Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد رزم گفت: متاسفانه برخی از اشخاص و افرادی که معروف و مشهور به زمین خواری هستند به املاک و اراضی آموزش و پرورش، منابع ملی، منابع طبیعی و اراضی دولتی دست اندازی می کنند.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان؛رزم دردیدار با  مدیر کل آموزش و پرورش لرستان که به مناسبت هفته قوه قضاییه صورت گرفت با اشاره به اینکه آموزش و پرورش به عنوان یکی از بزرگترین واحدهای جامعه و مسئول تعلیم و تربیت نوجوانان و جوانان و مبدا تحول بسیار با اهمیت است، اظهارکرد: آموزش و پرورش متعلق به کل جامعه بوده و نیازمند به تعامل و کمک از ناحیه همه اقشار مختلف جامعه است و در واقع می توان گفت؛عملکرد پیشگیرانه آموزش و پرورش نقش بسزایی در کاهش جرایم دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه در این جلسه که به منظور تبادل نظر و هم اندیشی بین شواری معاونین دادگستری لرستان و مدیرکل آموزش و پرورش تشکیل شد، حل مسائل و مشکلات حقوقی و قضایی آموزش و پرورش تجزیه و تحلیل شد، افزود: مقرر شد تمام اموال، اماکن و فضاهای آموزشی متعلق به آموزش و پرورش لرستان مستند سازی و نسبت به پیگیری صدور اسناد تک برگی این املاک از طریق اداره کل ثبت اسناد و املاک استان اقدام شود.

رئیس کل دادگستری لرستان خاطرنشان کرد:  بمنظور تسریع در رسیدگی و فرآیند دادرسی،  تعدادی از شعب دادسرا، محاکم بدوی و تجدید نظر به عنوان شعب رسیدگی به پرونده ها ودعاوی آموزش و پرورش تعیین خواهد شد.

رزم با اشاره به اینکه این هشدار را اعلام می کنم که متاسفانه برخی از اشخاص و افرادی که معروف و مشهور به زمین خواری هستند به املاک و اراضی آموزش و پرورش، منابع ملی، منابع طبیعی و اراضی دولتی دست اندازی می کنند، یادآورشد:کمیته اطلاعاتی در این رابطه تشکیل شده و این افراد شناسایی و تحت تعقیب قرار می گیرند.

اوبا تاکید بر اینکه افرادی که به هر عنوانی اراضی دولتی و منابع ملی را به صورت غیرمجاز تصرف کنند یا بخواهند در اراضی ملی و متعلق به دولت تغییر کاربری ایجاد کنند توسط دادسرای عمومی و انقلاب مربوطه تعقیب و با شدت مجازات می شوند،  گفت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص حفظ حقوق بیت المال و مبارزه با مفاسد اقتصادی و زمین خواری و تاکید رئیس محترم قوه قضاییه، با شدت و قاطعیت با زمین خواران برخورد خواهیم داشت.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: قوه قضاییه دادگستری زمین خواران آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۳۲۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح خانه محیط زیست دماوند همزمان با هفته زمین پاک 

نقی میرزاکریمی با اعلام این خبر گفت: ضمن قدردانی از همکاری آموزش و پرورش، افتتاح خانه محیط زیست را برای تحقق اصل ۵۰ قانون اساسی و حفاظت از محیط زیست شهرستان ضروری دانست.

وی افزود: با اجرای برنامه‌های آموزشی و حضور کارشناسان آموزش و مشارکت‌های مردمی و بازدید‌های میدانی، فعالیت خانه محیط زیست را برای دانش آموزان دماوندی ادامه خواهیم داد.

محمد فروتن رئیس آموزش و پرورش شهرستان دماوند نیز در این برنامه اظهار داشت: آموزش دانش آموزان در راستای حفاظت از محیط زیست از اهداف و برنامه‌های آموزشی و پژوهشی آموزش و پرورش شهرستان است و فرهنگ سازی در این زمینه در مدارس اولویت آموزش و پرورش خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی محیط زیست

دیگر خبرها

  • ستاد پشتیبانی آزمون برای امتحان نهایی در استان سمنان تشکیل شود
  • سه هزار مورد تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی در آذربایجان‌غربی شناسایی شد
  • افتتاح خانه محیط زیست دماوند همزمان با هفته زمین پاک 
  • ۳ هزار مورد تغییرکاربری زمین‌های‌کشاورزی در آذربایجان‌غربی شناسایی شد
  • تشکیل قرارگاه هفته معلم در لرستان
  • رفع تصرف ۱۵ هکتار از اراضی ملی شهرستان جیرفت
  • افتتاح مدرسه خیرساز به همت خیر شیرازی
  • شناسایی ۲۴۸ مورد تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی اردبیل
  • ماجرای قطع درختان جنگل روستای انارجار چیست؟
  • جدال بر سر صنوبرها؛ ماجرای قطع درختان جنگل روستای انارجار