Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز شنبه ایرنا، رییس و اعضای مجمع نمایندگان استان کرمان به همراه مدیرعامل شرکت گهرزمین، رییس کل دادگستری استان، دادستان کرمان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و معاون اداری و پشتیبانی گهرزمین در این بازدید حضور داشتند.

مدیرعامل شرکت سنگ آهن گهرزمین در ابتدای این دیدار ضمن گرامیداشت هفته قوه قضاییه و تشکر از مقامات قضایی استان کرمان افزود: خدا را شاکریم که در جمع بچه های حاج قاسم هستیم و امید است بتوانیم مکتب این شهید بزرگوار را نهادینه کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی اکبر پوریانی از مجمع نمایندگان استان خواست همانطور که سردار شهید سلیمانی به استان کرمان و ایثارگران این استان عنایت و توجه ویژه ای داشتند ضروری است که این مجمع پیگیری های لازم را نسبت به تشکیل مکتب حاج قاسم با محوریت استان کرمان انجام دهد و در تبلیغ سیره و منش ایشان تلاش کند.

وی با اشاره به مجموعه بچه های حاج قاسم افزود: این آسایشگاه با همت و تلاش همگی ساخته شده است و درصدد هستیم که این مجموعه را توسعه دهیم. تاکنون ۱۰ عدد ویلچر موتوردار برای جانبازان این مجموعه خریداری شده است.

پوریانی ادامه داد: در واقع، استان کرمان دارای پتانسیل های خوبی هست و ما می توانیم با یک وحدت ملی شاهد تحولات بسیار خوبی در سطح استان باشیم.

رییس مجمع نمایندگان استان کرمان نیز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید سپهبد سلیمانی و همچنین تقدیر و تشکر از این اقدام قابل تحسین شرکت سنگ آهن گهرزمین گفت: اگر تمام استان دیدگاه و روحیه آقای پوریانی را داشتند خیلی از مشکلات حل و فصل می شد.

شهباز حسن‌پور اظهار داشت: اگر می خواهیم مشکلات خانواده معزز شهداء و ایثارگران و مردم انقلابی حل شود باید از ظرفیت های استان به خوبی استفاده شود.

محمدرضا پورابراهیمی دیگر عضو مجمع نمایندگان استان کرمان خاطرنشان کرد: ساخت آسایشگاه جانبازان توسط شرکت سنگ آهن گهرزمین بسیار پسندیده است و ان شاء الله در تلاش هستیم که مشکل این عزیزان حل و فصل شود.

همچنین یدالله موحد رییس کل دادگستری استان کرمان با بیان اینکه دستگاه قضا حامی خانواده معزز شهدا و ایثارگران است عنوان کرد: امیدواریم با همت همه و حمایت دستگاه قضا، این مشکلات حل شود.

مدیرکل بنیادشهید و امور ایثارگران استان کرمان نیز ضمن گرامیداشت هفته قوه قضاییه گفت: رفتار ایثارگران که خود را خالصانه تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کردند در راستای ترویج فرهنگ ایثارگری است.

احمد گروهی بیان داشت: امیدواریم با تلاش و کوشش، معضل بیکاری خانواده‌های این عزیزان رفع شود.

در ادامه این جلسه چند تن از جانبازان دوران دفاع مقدس مسائل و مشکلات خود را مطرح کردند و در خصوص رسیدگی به مشکلات آنان تصمیم گیری شد.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی وزارت صنعت معدن و تجارت کرمان سیرجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی وزارت صنعت معدن و تجارت کرمان سیرجان مجلس شورای اسلامی وزارت صنعت معدن و تجارت کرمان سیرجان مجمع نمایندگان استان استان کرمان حاج قاسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۳۱۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن تکلیف فرزندان کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران در زاهدان

 روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان وبلوچستان، مراسم جشن تکلیف فرزندان کارکنان این اداره با حضور مدیرکل، معاونین و کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران بعد از نماز ظهر و عصر در نمازخانه اداره کل به همت ستاد اقامه نماز برای ۲دختر و ۶ پسر از فرزندان به تکلیف رسیده کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.

 درپایان از افراد منتخب مسابقات قرآنی و مروجین محفل انس با قرآن در ماه مبارک رمضان تجلیل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • خدمت بی منت به سالمندان آسايشگاه نشاط مهريز
  • تجدید میثاق ارتشیان کرمان با سردار شهید حاج قاسم سلیمانی
  • راه شهید سلیمانی در مبارزه با اسرائیل ادامه دارد
  • ۲۲ مصدوم در سوانح رانندگی کرمان
  • انحراف اتوبوس از جاده در کرمان ۳۵ حادثه‌دیده برجای گذاشت
  • خوشبختی هوادار با آخرین خرید (عکس)
  • جشن تکلیف فرزندان کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران در زاهدان
  • جشن پیروزی مردم کرمان در جوار مرقد حاج قاسم+ فیلم وعکس
  • مهاجم دو ملیتی از گل گهر سیرجان جدا شد
  • (ویدئو) حال و هوای گلزار شهدای کرمان مزار حاج قاسم سلیمانی همزمان با حمله ایران به اسرائیل