Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@08:22:58 GMT

کلنگ‌ مدرسه خیرساز سودجان به زمین خورد

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۳۱۹۲۳

کلنگ‌ مدرسه خیرساز سودجان به زمین خورد

ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدرسه خیرساز ۶ کلاسه ام‌البنین سودجان به مساحت ۳۰۰۰ متر مربع کلنگ‌زنی شد.

به گزارش ایسنا،  این مدسه برای ساخت نیازمند دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار است، پیش‌بینی می‌شود عملیات ساخت این پروژه تا یک سال آینده به اتمام برسد.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری در این آئین با بیان اینکه بیش از ۳۰ هزار خیر در کشور در امر مدرسه‌سازی سهیم هستند، اظهار کرد: به دنبال این هستیم که تمامی دانش‌آموزان در کشور از امکانات آموزشی یکسان برخوردار باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرحناز قائدامینی از اجرای طرح آجر به آجر در کشور خبر داد و گفت: در این طرح تمامی مردم می‌توانند در امر مدرسه‌سازی حتی به اندازه یک آجر سهم داشته باشند، ما با ساخت مدرسه و مکان‌های فرهنگی برای دانش‌آموزان در ساختن فرهنگ سهیم می‌شویم.

وی با تأکید بر توانمندسازی و مهارت‌آموزی دانش‌آموزان در دوران تحصیل، عنوان کرد: دانش‌آموزان باید بدانند برای داشتن زندگی موفق حتما نیاز به تحصیل در دانشگاه ندارند و با آموختن یک حرفه می‌توانند در جامعه زندگی موفقی داشته باشند.

قائدامینی افزود: متأسفانه مدارس فنی و حرفه‌ای مظلوم واقع شده‌اند، نیاز است این مدارس از لحاظ کمی و کیفی ارتقا پیدا کنند و دانش‌آموزان در بحث انتخاب رشته به مسیر درست هدایت شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با اشاره به مدارس تخریبی و غیرمقاوم در استان، یادآور شد: مدارس بسیاری در استان نیازمند مقاوم‌سازی و نوسازی هستند، امیدواریم بتوانیم مدارس نیمه‌تمام را با کمک خیران تکمیل کنیم.

وی در پایان در خصوص بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید، خاطرنشان کرد: بازگشایی مدارس در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، اما اگر شرایط به این سمت پیش برود ۱۵ شهریورماه مدارس با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی بازگشایی می‌شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی منطقه چهارمحال و بختیاری خيرين مدرسه ساز دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۳۱۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرمان قهرمان مسابقات والیبال دانش آموزان استان کرمان شد

مسابقات والیبال دانش آموزان پسر دوره اول متوسطه استان کرمان از ۲۶ تا ۲۹ فروردین ماه به مدت چهار روز در کرمان برگزار شد و تیم دانش آموزان آموزش و پرورش ناحیه دو کرمان بر سکوی قهرمانی ایستاد و تیم‌های رفسنجان و بم به ترتیب دوم و سوم شدند.

 محسن منوچهری نژاد معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمان در آیین اختتامیه این دوره از مسابقات با اشاره به شرکت بیش از ۴۵۰ هزار دانش آموز کرمانی در مسابقات ورزشی درون مدرسه‌ای استان گفت: مسابقات ورزشی دانش آموزی زیرساخت اصلی ورزش قهرمانی و شناخت استعداد‌های بالقوه ورزشی است.

وی با اشاره به کسب بیش از ۱۲۰ مقام قهرمانی از سوی دانش آموزان استان در مسابقات کشوری افزود: ۷ دانش آموز کرمانی نیز به تیم‌های ملی جمهوری اسلامی ایران دعوت شده اند.

منوچهری نژاد با اشاره به ساخت و تجهیز فضا‌های ورزشی درون مدرسه‌ای استان با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد تومان در استان از تکمیل روند ساخت ۷ استخر شنای دانش آموزی در شهرستان‌های قلعه گنج، عنبر آباد، زرند، ریگان، نرماشیر، انار و کوهبنان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • بازدید طبیعت دوستان از حاشیه رودخانه زاینده رود در سودجان + تصاویر
  • کرمان قهرمان مسابقات والیبال دانش آموزان استان کرمان شد
  • حق نداریم مدارس خیرساز را تغییر نام دهیم
  • شاداب سازی ۲۰ درصد مدارس چهارمحال و بختیاری
  • اجرای طرح "ایما" در مدرسه راهیان کوثر شهرستان رزن
  • صدور مجوز راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در ۳ استان
  • راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در ۳ استان کشور
  • مجوز راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان کشور صادر شد
  • معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش: مجوز راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان صادر شد
  • راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان کشور