Web Analytics Made Easy - Statcounter

غفار رمضانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: کارفرمایانی که از نیروی معلول تحت پوشش بهزیستی بکارگیری کنند، می‌تواند از تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی برخودار شوند که سقف آن برای هر کارفرما پنج نیرو و معادل ۲۵۰ میلیون تومان است.

وی با بیان اینکه کارفرمایانی که اشتغالزایی بیشتری ایجاد می‌کنند از تسهیلات بیشتری برخوردار خواهند شد، اظهار داشت: برای هر نیروی معلول بین ۳۰ تا ۴۵ درصد یارانه ارتقای کارایی معلولیت در نظر گرفته شده است؛ به طوری حقوق معلول شاغل تا سقف این رقم حقوق از سوی سازمان بهزیستی پرداخت می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رمضانی تصریح کرد: استقبال کارفرمایان استان قزوین برای بکارگیری معلولان در کارخانجات نسبت به سال گذشته افزایش داشته است که در صورت ادامه این روند مشوق‌های بیشتری در نظر خواهیم گرفت.

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان قزوین خاطرنشان کرد: معلولان به لحاظ آسیب پذیری بیشتر و محدودیت در برخی مشاغل نیازمند حمایت بیشتری هستند که این مهم با ظرفیت بخش خصوصی محقق می شود.

رمضانی یادآور شد: کارفرمایانی که حاضر به همکاری هستند می توانند به بهزیستی استان قزوین مراجعه کنند.

۱۱۰ هزار نفر در استان قزوین تحت پوشش اداره کل بهزیستی قرار دارند.

برچسب‌ها کارفرما استان قزوین معلولان سازمان بهزیستی کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کارفرما استان قزوین معلولان سازمان بهزیستی کشور کارفرما استان قزوین معلولان سازمان بهزیستی کشور استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۳۱۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت بکارگیری اتباع افغانستانی و پاکستانی در کردستان

عبدالملکی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: تعداد ۶۲ گشت مشترک از واحدهای تولیدی و بخش‌های کشاورزی توسط ادارات ذی‌ربط در سال ۱۴۰۲ انجام شد.

وی از شناسایی ۳۱ نفر کارفرمای متخلف در استان خبر داد و بیان کرد: کارفرمایانی که اقدام به بکارگیری اتباع غیر مجاز کردند مطابق قانون با آنها برخورد شده است.

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی کردستان تصریح کرد: بکارگیری اتباع افغانستانی و پاکستانی در مراکز تولیدی و بخش‌های کشاورزی در استان کردستان ممنوع است.

وی اضافه کرد: تعداد ۵۹ نفر تبعه خارجی غیرمجاز دستگیر و پرونده قضائی تشکیل شده است.

کد خبر 6086208

دیگر خبرها

  • ویژگی پل های جدید عابر پیاده تهران | این پل ها در کدام نقاط شهر نصب می شوند؟
  • جشنواره معلولین هند به مستند «احمد» جایزه داد
  • چرا سریال رمضانی حشاشین، جهان عرب را درنوردید؟
  • ممنوعیت بکارگیری اتباع افغانستانی و پاکستانی در کردستان
  • ممنوعیت بکارگیری اتباع افغانستانی و پاکستانی در استان کردستان
  • جریمه ۶ میلیارد تومانی کارفرما‌ها برای بکارگیری اتباع خارجی غیر مجاز
  • لزوم حرکت به سمت سرمایه‌گذاری تخصصی/ قوانین سرمایه‌گذاری در حوزه شهری تسهیل شود
  • بهره مندی ۸۰ معلول میبدی از حق پرستاری
  • واریز ۸۵۰ هزار تومان به حساب معلولان دهک سوم خراسان‌رضوی
  • ۶۷ هزار نفر مستمری بگیر زیر پوشش بهزیستی آذربایجان‌غربی