Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@04:25:11 GMT

پربازدیدترین اخبار سیاس ۷ تیر ایسنا

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۳۲۹۹۷

پربازدیدترین اخبار سیاس ۷ تیر ایسنا

تاکید رهبر انقلاب بر ادامه مبارزه با فساد/ اظهارات رییسی در همایش سراسری قوه قضاییه/ سقوط آزاد آمار ازدواج/ توضیحی درباره احکام صادره توسط قاضی منصوری و... در صدر اخبار مورد توجه و پربازدید امروز مخاطبان سرویس سیاسی ایسنا بود که می‌توانید آنها را در این گزارش مرور کنید.

دستگاه قضایی بر اساس خوشایند و بدآمد دیگران عمل نمی‌کند

به گزارش ایسنا، اظهارات آیت الله رییسی در همایش سراسری قوه قضاییه در صدر اخبار پر مخاطب امروز بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس قوه قضاییه در این همایش تاکید کرد: دستگاه قضایی بر اساس خوشایند و بدآمد دیگران عمل نمی‌کند و نباید اجازه داد دشمن در صحنه‌سازی و عملیات روانی علیه نظام و سیستم قضایی موفق شود.

مبارزه با فساد ادامه یابد

در این مراسم همچنین رهبر معظم انقلاب اسلامی در ارتباط تصویری با رئیس و مسئولان عالی قضایی و همچنین رؤسای کل دادگستریهای سراسر کشور تاکید کردند :مبارزه با فساد که در این دوره به اوج خود رسیده است باید بدون اغماض و بر اساس حق و عدل و قانون و همچنین بدون تعدی و ظلم به افراد بیگناه با قدرت ادامه یابد.

آمار ازدواج سقوط آزاد داشته است

یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی یکی از اولویت‌های فرهنگی جامعه را بحث ازدواج عنوان کرد و گفت: در میان مباحث فرهنگی برخی موضوعات را دارای اولویت می‌دانم یکی از این موضوعات بحث خانواده است. در هفت یا هشت سال گذشته آمار ازدواج سقوط آزاد داشته و حدود ۴۰ درصد کاهش پیدا کرده است. این در حالی است که جمعیت دم بخت ما نه تنها کاهش نداشته، بلکه افزایش نیز داشته است.

اظهارارت امیرحسین بانکی پورفرد در این باره نیز مورد توجه مخاطبان قرار گرفت.

احکام صادره توسط قاضی منصوری باطل نمی‌شود

همچنین توضیحات یک عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی احکام صادره توسط قاضی منصوری هم از دیگر اخبار پر بازدید بود.

حسن نوروزی در خصوص احتمال بطلان احکام صادره از سوی قاضی فاسد در پاسخ به این سوال که آیا احکام صادره از سوی قاضی منصوری باطل خواهد شد و آیا امکان بازنگری در آن وجود دارد یا خیر، اظهار کرد: خیر بازنگری در این احکام روند خود را دارد.

خبرهای دیگر مرتبط با این موضوع را می توانید در لینک های زیر بخوانید.

راه بازنگری در احکام قاضی منصوری و قاسم زاده اعمال ماده ۴۷۷ است

علت فوت قاضی منصوری هنوز مشخص نیست

***

اشخاصی که برای خودشان دکان باز کرده‌اند از دستگاه قضا تصفیه شوند

«شما آقایان که در رأس قضا واقعید توجه کنید که همه با هم همصدا، همدل و کمک کار هم باشید، و بگذارید دادگستری که مدنظر شماست تصفیه شود. اشخاصی که مفسد هستند و اشخاصی که قضاوت نمی‌دانند و می‌خواهند برای خودشان دکانی باز کنند و یا اهل کار قضاوت نیستند، این افراد تصفیه شوند و اشخاص صالح را جلب نکنند.»

 آنچه خواندید بخشی از گزارش ایسنا با موضوع بازخوانی اندیشه‌ها و دیدگاه‌های امام راحل بود که مورد توجه مخاطبان قرار گرفت.

