Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از همدان ؛ محمودرضا عراقی، با اعلام اینکه آمایش سرزمینی بخش آب به صورت مستقل و هماهنگ با سایر بخش‌ها در استان همدان اجرا می‌شود، افزود: با توجه به میزان آب موجود در استان و محدودیت‌های آن چشم‌اندازی برای صنایع و کشت‌های کم‌آب‌بر درنظر گرفته شود تا با استفاده از آن برای توسعه بیشتر برنامه‌ریزی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون عمرانی استاندار که صبح شنبه در جلسه شورای حفاظت از منابع آب سخن می گفت، خاطرنشان کرد: باید برنامه‌ریزی بخش صنعت و کشاورزی برای استفاده از آب بر اساس حجم بارندگی سالانه باشد.

وی گفت: با توجه به میزان نصب کنتورهای حجمی، جلوگیری از حفر چاه‌های غیرمجاز، مسدود کردن چاه‌های غیرمجاز، کنترل میزان برداشت آب از چاه‌های مجاز با استفاده از کنتورهای هوشمند و همچنین میزان بارش ها آب‌های زیرزمینی شرایط بهتری پیدا کرده است.

عراقی تصریح کرد: با وجود اقداماتی که در سال‌های اخیر صورت گرفته کسری مخزن آب زیرزمینی همچنان پابرجاست به این معنا که طی سال‌های متمادی برداشت از این مخازن بیش از حد مجاز بوده و کسری قابل توجهی ایجاد شده است.

46

کد خبر 1403875

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۳۰۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک تجارت؛پیشتاز در تسهیلات تکلیفی

به گزارش جام جم-معاون اقتصادی استاندار بوشهر در آیین معارفه سرپرست بانک تجارت استان بوشهر اظهار داشت: محسن مختاری، از مدیران موفق و با کیفیت استان بوشهر هستند و در دو سال اخیر در بیشتر شاخص ها، رتبه های برتر بانکی را کسب کرده و امیدوارم در مسئولیت جدید در استان فارس نیز همانند گذشته، موفق باشد.

علی باستین افزود: علی پور مدیر جدید بانک تجارت استان نیز از نیروهای بومی و متخصص و متعهد است که برای ارتقای سطح کیفی فعالیت های این مجموعه تمام توان خود را به کار می گیرد.

معاون اقتصادی استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: مشارکت بانک ها در طرح های عمرانی و اقتصادی استان بوشهر در یکسال اخیر با موفقیت اجرایی شد و چند طرح و پروژه با کمک بانک ها، عملیاتی شدند که امسال این روند با شتاب بیشتری تداوم خواهد داشت.

باستین تصریح کرد: بانک‌ها باید در راستای تامین مالی طرح های پیشران توسعه استان و طرح هایی که مطالبه عمومی است اهتمام ورزند.

وی اضافه کرد: بانک های استان در تکمیل زنجیره ارزش محصولات راهبردی از جمله آبزی پروری و خرما به ویژه در صنایع تکمیلی و بسته بندی مشارکت کنند.

معاون اقتصادی استاندار بوشهر، خواستار مشارکت بانک های استان بوشهر در طرح های درمانی شد و گفت: بوشهر نیازمند طرح ها و پروژه های درمانی با کیفیت است تا از مراجعه بیماران به استان های همجوار جلوگیری شود و نقش بانک ها در تامین مالی این پروژه ها مهم است.

باستین ابراز داشت: بانک تجارت در پرداخت تسهیلات تکلیفی در استان پیشتاز بوده که امیدوارم این روند تداوم یابد.

وی تاکید کرد: از بانک های استان بوشهر انتظار داریم ۵۰ درصد تسهیلات خود را در تقویت تولید و اشتغال مصرف کنند تا در تحقق شعار سال نیز به توفیق برسیم.

باستین، خواستار تغییر رویکرد بانک ها در پرداخت تسهیلات از مشتری محوری به توسعه‌محوری شد و گفت: طرح هایی که در توسعه و پیشرفت استان و رفاه و آسایش مردم تاثیرگذار هستند باید مورد نگاه ویژه بانک ها قرار گیرند.

معاون اقتصادی استاندار بوشهر گفت: تسهیل و تسریع در پرداخت تسهیلات بویژه در حوزه تقویت فضای کسب و کار مورد توجه و تاکید قرار دارد و بانک ها در این راستا باید نگاه خود را تغییر دهند.

علی باستین از محسن مختاری قدردانی و برای علی پور در سمت مدیریت بانک تجارت آرزوی توفیق نمود.

دیگر خبرها

  • معاون استاندار آذربایجان‌شرقی: هیچ نفوذ ریزپرنده یا غیره رخ نداده
  • بانک تجارت؛پیشتاز در تسهیلات تکلیفی
  • اجرای سامانه توزیع هوشمند مرغ گرم در تویسرکان
  • دیدار امام جمعه همدان و استاندار با اعضای شورای تأمین استان همدان
  • اجرای طرح «کاسبان امین» و «ناظران افتخاری»برای کنترل قیمت‌ها درقم
  • اجرای کامل ۷۲ درصد مصوبات اقتصادی سفر رئیس جمهور در لرستان
  • طعم و بوی نامطبوع آب همدان تا چند روز آینده برطرف می‌شود
  • پشت هر کشتی ایرانی در آب‌های فرا سرزمینی ارتشی مقتدر ایستاده است
  • آمادگی ایجاد کمپ بین‌المللی کاراته کشور در همدان را داریم
  • نارضایتی استاندار همدان از عملکرد بانک‌ها در پرداخت تسهیلات