Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-23@13:11:26 GMT

فولاد مبارکه یک شرکت سرآمد است

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۳۲۰۷۱

فولاد مبارکه یک شرکت سرآمد است

خبرگزاری آریا - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان در دیدار با معاون نیروی انسانی و سازماندهی، مدیر روابط عمومی و جمعی از مدیران مجموعۀ معاونت نیروی انسانی از فولاد مبارکه به‌عنوان شرکتی سرآمد در تولید، اشتغال و رضایت‌مندی نیروی انسانی شاغل یاد کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی فولاد مبارکه؛ کامران کلانی، اجرای فرایندها و سیستم‌های کارآمد در فولاد مبارکه را از نقاط قوت این شرکت دانست و گفت: این فرایندها و سیستم‌ها از ابتدا در این شرکت اجرا و به کار گرفته شده‌اند و این امر قابل‌تقدیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: نوآوری و استقرار این سیستم‌ها علاوه‌بر موفقیت روزافزون شرکت، به ارتقای روابط کار و همچنین بهبود ارتباط میان فولاد مبارکه و این ادارۀ کل کمک می‌کند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اصفهان در ادامه افزود: در حوزۀ کارآفرینی، با تشکیل اتاق فکر می‌توان به دستاوردهای جدیدی نائل شد؛ همان‌گونه که فولاد مبارکه تاکنون در بسیاری از حوزه‌ها پیش‌قدم بوده است. ضمن این‌که این شرکت می‌تواند با ظرفیت علمی و تجربی قابل‌توجهی که در اختیار دارد، در این زمینه نیز بیش از پیش یاریگر ادارۀ کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان باشد.
وی در ادامه گفت: ریل‌گذاری اشتغال باید صورت گیرد و فولاد مبارکه همان‌گونه که به موضوع اشتغال توجه ویژه‌ای دارد، می‌تواند در این خصوص نیز راهگشا باشد.
کلانی تصریح کرد: در همۀ زمینه‌های یادشده شرکت فولاد مبارکه می‌تواند الگوی بسیار خوبی برای سایر سازمان‌ها باشد.
در این دیدار که در دفتر مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان صورت گرفت، اکبری محمدی معاون نیروی انسانی، ایرج ترابی مدیر روابط عمومی و جمعی از مدیران نیروی انسانی شرکت فولاد مبارکه نیز ضمن استقبال از توسعۀ همکاری با ادارۀ تعاون، کار و رفاه اجتماعی، زمینه‌های همکاری هرچه بیشتر در این حوزه را تشریح کردند.
اکبری محمدی به روابط و همکاری‌های نزدیک بر محور قانون میان شرکت فولاد مبارکه و ادارۀ تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اشاره کرد و اقدامات فولاد مبارکه در محورهای توسعه و اجرای پروژه‌های جدید خصوصا احداث خط نورد گرم 2، بومی‌سازی قطعات، تجهیزات و فرایندها و سرمایه‌گذاری و همچنین تحقیقات و اقدامات ریسک‌پذیر صنعت فولاد را رویکردهای این شرکت در زمینۀ توسعۀ اشتغال مستقیم و غیرمستقیم در سطح کشور دانست و خواستار همکاری‌های بیشتر در این زمینه شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کار و رفاه اجتماعی استان فولاد مبارکه نیروی انسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۳۲۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته کار و کارگر در البرز با گلباران مزار شهدا آغاز شد

به گزارش خبرگزاری مهر، صبح سه‌شنبه سید محمد حسینی، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با همراهی مدیران کل دستگاه‌های اجرایی البرز، مسؤولان و رؤسای شرکای اجتماعی، معاونان و رؤسای ادارات شهرستان‌ها با حضور در مزار شهدای چهارصد دستگاه کرج، به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد.

عبدالله دارایی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز نیز با حضور در گلزار شهدای چهارصد دستگاه کرج، ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهیدان به ویژه شهدای کارگری با اهدای گل و غبار روبی قبور مطهر شهدا، دستور اجرای برنامه‌های هفته کار و کارگر و تکریم منزلت کار و تولید در سراسر استان را صادر کرد.

وی در آئین گل افشانی غبارروبی شهدای کارگری گفت: تکریم و تعظیم ارزش‌های الهی و پاسداشت مقام شهدا به ویژه شهدای کارگری در البرز به عنوان اولین برنامه بزرگداشت هفته کارگر در استان با حضور خدمتگزاران جامعه کار و تولید، تشکل‌های کارگری، کانون بازنشستگان شوراهای اسلامی کار و نمایندگان کارگری و کارفرمایی انجام می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز اظهار کرد: عزت و سربلندی ایران اسلامی مرهون فداکاری همین شهداست، اگر امروز در جهان ندای حق طلبی سر داده می‌شود و پرچم دفاع از مظلوم و ایستادگی مقابل حکومت‌های ظالم بلند است، هزینه‌ای ارزشمند با خون بهای پاک شهیدان پرداخت شده و این عزت در جهان وامدار شهدای عزیز ماست.

دارایی با اشاره به شعار سال و تحقق جهش تولید با مشارکت مردم بیان کرد: اقتصاد مردم پایه و تحقق شعار توسعه اشتغال و تولید با مشارکت مردم بر توجه به رفع نیازهای جامعه کار تولید و همراهی و مشارکت همه دستگاه‌هاست، امروز هم کارگران و هم کارفرمایان ما در خط مقدم این شعار قرار دارند.

شایان ذکر است در این مراسم مسؤولان بسیج کارگری، مسؤول بسیج اقشار سپاه استان، مسؤولان تشکلات کارگری و کارفرمایی البرز، خانواده‌های معظم شهدای کارگری و معاونان و رؤسا و کارکنان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی البرز نیز حضور داشتند و ضمن قرائت فاتحه و گلباران مزار شهدا یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای کارگر را گرامی داشتند.

کد خبر 6086176

دیگر خبرها

  • وجود ۱۴۸ هزار و ۷۴۲ کارگر دارای بیمه اجباری در استان
  • اعتلای ورزش کارگری با استفاده از ظرفیت‌های موجود
  • رتبه اول و دوم استان مرکزی در جذب تسهیلات و اشتغال‌زایی
  • اجرای ۴۰۰ ویژه برنامه در هفته کار و کارگر استان مرکزی
  • هفته کار و کارگر در البرز با گلباران مزار شهدا آغاز شد
  • بیش از ۱۹ هزار شغل جدید در استان مرکزی ایجاد شد
  • صادرات تعاونی های خراسان جنوبی ۴۹ درصد افزایش یافت
  • ۳هزار ۳۳۷ دادخواست در مراجع حل اختلاف کار سیستان و بلوچستان مورد بررسی قرار گرفت
  • ۱۲۰ هزار نخبه جامعه کارگری در ۳ سال اخیر شناسایی شدند
  • شناسایی ۱۲۰ هزار نخبه جامعه کارگری در ۳ سال اخیر