Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در بازدید از ایستگاه رادار بیله سوار اردبیل، گفت: استقرار رادارهای بومی و استفاده از کارکنان جوان و آموزش دیده در کشور، باعث شده است پدافند هوایی به دقت و در لایه های مختلف و متنوع از آسمان کشور حراست کند. تاریخ انتشار: 13:29 - 07 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۲۵۵۶

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ علیرضا الهامی جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با حضور در منطقه پدافند هوایی شمالغرب، از ایستگاه رادار شهید نادری بیله سوار اردبیل بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این بازدید، در جمع کارکنان ایستگاه رادار شهید نادری گفت: امروز به یاری خداوند ما در حوزه راداری به خودکفایی دست یافته‌ایم و با توجه به نیاز پدافند هوایی طراحی و تولید انواع رادار‌ها انجام شده و در نقاط مختلف کشور استقرار می‌یابد.

جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش تصریح کرد: استقرار رادار‌های بومی و استفاده از کارکنان جوان و آموزش دیده در کشور، باعث شده است هیچ وابستگی در این حوزه وجود نداشته باشد و پدافند هوایی بتواند به دقت و در لایه‌های مختلف و متنوع پدافندی از آسمان کشور حراست کند.

امیر الهامی در این بازدید، میزان آمادگی رزمی و عملیاتی این ایستگاه رادار را مورد ارزیابی قرار داد و روند اقدامات و فعالیت‌های عمرانی منطقه پدافند هوایی شمالغرب را مورد بررسی قرار داد.

بیشتر بخوانید: سرلشکر موسوی: از تمامی سایت‌ها، مواضع و یکان‌های ارتش شخصاً بازدید می‌کنم

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: امیر الهامی رادارهای بومی پدافند هوایی ایستگاه رادار پدافند هوایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۳۱۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| اگر جنگ فراگیر شود پدافند اسرائیل از کار می‌افتد

روزنامه انگلیسی فایننشال تایمز در گزارشی تحلیلی به مقابله سامانه‌های پدافندی رژیم صهیونیستی با پهپادها و موشک‌های ایرانی پرداخت. - اخبار رسانه ها -

به گزارش گروه رسانه های خبرگزاری تسنیم، روزنامه انگلیسی فایننشال تایمز در گزارشی تحلیلی به مقابله سامانه‌های پدافندی رژیم صهیونیستی با پهپادها و موشک‌های ایرانی پرداخت. این روزنامه در ابتدای گزارش خود نوشت: هیچ‌یک از متحدان اسرائیل با واکنش شدید اسرائیل علیه ایران موافق نیستند و اعلام کرده‌اند در آن همکاری نخواهند داشت.بنابراین بعید است در صورت درگیری و نبردی گسترده بین ایران و اسرائیل، حمایت‌های غرب از این رژیم در طولانی‌مدت ادامه داشته باشد.

 

.

تهیه شده در اداره کل رسانه های نوین خبرگزاری تسنیم

انتهای پیام/

بازگشت به صفحه رسانه‌‌ها

دیگر خبرها

  • پدافند هوایی روسیه ۱۰۴ پهپاد اوکراینی را سرنگون کرد
  • جزئیات شلیک پدافند هوایی ارتش در اصفهان از زبان رئیس کمیسیون امنیت /با اردن تعارف نداریم، باید پاسخگو باشد /به هر حمله، پاسخ می دهیم
  • بی‌بی‌سی: عبور موشک‌های ایران از پدافند هواییِ چند لایه اسرائیل
  • بی‌بی‌سی: موشک‌های ایران از پدافند هواییِ چند لایه اسرائیل عبور کردند
  • حمله هوایی سنگین رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف غزه
  • فیلم| اگر جنگ فراگیر شود پدافند اسرائیل از کار می‌افتد
  • لحظه انهدام اس 300 روس توسط هایمارس اوکراین
  • تقویت دفاع هوایی در دستورکار آلمان
  • نمایی از قدرت توانمندی سامانه‌های پدافندی ایران + فیلم
  • پدافند ارتش سوریه تجاوز نظامی بامدادی اسرائیل را ناکام گذاشت