Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@11:46:14 GMT

مشکل قطعی آب شرب شهر کرمانشاه رفع می‌شود

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۳۱۹۵۲

مشکل قطعی آب شرب شهر کرمانشاه رفع می‌شود

یوسف اسماعیلی روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: ‌شیوع کرونا در استان کرمانشاه ۲۱ درصد مصرف آب شرب را افزایش داد که باعث قطعی و یا افت فشار آب در برخی از مناطق شهر یک میلیون نفری کرمانشاه شد.

۹۰۰ لیتر بر ثانیه کمبود آب شرب داریم

وی افزود: نیاز کرمانشاه به آب شرب چهار هزار و ۸۰۰ لیتر بر ثانیه است که بعد از کرونا و افزایش مصرف آب برای مسایل بهداشتی ۹۰۰ لیتر بر ثانیه با کمبود آب شرب مواجه شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسماعیلی گفت: در ستاد استانی مبارزه با کرونا مصوب شد ۱۰ حلقه چاه با کمترین فاصله و راحت ترین ارتباط سریع با مدار در مناطق مختلف کرمانشاه حفر شود که تا این لحضه عملیات حفر سه چاه به اتمام رسیده است.

حدود ۶۴۰ لیتر بر ثانیه به تولید آب شرب کرمانشاه اضافه می‌شود

وی از آغاز عملیات حفر هفت حلقه چاه دیگر در روزهای آینده خبر داد و گفت : در کمتر از یک ماه آینده سه حلقه چاه حفر شده به مدار آب رسانی وارد و انتظار داریم حدود ۱۲۰ لیتر بر ثانیه به تولید آب شرب کرمانشاه اضافه کند.

معاون شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه، منبع اصلی تامین آب شرب کرمانشاه را سد گاوشان دانست و گفت: این سد تا سال ۱۴۰۰ در دسترس ما قرار نمی‌گیرد و به همین دلیل هفته گذشته تاسیسات موجود و چاه‌هایی که خارج از مدار بودند را وارد مدار کردیم و از این طریق هم توانستیم ۴۰۰ لیتر بر ثانیه به تولید آب شرب کرمانشاه اضافه کنیم.

اسماعیلی یکی دیگر از راه‌های تامین کمبود آب شرب کرمانشاه را استفاده از چاه‌های در اختیار سایر ارگانها عنوان کرد و گفت: با موافقت شهرداری کرمانشاه تعدادی از چاه‌های در اختیار آنها ۱۲ ساعت در روز در اختیار ما قرار می‌گیرد و از این طریق هم حدود ۱۲۰ لیتر به مدار آب شرب کرمانشاه اضافه می‌شود تا در تابستان امسال هرچند با افت فشار  مواجه خواهیم بود ولی حداقل شاهد قطع کامل آب نباشیم. 

برچسب‌ها استانداری کرمانشاه آب و فاضلاب کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه آب و فاضلاب کرمانشاه استانداری کرمانشاه آب و فاضلاب کرمانشاه لیتر بر ثانیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۳۱۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل های جذاب لحظه ثانیه های آخری تیم ملی انگلیس در طول تاریخ / فیلم

گل های جذاب لحظه ثانیه های آخری تیم ملی انگلیس در طول تاریخ / فیلم

دیگر خبرها

  • گل های جذاب لحظه ثانیه های آخری تیم ملی انگلیس در طول تاریخ / فیلم
  • میزان برداشت سالانه آب در خراسان رضوی بیش از ۱۴ هزار لیتر در ثانیه است
  • کاندیداها و هوادارانشان قانونمند و اخلاق‌مدار باشند
  • کاندیداها و هواداران‌شان قانونمند و اخلاق‌مدار باشند
  • مشکل ساز شدن حوضچه برای گوسفندان در حوالی آرمگاه ویس نازار + فیلم
  • مصرف آب مشهد هفت هزار و ۱۵۰ لیتر بر ثانیه است
  • نرخ سکه در مدار نزولی قرار گرفت
  • قیمت سکه و طلا امروز ۴ اردیبهشت؛ نرخ سکه در مدار نزولی قرار گرفت
  • کشف ۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق
  • ۱۲۰ ثانیه با اخبار ایلام