Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت۲۴-سخنگوی وزارت بهداشت از مثبت شدن تست کرونای ۲هزار و ۴۵۶ تن طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

دکتر لاری گفت: از دیروز تا امروز ۷ تیر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۴۵۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۱۳۹ مورد بستری شدند.

وی افزود: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۲۲۰ هزار و ۱۸۰ نفر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لاری ادامه داد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۲۵ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۰ هزار و ۳۶۴ نفر رسید.

وی گفت: خوشبختانه تا کنون ۱۸۰ هزار و ۶۶۱ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

به گفته لاری، ۲۹۲۸ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: تا کنون یک میلیون و ۵۸۳ هزار و ۵۴۲ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

وی همچنین با تاکید بر لزوم رعایت موارد بهداشت فردی و اجتماعی، فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک بویژه در تجمعات، گفت: استان‌های خوزستان، کرمانشاه، کردستان، هرمزگان، آذربایجان غربی و خراسان رضوی بیشترین موارد ابتلا و بستری به کووید۱۹ را داشته و در وضعیت قرمز قرار دارند.

سخنگوی وزارت بهداشت همچنین گفت: استان‌های آذربایجان شرقی، سیستان و بلوچستان، بوشهر، لرستان و گلستان در وضعیت هشدار قرار دارند.

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۳۳۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش شمار قربانیان سیل و رعد و برق در پاکستان به ۶۳ نفر

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ای‌بی‌سی‌نیوز، تداوم بارندگی شدید و وقوع رعدوبرق در کشور پاکستان، تاکنون به جان باختن دست کم ۶۳ نفر منجر شده است.

در چهارمین روز بارندگی‌های شدید و شرایط اقلیمی به شدت نامساعد در پاکستان، امروز ۱۴ تن دیگر جان خود را از دست دادند.

عمده قربانیان در استان‌های خیبرپختونخوا واقع در شمال غربی پاکستان گزارش شده است. خورشید انور، سخنگوی سازمان مدیرت بحران پاکستان گفته که فروریختن ساختمان‌ها به جان باختن ۳۲ نفر از جمله ۱۵ کودک و پنج زن انجامیده است.

همچنین به گفته وی، تاکنون در شمال غرب پاکستان حدود یک هزار و ۳۷۰ منزل مسکونی آسیب دیده است. ظهیر احمد بابار، مقام ارشد سازمان هواشناسی پاکستان گفته که بارندگی شدید در ماه آوریل به‌دلیل تغییرات اقلیمی بوده است.

بارندگی شدید در سال ۲۰۲۲ به بالا آمدن آب رودخانه‌ها منجر شد و در یک مقطع، سیل یک سوم پاکستان را در برگرفت و یک هزار و ۷۳۹ نفر را به کام مرگ کشاند. همچنین خسارت ناشی از آن ۳۰ میلیارد دلار برآورد شد که پاکستانی‌ها همچنان در تلاشند تا خود را از زیر بار این خسارت، رهایی ببخشند.

کد خبر 6080745

دیگر خبرها

  • افزایش شمار جان‌باختگان سیلاب در افغانستان
  • شمار قربانیان سیل در افغانستان به 66 نفر رسید
  • افزایش شمار جان‌باختگان سیل در افغانستان به بیش از ۷۰ نفر
  • شمار شهدای غزه به ۳۳ هزار و ۸۹۹ نفر افزایش یافت
  • افزایش شمار قربانیان سیل و رعد و برق در پاکستان به ۶۳ نفر
  • تسلیت کنعانی به دولت و مردم عمان
  • تسلیت ایران به دلیل خسارات انسانی سیل در عمان
  • سخنگوی وزارت امور خارجه جان‌باختن شهروندان عمانی در حادثه سیل را تسلیت گفت
  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • کنعانی جان‌باختن شهروندان عمانی در حادثه سیل را تسلیت گفت