Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@15:56:47 GMT

۲۷ خانه ورزش روستایی خراسان‌جنوبی تجهیز می‌شود

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۳۱۴۶۵

۲۷ خانه ورزش روستایی خراسان‌جنوبی تجهیز می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، حسن عزیزی ظهر شنبه در نشست خبری اظهار کرد: با توجه به اینکه حدود ۴۲.۵ درصد جمعیت خراسان‌جنوبی در مناطق روستایی زندگی می‌کنند، اقتضای عدالت تأمین فضاهای ورزشی و امکانات مرتبط با آن در مناطق روستایی است.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه چندی پیش هفت خانه ورزش مدرسه روستایی را در استان تجهیز کردیم، ادامه‌داد: طی همین هفته ۲۷ خانه ورزش روستایی خراسان‌جنوبی به مبارکی دهه کرامت تجهیز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عزیزی با بیان اینکه امکانات ورزشی ارسالی به روستاها با توجه به نیاز هر روستا صورت می‌گیرد، بیان‌کرد: تشک کشتی، دوچرخه، میز پینگ‌پنگ، میز شطرنج و فوتبال دستی از جمله امکانات ورزشی ارسالی به روستاها است.

وی ادامه‌داد: هر خانه ورزش روستایی با مبلغی در حدود ۱۰ میلیون تومان و در مجموع این ۲۷ خانه ورزش روستایی با ۲۷۰ میلیون تومان تجهیز می‌شوند.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی افزود: از این ۲۷ خانه ورزش ۶ خانه ورزش در زیرکوه، ۸ تا در قاین، ۷ تا در طبس، یکی در بخش مرکزی فردوس، یک مورد در بشرویه، دو مورد در سرایان، یک مورد در نهبندان و یک مورد در سربیشه است.

عزیزی با اشاره به اینکه ۹۰ درصد منابع تجهیز خانه‌های ورزش توسط وزارت ورزش و جوانان تأمین می‌شود، گفت: در مرحله بعدی نیز ۲۵ خانه ورزش روستایی خراسان‌جنوبی تا پایان تیرماه تجهیز می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه تجهیز خانه‌های ورزش زمینه ساز نشاط و شادابی و همبستگی اجتماعی در مناطق روستایی را فراهم می‌آورد، اظهار کرد: تربیت مربیان و داوران از بین نوجوانان ورزشکار روستا و ایجاد باشگاه‌های ورزشی در روستاهای پرجمعیت از دیگر برنامه‌های ما در مناطق روستایی است.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی گفت: در حال حاضر ۲۷۰ خانه ورزش روستایی در خراسان‌جنوبی وجود دارد که با تجهیز ۲۷ خانه ورزش و خانه ورزش مدارس روستایی (هفت مورد) و خانه ورزش محلات (۶ مورد) به ۳۱۰ مورد خواهد رسید.

عزیزی ادامه‌داد: ۷۳ پروژه نیمه‌تمام ورزشی در خراسان‌جنوبی وجود دارد که اتمام آن ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

وی یادآور شد: هدف گذاری ما برای سال جاری افتتاح ۳۷ پروژه ورزشی است و ۱۳ مورد نیز در حال حاضر آماده افتتاح است.

کد خبر 4959456

منبع: مهر

کلیدواژه: حسن عزیزی اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی بیرجند ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد قزوین شیوع کرونا گرگان مواد مخدر استانداری سمنان خطبه های نماز جمعه ایلام سازمان تبلیغات اسلامی بیرجند دهه کرامت خانه ورزش روستایی مناطق روستایی ورزش و جوانان خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۳۱۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش پیاده روی خانوادگی در شهرستان تربت جام برگزار شد

سرتیپ علی کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای گرامیداشت دهه ارتش و هفته سلامت همایش پیاده روی خانوادگی از بوستان معلم مزار شهدای گمنام تا مجموعه ورزشی وحدت شهرستان تربت جام با حضور فرماندار، فرماندهان نظامی و انتظامی و اقشار مختلف مردم این شهرستان برگزار شد.

فرمانده تیپ ۳۸ زرهی و مسؤول ورزش همگانی تربت جام بیان کرد: در برگزاری این همایش اداره ورزش و جوانان و سایر ادارات و نهادها و دستگاه‌های اجرایی تربت جام همکاری و مشارکت داشتند که از همراهی و همکاری آنان تقدیر و تشکر می‌کنیم.

گفتنی است: در پایان این همایش با همکاری ادارات و نهادهای تربت جام تعداد ۸۰ جایزه شامل دوچرخه، لباس ورزشی و غیره به قید قرعه به شرکت کنندگان اهدا شد.

کد خبر 6082460

دیگر خبرها

  • همایش پیاده روی خانوادگی در شهرستان تربت جام برگزار شد
  • میراث ورزشی خراسان چگونه به نام یک نفر سند خورد؟
  • افزایش ۶۳ درصدی سهم شهرها و روستاهای خراسان جنوبی از مالیات
  • خانه شطرنج اسلامشهر افتتاح شد
  • حمایت کم‌سابقه از ورزش بوشهر/ اماکن ورزشی استان تجهیز می‌شوند
  • هزار و ۲۶۴ نوعروس خراسان‌جنوبی راهی خانه‌بخت شدند
  • تخصیص ۲۰ میلیارد تومان برای تجهیز هیئت‌های ورزشی بوشهر
  • قول مساعد هادی ساعی برای تجهیز خانه تکواندو استان یزد
  • هزار و ۲۶۴ نوعروس خراسان جنوبی راهی خانه بخت شدند
  • قول مساعد هادی ساعی برای تجهیز خانه تکواندو استان یزد