Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از پایان قدرت نمائی اعضای یک باند حرفه ای سرقت مسلحانه در ایرانشهر و هلاکت یک سوداگر مرگ و دستگیری همدستانش در سراوان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سردار محمد قنبری بیان کرد: با تلاش شبانه روزی کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان ایرانشهر، 5 نفر از اعضای یک باند حرفه ای سرقت مسلحانه که با تهدید سلاح گرم اقدام سرقت تلفن همراه و وجه نقد شهروندان می کردند، شناسایی و طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: در این رابطه ضمن توقیف 3 دستگاه موتورسیکلت سرقتی، در بازرسی از مخفیگاه سارقان 13 دستگاه تلفن همراه مسروقه به همراه یک قبضه کلت کمری، چند قبضه سلاح سرد و مقادیری مهمات جنگی کشف شد.

این مقام ارشد نظامی اضافه کرد: سارقان تا کنون به 25 فقره سرقت مسلحانه وجه نقد و تلفن همراه در سطح شهرستان ایرانشهر اعتراف کرده اند.

دستگیر قاتل فراری پس از 6 ماه

قنبری در ادامه از دستگیری یک قاتل فراری خبر داد و گفت: با هوشیاری و تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان کنارک مخفیگاه زن قاتلی، که در دی ماه سال قبل، همسر 35 ساله خود را در شهرستان سیرجان استان کرمان به قتل رسانده و متواری شده بود، در یکی از روستاهای این شهرستان شناسایی و متهم روز گذشته پس از 6 ماه فرار دستگیر شد.

وی افزود: این زن پس از مدتی فرار به پاکستان مجدد از طریق مرزهای آبی به کشور بازگشته و در شهرستان کنارک مخفی شده بود.

کشف 1.5 تن مواد مخدر

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در ادامه از کشف مواد مخدر در استان خبر داد و اذعان کرد: روز گذشته جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان سراوان در یک عملیات مقتدرانه، طی درگیری مسلحانه با اعضای یک باند حرفه ای قاچاق مواد افیونی موفق به هلاکت یک سوداگر مرگ و دستگیری 3 تن از همدستانش شدند.

قنبری افزود: ماموران پلیس در این عملیات مقدار یک تن و 408 کیلو و 245 گرم مواد مخدر شامل یک تن و336 کیلو و 905 گرم تریاک،50کیلو و 920 گرم حشیش، 100 گرم هروئین،300 گرم شیشه، 20 کیلو و 20گرم سایر مواد مخدر کشف کردند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در این عملیات یک دستگاه وانت تویوتا و یک پژو 405 توقیف و 3 قبضه سلاح کلاش حاوی 224 فشنگ جنگی، یک قبضه کلت کمری حاوی 8 فشنگ جنگی از سوداگران مرگ کشف شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: قاتل دستگیرشد سارق مسلح مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۳۲۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل خانوادگی در شیروان/ دستگیری قاتل در کمتر از یک ساعت

جانشین فرمانده انتظامی شیروان از دستگیری قاتل شهروند شیروانی در کمتر از یک ساعت خبر داد.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، سرهنگ حسن صالحی امروز _سه‌شنبه بیست‌وهشتم فروردین_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: صبح امروز در پی اعلام وقوع یک مورد قتل در یکی از محلات حاشیه شهر شیروان، بلافاصله مأموران انتظامی و کارآگاهان پلیس آگاهی به همراه عوامل اورژانس به محل اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه در بررسی‌های فنی و میدانی مأموران مشخص شد این قتل که با ضربات متعدد چاقو به وقوع پیوسته است با انگیزه اختلافات خانوادگی بود، افزود: جسد مقتول برای بررسی‌های بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان شیروان با بیان اینکه با تلاش بی‌وقفه کارآگاهان پلیس آگاهی قاتل در کمتر از یک ساعت شناسایی و دستگیر شد، خاطرنشان کرد: این فرد پس از بازجویی‌های به عمل آمده و اعتراف به قتل، برای انجام اقدامات قانونی به همراه پرونده تشکیل‌شده به مرجع قضائی معرفی شد.

صالحی با تاکید بر اینکه امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است، از شهروندان خواست تا ضمن بالا بردن آستانه صبر و تحمل خود در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 745171

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲ قاتل اجاره‌ای در تهران و زنی که با موتور مواد می‌فروخت
  • دستگیری قاچاقچی مسلح در جنوب تهران
  • اعترافات متهمان زورگیری اتوبان صدر: از ترس به شمال فرار کردیم!
  • توقیف محموله مواد مخدر در بهبهان
  • بزرگ‌ترین محموله شیشه کشور چطور در تهران کشف شد؟
  • کشف مواد افیونی در بهبهان
  • کشف ۱۹۸ کیلو تریاک در میناب
  • قتل خانوادگی در شیروان/ دستگیری قاتل در کمتر از یک ساعت
  • قتل خانوادگی در شیروان/ دستگیری قاتل ظرف یک ساعت
  • کشف ۵ تن چوب گردوی قاچاق در قزوین