Web Analytics Made Easy - Statcounter

زارع گفت: آخرین‌مهلت ارسال آثار به دبیرخانه پانزدهمین جشنواره بین‌المللی دل نوشته‌ای به امام رضا (علیه‌السلام)تا پایان روز دوشنبه (۳۱شهریورماه) تعیین‌شده است.

«عباس زارع»، در گفتگو با خبرنگار شبستان از ساری گفت: دبیرخانه پانزدهمین جشنواره بین‌المللی دل نوشته‌ای به امام رضا (علیه‌السلام) در دو رده سنی کودکان و نوجوانان (7 - 18 سال) و بزرگ‌سالان (از 18 سال به بالا) تا پایان 31شهریورماه 1399 آثار متقاضیان به شرکت در جشنواره پانزدهم را دریافت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، گسترش فعالیت‌های فرهنگی و ادبی مرتبط با سیره اهل‌بیت (علیهم‌السلام) و گرامیداشت تولیدکنندگان و پدیدآورندگان آثار حوزه فرهنگ رضوی را از مهم‌ترین اهداف برگزاری این جشنواره برشمرد و افزود: جلوه‌های معنوی زیارت، ارادتمندی و شیفتگی، شفاعت، درد دل، امیدها و آرزوها و جایگاه نماز در آموزه‌های اهل‌بیت (علیهم‌السلام)، به‌ویژه حضرت رضا (علیه‌السلام) و نقش آن در سلامت اجتماعی و کاهش آسیب‌های اجتماعی محورهاي اين جشنواره است. 

 

وی به اقبال عمومی دوستداران حضرت رضا (ع) از سراسر دنیا به جشنواره بین‌المللی دل نوشته‌ای به امام رضا (علیه‌السلام) اشاره کرد و افزود:سال گذشته 83هزار و 732نامه از 42کشور به دبیرخانه جشنواره چهاردهم رسید.

 

 مسئول نمايندگي بنياد بین‌المللی فرهنگي هنري امام رضا (علیه‌السلام) در استان مازندران بابیان اینکه فراخوان اين جشنواره به سه زبان انگليسي، فارسي و عربي در اختيار مخاطبين در سراسر دنيا قرارگرفته است، یادآور شد: آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره بین‌المللی تا روز دوشنبه 31 شهریورماه سال جاری تعیین‌شده است.

 

وی بابیان اينكه بخش استاني این جشنواره به دل نوشته‌های بومي مازندران اختصاص دارد، افزود: همچنین بخش ويژه اين جشنواره با عنوان انتخاب يك حديث از امام رضا (علیه‌السلام) با موضوع‌های «نماز» و «ایثار و شهادت» اختصاص دارد.

 

زارع بیان کرد: نامه‌هایی که به دبیرخانه این جشنواره می‌رسد پس از عبور از مرحله داوری و نهایی شدن هم‌زمان با معرفی برترین‌ها در کتابی تحت عنوان نجوای دل چاپ و روانه بازار نشر می‌شوند.

 

وی بابیان اینکه فرآیند ثبت‌نام و ارسال اثر از طریق تارنمای شمس توس به نشانی mazandaran.shamstoos.ir و portal.shamstoos.hr انجام می‌شود، خاطرنشان شد: علاقه‌مندان به شرکت در اين جشنواره در صورت عدم دسترسی به ثبت‌نام و ارسال اثر از طریق سایت جشنواره می‌توانند اثر خود را از طریق پیام‌رسان واتساپ به شماره 09381942133 ارسال نمايند.

 

پایان پیام/286

منبع: شبستان

کلیدواژه: عباس زارع جشنواره نامه ای به امام رضا تمدید مهلت ارسال آثار مدیرکل ارشاد مازندران ایثار و شهادت جشنواره بین المللی امام رضا علیه السلام دل نوشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۳۰۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پذیرش سطح عالی و مقطع خارج مدرسه عالی فقه و اصول امام حسین(ع) قم

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، جزئیات پذیرش مقطع سطح عالی مدرسه عالی فقه و اصول امام حسین علیه السلام تحت اشراف آیت الله العظمی مکارم شیرازی در سال تحصیلی ۱۴۰۴_ ۱۴۰۳ بدین شرح است:

شرایط پذیرش:

اتمام پایه شش تا شهریور ۱۴۰۳

داشتن پرونده تحصیلی در مرکز مدیریت حوزه علمیه قم

حداقل معدل ۱۹ در دروس مقدمات

قبولی در مصاحبه علمی و عمومی

تعهد به اشتعال تحصیلی تمام وقت

برای ثبت نام می توانید از یکی از این دو راه ذیل اقدام نمایید:

۱. ثبت نام در سامانه نجاح جهت شرکت در آزمون جامع و انتخاب مدرسه عالی امام حسین علیه السلام به عنوان اولویت.

۲. ارسال ریز نمرات دوره مقدمات و مدارک سوابق آموزشی، پژوهشی، عضویت در مرکز نخبگان و... از طریق لینک:
https://formafzar.com/form/axvic


زمان ثبت نام: تا نیمه اردیبهشت ۱۴۰۳

پس از بررسی نتایج، در اولین فرصت با متقاضیانی که شرایط پذیرش را دارند جهت مصاحبه علمی و عمومی تماس گرفته خواهد شد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید در ساعات اداری با شماره های زیر تماس بگیرید.

شماره تلفن: ۰۲۵۳۷۷۴۲۶۲۶

شماره ۰۹۱۹۳۴۹۳۹۴۰ (حاج آقا دارابی نیا معاون محترم علمی مدرسه)

آیدی ایتا: @mfih_Amoozesh

لینک صوت معرفی مجموعه:

https://b۲n.ir/m۸۰۴۹۰

هدف و چشم انداز و شیوه پذیرش

برنامه آموزشی

آموزش تکمیلی

فقه های تخصصی

برنامه ی پژوهشی

فعالیت های فرهنگی

آدرس: قم خیابان شهداء (صفائیه)، کوچه ۲۲ (آمار) پلاک ۱۶، مدرسه عالی فقه و اصول امام حسین (علیه السلام)

برای آشنایی با سیاست های آموزشی، پژوهشی مدرسه عالی امام حسین علیه السلام به سایت مدرسه مراجعه کنید.

www.mfih.ir
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دعا برای زیاد شدن نور چشم | دستورالعمل برای زیاد شدن نور چشم
  • فراخوان ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب» منتشر شد
  • ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب» فراخوان داد
  • رشد ۵۰ درصدی آثار هنری شرکت کننده در جشنواره بین المللی امام رضا
  • ارسال ۱۵۰۰ اثر به دبیر خانه جشنواره شعر رضوی
  • جمع کردن کتب ضلال، گاهی اثر عکس دارد!
  • شرکت ۲۸ کشور دنیا در جشنواره بین‌المللی پوپک
  • پذیرش سطح عالی و مقطع خارج مدرسه عالی فقه و اصول امام حسین(ع) قم
  • تمدید مهلت رای گیری «قهرمان ایران»
  • تقویم نجومی امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / تقویم همسران امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