Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت : بیش از 20 هزار و سیصد اثر از سراسر کشور برای شرکت در جشنواره ملی "هرخانواده یک کانون یاریگران زندگی" به دبیر خانه این جشنواره در آموزش و پرورش فارس ارسال شد که از این تعداد ،یک هزار اثر به عنوان حائز رتبه های اول تا سوم شدند.

به گزارش  خبرگزاری برنا از فارس ، دکتر فرهاد اسماعیلی پیشگیری از آسیب های اجتماعی و استفاده از ظرفیتهای مختلف و تبدیل موقعیت های مختلف به فرصت در این راستا را از مهم ترین رویکردها در آموزش و پرورش دانست  و گفت : در همین راستا جشنواره کشوری "هر خانواده یک کانون یاریگران زندگی" ویژه خانواده ها در دوران کرونا و به میزبانی اداره مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی آموزش و پرورش فارس برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
 مدیرکل آموزش و پرورش فارس با اشاره به تعطیلی مدارس  ناشی از شیوع ویروس کرونا  و لزوم تداوم مباحث آموزشی وتوجه به ترویج و فرهنگ سازی، گفت : از رسالت های اصلی آموزش و پرورش ، توانمندسازی همه جانبه دانش آموزان، اولیا وکارکنان در حوزه پیشگیری از آسیب های اجتماعی است. وی افزود  : بیش از 20 هزار و سیصد اثر از سراسر کشور برای شرکت در جشنواره ملی "هرخانواده یک کانون یاریگران زندگی"  به دبیر خانه این جشنواره در آموزش و پرورش فارس ارسال شد که از این تعداد ،یک هزار اثر درقالب کلیپ و نقاشی و کاردستی و دلنوشته و .... به عنوان  رتبه های اول تا سوم  توسط کمیته داوری انتخاب گردید. اسماعیلی گفت : مشارکت خانوادگی در فعالیت های آموزشی،ترویجی و فرهنگی  از مهمترین اهداف و برنامه هایی است که در اجرای این رسالت بزرگ بسیار تاثیر گذار است و جشنواره ذکر شده در همین راستا ، به صورت مجازی برگزار شد. مدیرکل آموزش و پرورش فارس ضمن تاکید بر نقش خانواده  و اهمیت شعار"درخانه بمانیم" ، گفت : به منظور خلاقیت ، نوآوری  واجرای برنامه های جذاب وپرکردن اوقات فراغت فعال دانش آموزان جهت پیشگیری از آسیب های اجتماعی و ویروس کرونا، این جشنواره  با محور های "درخانه بمانیم، عشق ورزی درخانواده ، تعامل در خانواده ، کمک والدین به فرزندان، ایجادنشاط در خانه، بازی های خانوادگی، کمک فرزندان به والدین و برنامه ریزی درسی " بود که از سوی دانش آموزان، اولیا وکارکنان مورد استقبال بی نظیری قرار گرفت. اسماعیلی درباره شرایط ونحوه  تقدیر از آثار منتخب نیز گفت : جایزه و لوح تقدیر مقام های اول از طرف مدیرکل  اداره امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی وزارت آموزش و پرورش  و لوح تقدیر مقام های دوم وسوم برعهده  استان فارس و تهیه هدایا نیز بر عهده هر کدام از استان های دارای آثار منتخب است

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جشنواره آموزش و پرورش فارس آسیب های اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۳۱۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتایج آزمون استخدامی آموزگاری تا فردا اعلام می‌شود

سخنگوی آموزش و پرورش گفت: نتایج اولیه آزمون استخدام آموزگاری براساس گفته‌های سازمان سنجش تا پایان فروردین اعلام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی فرهادی درباره اعلام نتایج آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش اطهار کرد: سازمان سنجش پیش از این اعلام کرده بود که نتایج اولیه آزمون استخدام آموزگار را تا پایان فروردین اعلام خواهد کرد و هم‌اکنون منتظر اعلام از سوی آنها هستیم.

وی اظهار داشت: پس از اعلام نتایج اولیه از سوی سازمان سنجش، مرحله ارزیابی تکمیلی و گزینش داوطلبان آغاز خواهد شد و هم‌اکنون کانون‌های ارزیابی در تمام کشور فعال شده‌اند.

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش درباره زمان اعلام نتایج نهایی گفت: تلاش می‌کنیم مرحله ارزیابی تکمیلی و گزینش تا پایان تیر ماه به اتمام برسد تا در تابستان دوره‌های آموزشی پذیرفته شدگان نهایی برگزار شود و تا اول مهر با آمادگی به کلاس‌های درس بروند.

به گزارش ایرنا، آزمون استخدامی ویژه رشته شغلی آموزگاری سال ۱۴۰۳ در تاریخ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد.

منبع: ایرنا کد خبر 745810

دیگر خبرها

  • وجود ۳۷۰ هزار دانش‌آموز در استان کرمانشاه
  • طرح «هرکلاس، یک قفسه کتاب» در مدارس کهگیلویه و بویراحمد اجرا شد
  • نتایج آزمون استخدامی آموزگاری تا فردا اعلام می‌شود
  • زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزگاری مشخص شد
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزگاری تا آخر فروردین
  • نقش مهم کانون پرورش فکری در مناسبت‌های فرهنگی
  • آغاز جشنواره استانی طنزواره میرماه در محمودآباد
  • داوری ۲۱۰ اثر در جشنواره نیایش درختان
  • برگزاری جشنواره نیایش درختان در خراسان جنوبی
  • جای‌گذاری ۴۵ قفسه کتاب کانون پرورش فکری در مدارس ۱۰ استان