Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ علی فرخزاد، معاون عمرانی استاندارقزوین در حاشیه بازدید از تله سیژ قزوین که به منظور بررسی مشکلات آن صورت گرفت، راه اندازی تله سیژ را یکی از مطالبات مهم مردم استان دانست و گفت: این مجموعه با رعایت تمام استانداردها و با ایمنی حداکثری باید راه اندازی شود تا سرمایه استان بلاتکلیف رها نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او خاطرنشان کرد: همچنین باید در اسرع وقت نسبت به جذب سرمایه گذار برای راه اندازی فازهای دیگر این مجموعه اقدام کرد تا علاوه بر مردم استان از استانهای دیگر نیز گردشگران به این منطقه رجوع کنند.
معاون عمرانی استاندار افزود: بسیاری از علاقه مندان به ورزش اسکی در قزوین با صرف هزینه های زیاد مسافتی طولانی را برای پرداختن به این ورزش به دیگر استان ها طی می کنند و این در حالی است که پیست اسکی کامان و زرشک دارای قابلیت ها و جاذبه های گردشگری منحصر به فرد در کشور است.

48

کد خبر 1403947

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان قزوین راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۳۲۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی ایستگاه سنجش آلودگی هوا در قزوین + فیلم

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، ایستگاه سنجش آلودگی هوا در شهر صنعتی چرمسازی بوئین زهرا، همزمان با هفته زمین پاک، راه اندازی شد.
50 واحد تولیدی در این شهرک فعالیت می کند.
طبق قانون شهرک های صنعتی ملزم به راه اندازی ایستگاه سنجش آلودگی هوا هستند. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
.جمعی از دوست داران محیط زیست در آوج هم برای جمع آوری زباله ها از طبیعت دست به کار شدند

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • محوطه تاریخی نوشیجان در فهرست موقت یونسکو ثبت می‌شود
  • راه اندازی ایستگاه سنجش آلودگی هوا در قزوین
  • تبلیغات و اطلاع‌رسانی از راهکار‌های رونق گردشگری است
  • راه اندازی ایستگاه سنجش آلودگی هوا در قزوین + فیلم
  • پوست اندازی در اسکی با نسل جدید مربیان و مدرسان
  • پوست اندازی در اسکی با ورود نسل جدید مربیان و مدرسان
  • پوست اندازی اسکی؛ نسل جدید مربیان و مدرسان در راه هستند
  • ملایر ظرفیت خوبی برای رونق اقتصادی غرب کشور دارد
  • سنگ اندازی‌ها باعث فرار سرمایه‌گذار از همدان می‌شود
  • توسعه گردشگری سلامت در چهارمحال و بختیاری در دستور کار است