچاق و در پی تعامل سازنده اطلاعاتی با پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ، مطلع شدند قاچاقچیان در سطح شهر شیراز اقدام به تهیه، توزیع و فروش مواد مخدر می‌کنند.

وی افزود: موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس قرار گرفته و با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، محل نگه‌داری آن در یکی از محله‌های شهر شیراز مورد شناسایی قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی استان اضافه کرد: مأموران ضمن هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از یک منزل، ۵۶ کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش کشف و در این خصوص یک قاچاقچی را نیز دستگیر کردند.

ملک زاده تأکید کرد: مبارزه بی امان با سوداگران مرگ همواره یکی از اولویت‌های اصلی این فرماندهی به شمار می‌رود.

کد خبر 747035

دیگر خبرها

  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم
  • جمع‌آوری و دستگیری ۲۸ معتاد و خرده‌فروش موادمخدر در صومعه‌سرا
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با تلاش پلیس قم
  • انهدام بیش از ۱۶۸۰ باند توزیع موادمخدر در سال ۱۴۰۲
  • توقیف خودروهای حامل بار سوخت قاچاق در مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • کشف ۵۶ کیلو حشیش از یک‌ منزل
  • جمع‌آوری و دستگیری ۴۴ نفر از معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • جمع‌آوری و دستگیری ۴۴ معتاد و سوداگر مرگ در لنگرود