Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@22:19:26 GMT

زاهدی فر؛ سوت اشتباه نه – عذرخواهی نه

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۳۰۵۶۰

زاهدی فر؛ سوت اشتباه نه – عذرخواهی نه

شروع دوباره بازی های لیگ برتر با حواشی همراه بود که این حواشی به دلیل اعتراضات به داوری بود! در مسابقه ای که داور سه بار از کارت قرمز و آنهم علیه استقلال استفاده کرد.

به گزارش "ورزش سه"، خیلی ها بر این عقیده اند با توجه به سوابق سید مهدی سید علی حتی اگر تصمیمات اودر بازی فولاد – استقلال صفر تا صد درست هم بوده باشد کمیته داوران باید از داور اسمی تری برای قضاوت این بازی استفاده می کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی ای که با توجه به حضور جواد نکونام روی نیمکت حریف و رقابت او با فرهاد مجیدی پیش بینی باشد حساسیت هایی داشته باشد. البته که کمیته داوران پیش بینی از این حاشیه ها نداشت و به نظر می رسد در تلاش است تا دوباره داوران رسمی خود را به شرایط ایده آل بازگردد.

 

کمیته داوران که قهرمان داوری خود را به دلیل مهاجرت از دست داد؛ حالا به نظر می رسد به دنبال قهرمان سازی جدید است و اینکه از داشته های خود به خوبی مراقبت کند. محمد حسین زاهدیفرد داوری بوشهری که در چند بازی حساس اشتباهات فاحشی داشت؛ نمونه اش بازی سپاهان – استقلال که هند پنالتی حریف به سود استقلال را نگرفت و بعدا از تماشاگران استقلال عذرخواهی کرد. او این بار برای قضاوت دیدار پیکان – پرسپولیس انتخاب شده است. این دیدار برای هر دو تیم به خصوص پیکان حساس است چرا که برای بقاء در جدول بازی ها تلاش می کند والبته پرسپولیس هم برای قهرمانی می جنگد. سوت بدون اشتباه او در این بازی یک بار دیگر می تواند وی را به سطح اول داوری فوتبال کشور برگرداند و حتی باعث حضور دوباره اش در لیست داوران الیت شود.

 

نکته جالب انتخاب امیر عرب براقی برای بازی سپاهان – گل گهر است. داور جوانی که امیدوار است با سوت های درست خود در این بازی قضاوت دیدارهای مهم تری را برعهده بگیرد. البته سه امتیاز این دیدار برای هر دو تیم حیاتی است. گل گهر برای بقاء در جدول بازی ها تلاش می کند و سپاهان هم به دنبال این است شانس نایب قهرمانی اش کم نشود. هر چند به روی کاغذ هنوز شانس قهرمانی در این فصل از بازی ها را از دست نداده است.

 

جوان سازی تیم داوری یکی از سیاست هایی است که کمیته داوران دنبال می کند. با این حال هفته های پایانی از آنجایی که تکلیف تیم ها برای قهرمانی و صعود به لیگ قهرمانان آسیا و هم چنین بقاء در جدول بازی ها روشن می شود از کمیته داوران انتظار می رود کمتر ریسک کند و تا جای امکان از داوران باتجربه برای بازی های حساس سود ببرد.

 

نکته جالب داوران این هفته اینکه یک بار دیگر کوپال ناظمی به عنوان داور دیدار نساجی برگزیده شده است. داوری که یک بار در اصفهان و در بازی نساجی – سپاهان به ضرر مازنی ها سوت زد و اعضای تیم از او خاطره خوشی در ذهن ندارند. و در نهایت اینکه این انتخاب ها نشان می دهد که کمیته داوران تلاش می کند ذهنیت تیم ها را تغییر دهد اگر نخواهیم بد اندیشی کنیم و بر این باور باشیم هر چه تیم ها اعتراض می کنند کمیته داوران لجبازتر می شود.

کمیته داوران محمدحسین زاهدی فر

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمیته داوران محمدحسین زاهدی فر کمیته داوران بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۳۰۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آینده‌نگری مشهود در چیدمان داوری‌های لیگ برتر

به گزارش "ورزش سه"، با اعلام اسامی داوران دیدارهای هفته بیست و چهارم لیگ برتر مشخص شد قضاوت برخی بازی‌ها به داورانی سپرده شده که کمتر در مسابقات سوت زده‌اند.

در بین اسامی داوران مسابقات هفته بیست و چهارم نام‌هایی مثل فرزاد منصوری، امیر ایار، محمد رضا تارخ و سعید رحیمی مقدم دیده می‌شود که در لیگ امسال کمتر شانس قضاوت داشته‌اند و حالا در هفته بیست و چهارم در بین داوران وسط حضور دارند.

خداداد افشاریان رییس کمیته داوران به همراه همکاران خود از هفته‌های گذشته اقدام به جوانگرایی و استفاده از برخی داوران جوان و موفق لیگ دسته اول کرده است. حالا در بین داوران وسط هم از داوران کم‌نام و نشان تر استفاده شده است.

به نظر می‌رسد کمیته داوران قصد دارد در هفته های پایانی مسابقات لیگ برتر با میدان دادن به قاضی‌های جوان‌تر کارش را جلو ببرد تا تجربه شان بالا برود و در فصل آینده آنها قضاوت های مهم‌تری را برعهده بگیرند.

دیگر خبرها

  • حسینی: برای استقلال بد است بازی ۳ بر صفر را ۳-۲ کند/ از کمیته انضباطی که حکمم را ۴ روزه داد تشکر می‌کنم+فیلم
  • توهین دیاز به داوران زن: توانایی داوری ندارند!
  • حضور داوران چهارمحال و بختیاری در دوره رفرشینگ داوری اسکواش
  • یکصد داور جهانی و آسیایی قضاوت مسابقات کاراته را برعهده دارند
  • مسعود مرادی: شخصیت داوران را تخریب نکنید
  • حضور داوران چهارمحال و بختیاری در دوره رفرشینگ داوری اسکواش سال ۱۴۰۳
  • اتفاق غیرمنتظره در دربی اصفهان
  • حرف‌های جنجالی‌ترین کمک داور تاریخ لیگ برتر
  • آینده‌نگری مشهود در چیدمان داوری‌های لیگ برتر
  • برگزاری نشست سازمان لیگ، کمیته داوران و کمیته فنی مسابقات لیگ بسکتبال