Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار کرج با تاکید براینکه احداث تقاطع‌های غیرهمسطح در کلانشهرها گره‌گشای ترافیک است گفت: تعریف و اجرای پروژه‌ها تنها بر یک نقطه شهر متمرکز نشده بلکه در همه نقاط و با هدف ساماندهی مشکلات انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، علی کمالی زاده صبح امروز شنبه در آیین افتتاح پل یادگار امام (ره)، اظهار کرد: اجرای پروژه های عمرانی خدمتی در مسیر رشد و پیشرفتِ شهر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه پل یادگار امام به عنوان مکمل زیرگذر ایت الله هاشمی به واسطه درخواست شهروندان اجرایی شد، گفت: پروژه یادگار امام (ره) تسهیل کننده راه دسترسی بین بلوار شهدای دانش آموز و یادگار امام (ره) است.

شهردار کرج ادامه داد: پیش از این شهروندان از طریق بلوار سرداران این مسر را طی می کردند که مشکلات عدیده ای برای شهروندان و تاکسیرانان ایجاد می کرد که با افتتاح این پروژه شاهد کاهش بار ترافیکی و زمان مسافت این مسیر خواهیم بود.

این مسئول با اشاره به اینکه احداث تقاطع‌های غیرهمسطح در کلانشهرها گره‌گشای ترافیک است، افزود: این روش همچنین به عنوان راهکاری اساسی برای رفع مشکلات ترافیکی است و جزو اولویت‌ها و سیاست‌های اصلی و اساسیِ مدیریت شهری کرج نیز به شمار می رود. 

کمالی زاده در ادامه خاطرنشان کرد: در اجرای این پروژه با معارض‌های تاسیساتی زیادی در مخابرات، آب، برق، گاز و فیبرنوری مواجه بودیم که با همکاری معاونت فنی و عمرانی و دیگر مسئولین مربوطه برطرف شد.

شهردار کرج تاکید کرد: تعریف و اجرای پروژه‌ها تنها بر یک نقطه متمرکز نشده بلکه در همه نقاط شهر و با هدف ساماندهی مشکلات و به ویژه کاهش ترافیک انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه افتتاح این پروژه در چهارمین شنبه جهادی صورت گرفته است، ابراز امیدواری کرد که با تلاش مدیریت شهری شهرداری کرج و با حمایت شورای شهر کرج استمرار داشته و بتوانیم خدمات ارزنده ای را در اختیار شهروندان قرار دهیم.

کمالی زاده با بیان اینکه بزرگراه شمالی به عنوان راه مواصلاتی ۱۴ استان با شهر تهران است، افزود: بنا بر رویکرد شورای پنجم و با پیگیری های انجام شده توانسته ایم تصویب نامه ای  جهت مشارکت ۴۰۰ میلیارد تومانی دولت جهت ساخت این پروژه همچنین مجوز اخذ عوارض در راستای جذب درآمدهای پایدار شهری را کسب کنیم.

وی همچنین با اشاره به پیشرفت پروژه قطار شهری گفت: با جذب حدود ۲۵۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت که تا ۶۰ روز آینده در اختیار پیمانکار قرار می گیرد تلاش می کنیم بخشی از این پروژه تا پایان امسال در اختیار شهروندان قرار گیرد.

کمالی زاده با اشاره مشکلات اقتصادی که امسال گریبانگیر حوزه مدیریت شهری کرج بود، گفت: شهرداری کرج توانسته در طی سال گذشته، ۸۴ درصد بودجه عمرانی را جذب کند که در سطح کشور نادر بوده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ترافیک البرز افتتاحیه تقاطع غیر هم سطح شهردار کرج یادگار امام کمالی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۳۲۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم آینده‌نگری برای رفع مشکل ترافیک اصفهان/تکمیل رینگ چهارم بودجه و حمایت کافی می‌خواهد

پیشکسوت مدیریت شهری اصفهان با اشاره به مشکلات حوزه حمل‌ونقل این کلان‌شهر گفت: اگر این ترافیک سرسام‌آور آینده‌نگری و ساماندهی نشود و برای آن برنامه ترافیکی نداشته باشیم، در آینده مشکلات بیشتر می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، نورالله صلواتی در برنامه تلویزیونی «بهار بهار» اظهار کرد: سابقه نیم قرن فعالیت در بخش‌های مختلف همچون ذوب آهن، سازمان آب، راه و ترابری، شهرداری و شورای اسلامی شهر را دارم.

