Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان شمالی مدیرعامل شرکت گاز خراسان شمالی از پایداری شبکه گاز شهرستان جاجرم و گرمه خبرداد.

حسن میربلوکی در گفت وگو با ایسنا اظهارکرد: خط انتقال گاز ۱۶ اینچ جاجرم به سمنان به منظور تقویت شبکه گازی شهرستان های گرمه وجاجرم انجام می شود.  

وی ادامه داد: با اجرای این خط، ضمن افزایش پایداری گاز در شهرستان‌های گرمه و جاجرم، گاز مورد نیاز طرح‌های توسعه آلومینای جاجرم نیز تأمین ‌شده و پیش بینی می شود این پروژه مهم طی سال آینده به بهره برداری برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میربلوکی افزود: این پروژه به طول ۵۸ کیلومتر ازمنطقه دشت به شهرستان های گرمه و جاجرم در حال انجام است که هدف از اجرای آن، پایداری فشار گازشهرهای جاجرم و گرمه در فصول سرد سال و همچنین ایجاد زیرساخت به منظور توسعه فازهای مجتمع آلومینای جاجرم و نیز ارتباط خط لوله گاز خراسان شمالی به رینگ سراسری در سمنان است.

وی یادآورشد: زیرساخت ایجادشده علاوه بر پایداری جریان گاز موجب رونق تولید در صنایع را فراهم خواهد کرد و به این ترتیب بستر مناسبی برای  ایجاد اشتغال پایدار مردم منطقه و تحقق شعار جهش تولید است.

وی با اشاره به رویکرد این شرکت درپیشگیری از شیوع ویروس کرونا، گفت: به منظور پیشگیری از انتقال و شیوع ویروس کرونا تا اطلاع ثانوی قبوض کاغذی گاز توزیع نشد و ماموران قرائت کنتور گاز، فقط به ثبت الکترونیکی کارکرد کنتور اقدام کردند و به منظور قطع زنجیره انتقال کرونا قبوض به صورت پیامکی، به تلفن همراه مشترکین ارسال می شود.

میربلوکی با بیان اینکه مردم برای اعلام رقم کنتور، دریافت قبض و نحوه پرداخت خود نگرانی نداشته باشند، عنوان کرد: با توجه به تغییر دوره سرد و گرم خواهشمند است به منظور جلوگیری از مشکلات احتمالی آینده حداکثر همکاری را با شرکت گاز به عمل آورند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: خراسان شمالي گازرساني استانی اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۳۱۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امسال قیمت برق افزایش نمی یابد

تین نیوز

مدیر عامل توانیر گفت: تعرفه کسانی که بیش از الگو مصرف کنند با قیمت برق تجدیدپذیر دریافت خواهد شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایلنا، مصطفی رجبی مشهدی در نشست خبری در جمع خبرنگاران با اعلام اینکه در سال جاری تعرفه برق افزایش نخواهد یافت، اظهار داشت: تعرفه ها امسال تغیبر نمی کند و کسانی که زیر الگومصرف دارند برق را با نرخ یارانه ای دریافت می کنند اما کسانی که بیش از میزان الگوی تعیین شده برای هر اقلیم مصرف داشته باشند تعرفه را با افزایش پلکانی دریافت خواهند کرد.

وی افزود: تعرفه کسانی که بیش از الگو مصرف کنند با قیمت برق تجدیدپذیر دریافت خواهد شد.

مدیر عامل شرکت توانیر گفت: ۱.۵ میلیون مشترک باید نسبت به کاهش مصرف اقدام کنند و در صورت عدم رعایت اخطار گرفته و یا با محدودیت مواجه خواهند شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • بهبود پایداری شبکه برق فوق توزیع منطقه دشت آزادگان
  • سرمایه گذاری دو هزار میلیاردی درشهرستان گرمه
  • پایداری هوا در مازندران
  • بیش از ۲ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در گرمه انجام شده است
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • آسمان مازندران امروز ابری و باران پراکنده
  • امسال قیمت برق افزایش نمی یابد
  • کیفیت نان مورد نیاز مردم تویسرکان باید افزایش یابد
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان 
  • مدت گارانتی خودرو افزایش می‌یابد