کنترل بازار ارز با انجام وظایف نظارتی دولت و بانک مرکزی ممکن است

 خبر بعدی تحلیلی درباره نوسانات بازار ارز بود.

مسلم صالحی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت اصلاح مکانیسم بازگشت ارز حاصل از صادرات به داخل کشور گفت: اگر در شرایط فعلی دولت و بانک مرکزی وظیفه نظارتی خود را انجام دهند در همین شرایط هم می‌شود بازار ارز را کنترل کرد.

محمدعلی نجفی تهدید نکرده است

تکذیب یک خبر از سوی وکیل مدافع محمدعلی نجفی هم از پرمخاطب های امروز بود.

حمیدرضا گودرزی خبر منتشره درباره محمد علنی نجفی با موضوع «تهدید به افشاگری در صورت صدور حکم اعدام» را جعلی خواند و گفت که گذشت اولیای دم میترا استاد و منتفی شدن قصاص، جعلی بودن این خبر را نشان می‌دهد.

اعلام نتایج نهایی انتخابات سی و یکمین دوره هیات مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز

اعلام نتایج نهایی انتخابات سی و یکمین دوره هیات مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز هم از دیگر خبرهای پر بازدید بود.

انتخابات سی و یکمین دوره هیات مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز پنج شنبه ۹۹/۳/۵ در محل کانون وکلای دادگستری مرکز برگزار شد که نتایج آن ساعاتی پیش منتشر شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: هفته قوه قضاییه قاضی منصوری محمدعلی نجفی آمار ازدواج کانون وکلای دادگستری مرکز احکام صادره قاضی منصوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۳۲۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسوولان قضایی استان تهران در ماه آینده ۱۳ دیدار مردمی خواهند داشت

به گزارش خبرگزاری مهر، سید مهدی رستگاری معاون قضائی رئیس کل دادگستری استان تهران در خصوص ارتباطات و ملاقات‌های مردمی، از همکاری با اداره کل ارتباطات مردمی قوه قضائیه و برگزاری ۱۳ نشست مسؤولان قضائی استان تهران در آن مرکز خبر داد.

مسؤولان، سرپرستان و معاونین قضائی مجتمع‌های قضائی محاکم کیفری و حقوقی تهران طبق برنامه قرار است از مورخ اول اردیبهشت تا پایان ماه، مجموعاً در ۱۳ جلسه پاسخگوی سوالات قضائی مراجعه کنندگان باشند و با ارائه راهکار، مشورت و در صورت صلاحدید صدور دستورات، ضمن ملاقات بی واسطه با مردم استان تهران درجهت کاهش اطاله دادرسی و حل مسائل قضائی گام بردارند.

شهروندان استان تهران می‌توانند برای ثبت درخواست ملاقات با رئیس کل و معاونین قضائی دادگستری استان تهران به درگاه سامانه ارتباطات مردمی قوه قضائیه به نشانی www.same.eadl.ir مراجعه و درخواست خود را ثبت کنند.

کد خبر 6080083

دیگر خبرها

  • افتتاح دفتر حمایت از تولید و سرمایه‌گذاری در دادگستری قزوین
  • با مسدودسازی کد ملی، زندگی فرد را فلج می‌کنیم ؛ انتقاد صریح اژه ای از برخی احکام قضایی   | ویدئو
  • راه اندازی هیئت صلح جانبازان
  • شهرداری زیراب خسارت سیل سال ۹۴ را پرداخت کند
  • سازش ۱۳ هزار پرونده قضایی در آذربایجان‌غربی
  • افتتاح دفتر حمایت از تولید و سرمایه گذاری در دادگستری قزوین
  • دادرسی‌های قضایی در همه حوزه‌ها الکترونیکی می‌شود
  • کسب رتبه اول دادگستری استان ایلام در اجرای احکام کیفری در کشور
  • مسوولان قضایی استان تهران در ماه آینده ۱۳ دیدار مردمی خواهند داشت
  • حمایت دستگاه قضایی از اجرای طرح عفاف و حجاب در اصفهان