وی با اشاره به روند اجرای رینگ سوم ترافیکی در زمان مسئولیت خود در شهرداری افزود: رینگ سوم ۴۷ کیلومتر است که با سرعت و کیفیت بسیار انجام شد، اگر رینگ سوم اجرایی نشده بود، هم‌اکنون در حوزه حمل‌ونقل و ترافیک مشکلات بسیاری داشتیم.

پیشکسوت مدیریت شهری اصفهان تصریح کرد: اجرای رینگ سوم خوب پیش‌بینی شد، هر چند آن زمان تنگ‌نظری‌هایی وجود داشت و گفته می‌شد برای اجرای آن کمی دست نگه دارید، اما با جدیت ادامه یافت و یکی از پروژه‌های ماندگار و جاودانه برای شهر اصفهان است.

وی با اشاره به اینکه مدتی نیز پیش از عضویت در شورای اسلامی شهر اصفهان، مشاور شهردار در پروژه رینگ چهارم بودم، افزود: آن زمان مسیر را حفظ کردیم تا ساخت‌وساز انجام نشود و مسیریابی با دقت انجام شد؛ به‌طور قطع اگر آن زمان ظرفیت، حمایت و بودجه کافی وجود داشت، ساخت رینگ چهارم در مدت چهار سال به پایان می‌رسید.

صلواتی ادامه داد: به دلیل آنکه شهر پروژه کار نشده و آماده به‌کار زیادی داشت، احداث رینگ چهارم به تعویق افتاد و ما نتوانستیم در زمان مسئولیت خود این پروژه را به پایان برسانیم، اما موفق شدیم این مسیر را برای آیندگان نگهداری کنیم تا آن‌ها پروژه را به اتمام برسانند.

وی با اشاره به نیازهای اصلی شهر تصریح کرد: علاوه بر اینکه در حوزه ساخت‌وساز نباید کم گذاشته شود، باید برنامه آینده را پیش‌بینی کنیم.

صلواتی با اشاره به مشکلات حوزه حمل‌ونقل شهر اصفهان گفت: اگر این ترافیک سرسام‌آور آینده‌نگری و ساماندهی نشود و برای آن برنامه ترافیکی نداشته باشیم، در آینده مشکلات بیشتر می‌شود.

وی یادآور شد: سال ۱۳۸۲ که به شهرداری آمدم، جاده صفه ساخته شد و یک خیابان معمولی بود، در آن زمان پیش‌بینی کردم که با وجود کوه صفه که تفریحگاه محسوب می‌شود، معضلاتی را در آینده خواهیم داشت، بر این اساس کار را متوقف کردیم و پل را طراحی کردیم تا تردد تسهیل شود.

کد خبر 739530

دیگر خبرها

  • استمرار اجرای کلان پروژه‌های عمرانی و نهضت آسفالت در سنندج
  • مدیریت شهری به دنبال رفع مشکلات شهر و جلب رضایت شهروندان است
  • نجات اهالی شرق تهران از ترافیک بزرگراه شهید باقری | پل دوبرگردان ۴۸۰ تنی در حال نصب است
  • لزوم آینده‌نگری برای رفع مشکل ترافیک اصفهان/تکمیل رینگ چهارم بودجه و حمایت کافی می‌خواهد
  • رفع مشکلات ترافیکی تقاطع بلوار شهید عابدی و بلوار حضرت خدیجه(س)
  • بهره برداری از پل‌های معلم و قراملک تبریز در خرداد ماه
  • پل حافظ تهران جمع می‌شود؟
  • میزبانی بهتر وحدت و برج آزادی درسال جدید با اجرای پروژه‌های عمرانی
  • پل حافظ در تهران ماندنی شد
  • تلاش مسؤولان و مشارکت مردم گره‌گشای حل مشکلات است